Side 3 af 4 Første 1234 Sidste
Viser resultater 21 til 30 af 31
    Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Hvor er det bare skønt om mandagen at være to

Fisken (19. februar - 19. marts)
    Siden sidste søndag har du følt en markant stigning i din energi. Du er blevet mere klar over, hvor du skal hen, og det hjælper på humøret. Alt, der vedrører økonomi og fælles ressourcer, ser ud til at falde på plads. Den 10. juni kan du dog komme til at overvurdere dig selv og din kapacitet. Det kan også være vigtigt ikke at bruge for mange penge lige nu. Men din omsorg kender ingen grænser.
    Knus JS

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Hej Alle!

Ja, dette er jo interessant! Min datter er nemlig også Fisk! (Og min mor også).
    Selv er jeg vandmand.
    Jeg kom egentlig i kontakt med dette forum, fordi jeg bestilte mit personlige horoskop her. Men jeg må sige, at jeg blev skuffet... Det er nemlig, som en anden her har skrevet, noget værre rod, som desværre ikke sådan lige er til at overskue.
    Jeg er alligevel ret fasineret af at se og høre, hvad en dygtig astrolog kan "udrette", så et eller andet sted mener jeg, at der er mere i det, end man umiddelbart kan (bort-)forklare!

Knus
    Linda

Guest avatar
    Avalon Gæst

Standard

Nu kan jeg da godt se, at det er længe siden, at der er skrevet på denne tråd, men jeg er jo ny her og surfer lidt rundt. Og kan ikke lade være med at grine lidt...skulle vi ikke lave en stime - jeg er også fisk :!:

Og begge de børn jeg har født er vandmænd....og det er både min ex-svigermor og min nuværende svigermor også.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af avalon116
    Nu kan jeg da godt se, at det er længe siden, at der er skrevet på denne tråd, men jeg er jo ny her og surfer lidt rundt. Og kan ikke lade være med at grine lidt...skulle vi ikke lave en stime - jeg er også fisk :!:

Og begge de børn jeg har født er vandmænd....og det er både min ex-svigermor og min nuværende svigermor også.
    Plask! Plask! Plalalalaask! siger jeg bare, og velkommen i klubben....øh...i stimen selvfølgelig...

....jeg har på fornemmelsen, at dette netsted i høj grad domineres af det våde element og dettes væsener...

Knuuuus. Admina
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej igen Avalon116

Okay, okay....fisk.... ja dem kan jeg jo godt li'.... hi hi.... der fik jeg svar på mit spørgsmål...

Knus
    Terese

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Hej I lækre sommersild....

Jeg er vandmand, og det er min søn også. Min datter er krebs....

KH
    Barbara

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Ups ups.....

Jeg kan vist ikke være med i det våde element.....
    Jeg er SKYTTE.

K.H
    Terese

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Terese
    Ups ups.....

Jeg kan vist ikke være med i det våde element.....
    Jeg er SKYTTE.

K.H
    Terese
    Hej Skytte

Jeg har også "kun" skrevet:
    dette netsted i høj grad domineres af det våde element og dettes væsener...
    Selv opdeler jeg tingene noget anderledes.....mærkeligt nok kan de fleste af mine positive oplevelser med medmennesker placeres i vinter- og forårstegn.... min søn er Skytte, mine bedste venner i tidens løn var skytter, stenbukke, vandmænd og fisk....fra og med væddere er der kun undtagelsesvist mennesker i mit liv som spiller aktivt med i.

Knus til dig
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard En Skytte der kan svømme

Nåh…det er godt at der også er plads til en Skytte i det våde element, og svømme kan jeg jo godt, så det går nok…..
    Jeg går ikke så meget op i stjernetegn, også fordi måske man kunne gå hen og danne sig en mening om andre mennesker på forhånd, tillægge dem egenskaber gode eller dårlige, fordi stjernetegnet står for bestemte egenskaber. Jeg har personligt hørt mange gange, ja du er en typisk Skytte… og når jeg så læser om stjernetegnet Skytten…ja måske, men der er forhåbentligt også så meget andet
    ”indhold”.

Kærlig hilsen
    Terese

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Det er da meget sjovt :smt044 at der kom liv i denne tråd igen.
    Min store datter er også fisk - jeg er tyr - den lille er løve.

Min erfaring med en fiskedatter er et blødt indre med en hård skal, som det er de færreste der kan bryde igennem. Hun svømmer også lidt rundt, mens jeg tramper lidt for meget.
    Det giver stof til eftertanke, at det er Anina, som selv er fisk, der har rådgivet mig så godt i tråden - Bodil.

Min lille løve ligner mig meget, så det er nemmere at forstå hende.

Knus til alle stjernetegn fra Bodil.

Side 3 af 4 Første 1234 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg