Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 31 til 58 af 58
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Artikel om naturligt progesteron.

Citer Oprindeligt indsendt af sine
    Hej Anina
    Jeg har oplysningen fra www.viktoria-klinikken.dk

Knus Sine
    Hej Sine
    Tak for linket.

Det direkte link til artiklen er:
    http://www.viktoria-klinikken.dk/Spe...monstatus.html

Hilsen fra Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Gæst

Standard

Sidste nyt :

Med hensyn til Glostrup Apotek, så bruger de ikke yamsroden.

Derudover har jeg læst at det er forbudt at købe over nettet i lande undenfor EU
    Men Norge skulle være tilladt.

Så der nok ikke andre muligheder end at fortsætte med at handle i Norge

Hej fra Sine

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard En mail fra Norge

Hej Sine og andre

Jeg har i dag send en mail til Norge i forb. med at vi alle, forgæves har ventet på forsendelsen. Jeg har skrevet følgende:

Beskjed: Jeg har bestilt 2 stykker ProgestaCare i sidste uge. Jeg har IKKE
    modtaget nogen ordrebekræftelse og nu hører jeg fra andre, der også køber
    ind hos Jer, at de har ventet forgæves på den sidste levering. Vi I venligst
    bekræfte, at I fortsat sælger produktet samt, i så fald - hvornår kan vi
    vente en levering. Med venlig hilsen -

Jeg har fået et svar med det samme :

Heisann!.
    Ja vi selger produket , det er påskeferie I norge nu så om den ikke allerede
    er sendt , vil den bli sendt på mandag.
    Og da vil det ta ca 2-3 dager før du vil motta pga postgang.
    Mvh
    T.Hegerland

Håber vi alle bliver glade igen i næste uge. Jeg vil dog fortsætte med at udforske alternativer a.h.t. både leveringssikkerhed OG prisen.

Mange gode Påskehilsner - Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Anina
    Jeg har også skrevet og fået nogenlunde samme svar for et par dage siden eller var det i går
    Det er dog ikke nogen god undskyldning, da jeg bestilte den 12-3-05

Jeg håber jeg kan "styre" hedeturene så længe ....

Hede påskehilsener herfra

Sine

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard Jeg troede.... :-)

Citer Oprindeligt indsendt af sine
    Hej Anina
    Jeg har også skrevet og fået nogenlunde samme svar for et par dage siden eller var det i går
    Det er dog ikke nogen god undskyldning, da jeg bestilte den 12-3-05

Jeg håber jeg kan "styre" hedeturene så længe ....

Hede påskehilsener herfra

Sine
    Hej Sine

Jeg troede du var tilbage i sommerhuset på dette tidspunkt? Jeg håber ikke I skal opgive sommerhusturen nu din mand er syg.... God bedring med ham .

Jeg krydser fingrene for postgangen i morgen. I øvrigt vil jeg skrive til manden i Norge, at næste gang cremen er i restordre eller af anden årsag er forsinket - har han bare sende besked. Ellers...

Knus - Anina

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Anina
    Jeg skal hjem 2 gange og fodre dyrene
    Vi har kun et kvarters kørsel så det er ikke noget problem
    Min mand har det bedre i dag.

Knus Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Så kom pakken

Da vi kom hjem til dyrene her i formiddag, så sad pakken fra Norge fast i postkassen, altså helt synlig og vi har postkassen 1 m fra offentlig vej
    Der står klart og tydeligt udenpå pakken at værdien er 600 kr !

Det er simpelthen ulovligt - jeg har selv været post
    og skal lige have fat i personalet dernede

Tænk hvis den var blevet stjålet, og jeg skulle jo betale under alle omstændigheder.

Men det gik godt, miraklernes tid er ikke forbi

Og nu skal der smøres, efter flere dage med halv dosis og hedeture på stribe

Hej fra Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard pakke

Pyh, Sine, godt du fik din pakke, trods det tåbelige postbud. ...Meen, havde postbudet ikke været så tåbeligt, så havde du ikke fået pakken før på tirsdag, når posthuset åbner=mange flere hedeture

Vi er nu noget udsatte i vores o.a.! Hvis vi ikke får vores creme..eller andet vigtigt...så er vi på den!

Jeg glæder mit itl at få ProgestaCare og se, om den også tager MINE hedeture

KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Da jeg var post, der fik jeg det råd, at finde et åbent udhus at lægge pakken i.
    Derefter skulle jeg skrive en seddel og lægge i postkassen med besked om pakken.
    En dag jeg havde en pakke, så fandt jeg på at lægge den i en barnevogn som stod i en carport, der mente jeg den var godt skjult.
    Jeg skrev en seddel : Posten ligger i barnevognen
    Den kunne misforstås
    Men senere blev det forbudt, vi skulle tage pakken med igen, og lægge en besked om, at den kunne afhentes fra dato til dato på posthuset.

Men du har da ret, jeg fik cremen før, men bare det at der havde ligget en besked om pakken, det ville have fået mig til at save beholderen over, og se hvor stort indhold der var tilbage

Knus Sine

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Fra Sissan til Sine

Sissan
    IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:14 Emne:
    Hej Sine.
    Er progestaCare begyndt at virke på din veninde?

KH Sissan
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Fra Sissan til Sine

Sissan
    IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:14 Emne:
    Hej Sine.
    Er progestaCare begyndt at virke på din veninde?

KH Sissan

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Fra Sine til Sissan

sine
    IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:30 Emne:
    Hej Sissan
    Min veninde er ikke begyndt på ProgestaCare endnu, da hun lige skal have brugt en anden creme op først.

Hvordan går det for dig, syntes du den hjælper ?

Kærlig hilsen Sine

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Fra Sine til Sissan

sine
    IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:30 Emne:
    Hej Sissan
    Min veninde er ikke begyndt på ProgestaCare endnu, da hun lige skal have brugt en anden creme op først.

Hvordan går det for dig, syntes du den hjælper ?

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Nøhh, ikke endnu. Jeg har smurt med cremen i 7 dage, så der kan jo gå lidt tid endnu.
    Hvor længe var cremen om at virke på dig?...nåh nej, det er jo svært at sige, da du overlappede med Livial.
    Men..du VED da nu, at den virker på dig, ikk?
    KH Sissan

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Nøhh, ikke endnu. Jeg har smurt med cremen i 7 dage, så der kan jo gå lidt tid endnu.
    Hvor længe var cremen om at virke på dig?...nåh nej, det er jo svært at sige, da du overlappede med Livial.
    KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Jo - ingen tvivl om det

Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Jo - ingen tvivl om det

Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Godt, det er betryggende, så skulle det jo være mærkeligt, om det ikke også virkede på mig ...med tiden.
    KH Sanne

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Godt, det er betryggende, så skulle det jo være mærkeligt, om det ikke også virkede på mig ...med tiden.
    KH Sanne

Guest avatar
    Jasmin Gæst

Standard Aldrig hørt om den creme

Hej hej
    Jeg har lige læst spalten ned om den creme; hvad hjælper den på sådan helt specifikt??!! jeg bed mærke i, der var en, der havde sovet som en sten; det lyder jo skønt!!!!!!!!!!!!!!! \/

Hvor kan den fås og hvor skal den smøres og hvor tit og hvor længe m.v.??? Vil nogen fortælle mig det ??
    Knus fra jasmin O

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Avalon
    Det var sikkert mig der sov som en sten
    Jeg havde taget Livial, og gik over til ProgestaCare.
    Jeg sover tungere nu, men om det var fordi Livial påvirkede min søvn, det ved jeg ikke ..
    Sissan blev overfrisk med Livial, så hun måtte stoppe med dem.

Men du får linket her :
    www.progesteron.no/

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Jasmin Gæst

Standard Pr.....Creme

Hej Sine

Tak for dit link til cremen. Jeg kan forstå på det hele, den lader til at virke. Så måske skulle jeg prøve; det er bare lidt dyrt; men er der til lang tid i sådan en beholder?

Jeg er lidt omkring brugen m.v.., men der er vel udførlig brugsanvisning med ??

Kærlig hilsen Jasmin

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Jeg kan forstå på det hele, den lader til at virke. Så måske skulle jeg prøve; det er bare lidt dyrt; men er der til lang tid i sådan en beholder?

Jeg er lidt omkring brugen m.v.., men der er vel udførlig brugsanvisning med ??
    Hej Jasmin.
    Cremen virker i hvert fald på Sine, som er den her i forum, det har brugt cremen længst. Jeg har kun brugt den i 3 uger og ved ikke helt endnu, hvordan den vil virke på mig. Men jeg synes nu at kunne spore en nedgang i de værste hedeture
    Det er noget dyrt og jeg var også ved at falde bagover, da jeg hørte prisen. Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra Sine. Og så er det såmænd ikke så meget dyrere end andre naturmidler man kan købe i f eks helsekostbutikkerne.

Der er en lang og god brugsanvisning med i den creme jeg fik. Den beholder man får har en dispenser, der giver nøjagtigt hvad man skal bruge hver dag. Man skal smøre sig hvor huden er tynd, f eks på underarmene eller indelårene. Cremen er hurtigt absorberet.

KH Sissan

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Åh, jeg har lige siddet og læst alle indlæggene på disse sider om det åbenbart afhængighedsskabende creme, og det er da længe siden, jeg har grinet så godt !
    Især Sines indlæg om da hun var post, og det om at hun ville ha' savet beholderen over.... Jeg kan lige forestille mig det
    Mine hedeture er nu ved at være ovre (efter ca. 6-7 år), men havde jeg vidst, at der fandtes et sådan et produkt, havde jeg gladeligt betalt prisen...
    Min læge havde kun hormoner at tilbyde, og det takkede jeg nej til - og så var der jo kun tilbage at leve et liv som en roterende grill-kylling
    Knus fra Linda.

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Jeg vil lige rette dig

Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra
    Prisen der står i linket på hjemmesiden - det er prisen med porto og indbetaling

Og ja - den holder endnu længere hvis man holder de anbefalede pauser, men det gør jeg ikke - mine hedeture bliver for slemme

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Linda
    Godt du morer dig

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine
    Hej Sissan
    Jeg vil lige rette dig

Citat:
    Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra
    Det forstår jeg ikke, men jeg har måske ikke tjekket prisen godt nok på siden
    Jeg fik et girokort med pris kr 345,61. Dertil kom de 100 kr i girogebyr, så det i alt blev 445,61 kr.

Er det det beløb du har givet også?

Kram Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Prøv at klikke på linket til Progesteron - og se prisen der
    Det er den pris vi betaler alt ialt.

At så det er den oprindelige pris der står på regningen, det har du ret i, men den fulde pris er oplyst på siden hvor vi bestiller.

Jeg skrev bare fordi, ikke nogen vil sidde og lægge 100 kr til de 445 kr

Kærlig hilsen Sine

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg