Debat: Overgangsalderen
Dato: 30. marts 2000
Fra: Lene
Overskrift: Hedeture-Angelika

Jeg tager Angelika mod hedeture. De har virket omgående. Om dagen ingen hedeture mere. Om natten kun en enkelt lille en. Men da Angelika er vanddrivende, skal jeg drikke MEGET. Jeg får nemlig hovedpine når jeg er i væskeunderskud.

Så jeg drikker og drikker og tisser og tisser og har ofte en lille hovedpine, for jeg har svært ved det store væskeindtag. Jeg skal op på 4-5 liter dagligt for ikke at få hovedpine.

Hvis nogen har erfaringer med Angelika og ovenstående gener, høre jeg meget fra dem.

Venlig hilsen Lene

Dato: 14. april 2000
Fra: Anonym
Overskrift: SV: Hedeture-Angelika

Hej Lene

Jeg kan ikke forstå, at du siger, at de er vanddrivende. Jeg er lige startet på Angelika og syntes at jeg får vand i kroppen, så jeg spiser Uridyl samtidig med. Har du fået undersøgt, at der ikke er andet i vejen.

Den 52-årige

Dato: 29. juni 2000
Fra: Anonym
Overskrift: Angelika

Jeg har taget Angelika mod hedeture og andre gener i godt ½ år. De har virket godt men virker desværre ikke mere.

I almindelighed er det godt at drikke meget, det gør jeg og må så osse tisse ofte, jeg har ikke oplevet angelika som specielt vanddrivende eller det modsatte. At få vand i kroppen er en del af det at have hormonsvingninger - og Angelika tog hos mig "kun" toppen af generne.

Knus fra Tut

Bemærk: Dette emne er gendannet (kan læses mere om her)