Viser resultater 1 til 5 af 5
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard "Alkymisten" af Paulo Coelho

En anden smuk bog, som jeg har "mødt" er "Alkymisten" af Paulo Coelho!

Simpel, fortællende, smuk, ligetil og meget sand!
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Alkymisten

Kun en sjælden gang bliver der udgivet en bog der kan forandre læserens liv. Paulo Coelhos Alkymisten er sådan en bog. Med mere end 25 millioner solgte eksemplarer overhele verden er bogen allerede en moderne klassiker.

Alkymisten er den magiske historie om Santiago, en andalusisk fårehyrde der følger sin drøm om at finde en af verdens rigeste skatte. Fra sit hjem i Spanien rejser han til markederne i Tanger, Egyptens ørken og et skæbnesvangert møde med Alkymisten. Ved at følge sit hjerte og søge sin skæbne opnår han rigdom og lykke.

Historien om de skatte Santiago finder på sin vej, lærer os den vigtigste af alle visdomme: Lyt til dit hjerte, forstå tegnene og frem for alt, følg dine drømme.

Alkymisten er en af vor tids mest solgte bøger, oversat til 55 sprog og udgivet i mere end 156 lande.

Originaltitel: O Alquimista (Portugisisk)
    Oversat af Gregers Steendahl
    Bazar, 2003 (første udgave 1988 )
    ISBN 87-7604-001-1
    1. udgave, 3. oplag 2004
    Hæftet 191 sider.
    Cirkapris 99,00 kr.

Andre udgivelser med samme titel :
    Alkymisten - Lindhardt og Ringhof, 1995, Indbundet - udsolgt
    Alkymisten - Bazar, 2003, Indbundet - 169,00

Andre bøger af Paulo Coelho :
    Det Femte Bjerg
    Djævelen og frøken Prym
    Elleve minutter
    Veronika beslutter at dø
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard Re: Alkymisten

Det er bare så skøøønt med gode bog -anbefalinger. Jeg har nu bestilt den på mit bibliotek og glæder mig til at læse den I MIN FERIE om 4 arbejdsdage!! Yeah-hooo!!!
    KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard Hilsen

God ferie Sissan...... Selvom at en god bog er alletiders så husk at nyd det forhåbenlige gode vejr! Jeg har "kun" fri fredag, lørdag og søndag i næste uge, men har lige haft fri næsten hele den her uge..... knus Helle

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard Re: Hilsen

God ferie Sissan...... Selvom at en god bog er alletiders så husk at nyd det forhåbenlige gode vejr!
    Hej Helle.
    Tak, jeg glæder mig helt urtroligt, trænger til den ferie. Jeg har 11 dage, så der bliver tid til både læsning og forår..skønt.
    KH Sissan

Bookmarks

Regler for indlæg