Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard Halogenovn og webergrill

Jeg var på besøg hos en veninde forleden dag, og så faldt snakken på halogenovnen, hvor jeg fortalte om, hvordan den virkede og om, hvor fortræffelig, jeg synes, den er.

Hendes mand gik rundt ude i køkkenet og hørte vores snak, og så sagde han, at den jo virker på nøjagtig samme måde som en webergrill. Han bruger den året rundt, og havde netop stegt anden, der skulle spises juleaften - altså dagen efter.

Hvis det er korrekt, så må man jo kunne bruge opkskrifter til webergrillen direkte til halogenovnen også.

Er der nogen, som kan bekræfte det? Hvis det forholder sig således, vil jeg da fluks investere i en weber-kogebog!

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Halogenovn og webergrill

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Er der nogen, som kan bekræfte det? Hvis det forholder sig således, vil jeg da fluks investere i en weber-kogebog!
    Jeg kan nok ikke bekræfte det... for kuglegrill er nok ikke et remedie jeg har anden erfaring med, end at spise med en gang imellem.

Men alligevel, når jeg tænker på at der ligger jo gløder i bunden og at werberren har ikke turbo plus, at en hel fugl eller steg skal faktisk have rigelig stegtid, før maden er færdig..... har jeg lidt svært ved at forestille mig, at det skulle være så meget "det samme" som herren mener.

Måske kunne du først nærstudere opskrifterne til Weber-grill f.eks. HER på DK-kogebogen.dk og se om det får evt. "klokker" til at ringe?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg