Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Standard Fluor og børn (Tandpasta må ikke synkes!)

Fuck forstanden - siger tandlæger, hver gang de anbefaler fluor,

eller direkte stopper det i vores tænder

forklædt som plastfyldninger, broer, kroner m.v.

uden vores samtykke!

Fluoride and children's intelligence: a meta-analysis.

"Denne afhandling præsenterer en systematisk gennemgang af litteraturen om fluor, som blev udført for at undersøge, om fluor eksponering øger risikoen for lav intelligenskvotient (IQ) i Kina i løbet af de sidste 20 år. MEDLINE, SCI, og CNKI søgning var tilrettelagt for alle dokumenter, som er offentliggjort på engelsk og kinesisk, mellem 1988 og 2008 ved hjælp af følgende nøgleord: fluorose, fluor, intelligens, og IQ. Yderligere søgning blev foretaget på hjemmesiden www.fluorideresearch.org fordi det er en professionel hjemmeside om forskning om fluor. Seksten case-control studier, der har vurderet udviklingen af lav IQ hos børn, der havde været udsat for fluor tidligere i deres liv var medtaget i denne revision. En kvalitativ undersøgelse af de undersøgelser fundet en konsekvent og stærk sammenhæng mellem eksponering for fluorid og lav IQ."

Hmm.... mon de kinesiske barnehjerner er mere (over)følsomme over for fluor end vores børns? Hvor mange "beviser" har vi brug for og venter på, når de videnskabelige beviser kun kan tilvejebringes når det er for sent?

• Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Standard Re: Fluor og børn

En kvalitativ undersøgelse af de undersøgelser fundet en konsekvent og stærk sammenhæng mellem eksponering for fluorid og lav IQ.
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Lignende emner

1. Nanopartikler i solcreme og tandpasta
    By Sanne in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 21-09-09, 10:48
  2. Har samfundet ikke brug for flere børn?
    By Anina in forum Politik og samfund
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 16-12-08, 18:08

Bookmarks

Regler for indlæg