Side 3 af 4 Første 1234 Sidste
Viser resultater 21 til 30 af 37
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Kære Avalon

Du er hermed udråbt til forsøgskanin...jeg venter spændt dine resultater
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sissan
    Jeg troede egentlig, at cremen var ved at virke på mig, men ak, i dag har jeg haft mange af de slemme hedeture, så ikke endnu. Jeg har nu smurt mig i over 3 uger.
    Hej Sissan
    Fortvivl ikke. Da jeg startede på Trisekvens Forte - ventede jeg næsten 4 måneder før den virkede nævneværdigt. 4 måneder er lang tid når man kun har 10 hedefrie minutter hver time og til og med tager et livtag med depression og sortsyn. Jeg holdt dog ud fordi jeg ved at alle fedtopløselige midler, konventionelle som alternative, indtaget i forbindelse med et behov for tilstandsforbedring (ikke en akut symptombehandling), som regel først virker efter nogen tid, efter at man har opbygget en depot i.....eget fedtvæv og den slags....har du jo ikke så forfærdeligt meget af.

Prøv at væbne dig med tålmodighed og afvent, som også står på indlægssedlen:
    Da progesteron er fedtopløseligt absorberes det gennem huden til det fedtholdige væv og indgår først da i blodstrømmen. Af denne årsag kan det tage 2-3 måneder at opnå den fulde effekt. I begyndelsen kan progesteronet indgivet i denne form påvirke østrogenreceptorerne, således at symptomerne på ØSTROGENDOMINANS TILTAGER. For at overvinde disse lejlighedsvis opståede gener, anbefales at anvende større daglige dose af cremen i de første 2-3 måneder og vende tilbage til normal dosis når disse symptomer er aftaget.
    Hvis du alligevel beslutter dig for de syntetiske a.h.t. de kommende hedebølger - er det snart at du nok skal begynde at bruge dem, da også de syntetiske virker først efter nogen tid.

Kram - Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Avelon
    Ang. det med krops"duften", kan det måske også være fordi, der er stress med i billedet for mit vedkommende
    Ja - det vil jeg tro - den sved der løber ved en hede/svedetur plejer ikke at lugte.

Jeg husker da jeg var yngre, jeg kunne faktisk sidde og fryse samtidig med, at jeg var helt våd under armene :smt120

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Jasmin Gæst

Standard Modig???????????!!!!!!!!!!

Hej sally

Det ved jeg nu ikke, men jeg vil gerne sove godt og ha`det godt generelt................så jeg vil valfarte ind i Matas i dag og købe en af de slags tabletter + en krystal deo.

Glæder mig nu til at høre om, hvordan det går med dine hormoner, altså dem du får hos lægen?? og sidste ende er vores negative tanker omkring noget (måske) med til at gøre det værre?!; hvis du nu forestiller dig at det er bare LYSET for dig; så er det det, og der vil ikke ske noget. Måske er det derfor lægestanden ikke altid kan forklare, hvorfor noget alternativt virker : : :

Mange knus fra Jasmin

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Avelon eller Jasmin
    hvis du nu forestiller dig at det er bare LYSET for dig; så er det det, og der vil ikke ske noget. Måske er det derfor lægestanden ikke altid kan forklare, hvorfor noget alternativt virker
    Det betyder helt sikkert noget, om man er negativ eller positiv - vi ved jo at kalktabletter kan gøre mirakler hos nogen

Men jeg tilhører altså dem, der undersøger tingene inden jeg putter dem i munden/maven - eller smører det på huden.
    Det alternative supermarked er en jungle at finde rundt i, og jeg tager ikke alt for gode varer :smt078

For mit vedkommende skal der være en forklaring på, at et alternativt produkt virker.
    Jeg kunne aldrig finde på at indtage nogle dråber med et nr. på uden anden forklaring.
    Måske producenten netop har set LYSET
    men hvad for et lys ... ??

Knus fra Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Jasmin skrev:
    Men, de af jer der, der har prøvet tabletterne, har det også hjulpet på søvnen????
    Hej Jasmin.
    Det er så længe siden jeg prøvede at så længe om at virke, at jeg blev i tvivl undervejs, om produktets beskaffenhed. Jeg husker ikke om det påvirkede min søvn.
    Da jeg tog de syntetiske hormoner blev det helt galt med min søvn, men mest fordi jeg blev så - kunstigt- energisk, at jeg ikke kunne falde til ro. Sådan virkede især Livial på mig! men ikke på Sine.
    Det er meget forskelligt hvordan hver eneste mærke, syntetisk eller naturligt, virker på os.
    Min læges kone fortæller, at hun ikke kunne eksistere uden Livial og at det gjorde hende til et helt nyt menneske...og hun er overhovedet ikke urolig for konsekvenserne...men hendes mand er jo også læge, der ANBEFALER at bruge syntetiske hormoner

Men hvis man har mange hedeture og vågner deraf, så må man vel sove bedre, når/hvis det middel man tager, begynder at virke.

KH Sissan

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sissan
    Fortvivl ikke.
    Prøv at væbne dig med tålmodighed og afvent, som også står på indlægssedlen:
    Da progesteron er fedtopløseligt absorberes det gennem huden til det fedtholdige væv og indgår først da i blodstrømmen. Af denne årsag kan det tage 2-3 måneder at opnå den fulde effekt. I begyndelsen kan progesteronet indgivet i denne form påvirke østrogenreceptorerne, således at symptomerne på ØSTROGENDOMINANS TILTAGER. For at overvinde disse lejlighedsvis opståede gener, anbefales at anvende større daglige dose af cremen i de første 2-3 måneder og vende tilbage til normal dosis når disse symptomer er aftaget.
    Hvis du alligevel beslutter dig for de syntetiske a.h.t. de kommende hedebølger - er det snart at du nok skal begynde at bruge dem, da også de syntetiske virker først efter nogen tid.

Kram - Anina
    Hej modige Anina

Jeg væbner mig alt det jeg orker...men tak for påmindelsen, det kan nok være tiltrængt, når hedeturene vælter ind over mig...det gør de også i dag...suuuuk!

Jeg har besluttet, at jeg IKKE vil tage de syntetiske, ligemeget hvad (damn, får lige en tur nu igen)...men måske over sommeren et ekstra tilskud af de naturlige med sølvlys eller rødkløver.

KH Sissan

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Der er NOGET, der umiddelbart hjælper mig igennem natten for tiden...

Jeg skiftede min dyne ud med et lagen!

Nu vågner jeg kun 3-4 gange med hedeture og en enkelt gang fordi jeg fryser

Men hvor er det herligt at kunne krølle sig sammen i fosterstilling og få varmen og så bare falde i søvn igen

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    Jasmin Gæst

Standard Hos Matas...

hej igen

Jeg var hos Matas igår for at finde "vidundermidlet" især mod søvnløsheden , hedestigningerne er ikke det der plager mig mest,
    Men..............alle de midler de havde på hylden incl. nogle af dem der har været oppe her; var hovedsageligt omkring hedestigninger, ingenting omkring søvnløsheden. Der er selvfølgelig Baldrian og midler i famlie med det, men dem har jeg prøvet.

Så .....er der nogen der kender, udover proge...cremen noget der også afhjælper søvnløshed, de mange opvågnener om natten???? :!: :!:

Knus fra jasmin

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard Re: Hos Matas...

Kære Jasmin

Er du klar over HVAD der forhindrer dig i at sove?

Hvordan er din dag? Har du mange problemer? Er du også fysisk og ikke udelukkende psykisk træt om aftenen?

KH
    Sally
    Carpe Diem

Side 3 af 4 Første 1234 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg