Viser resultater 1 til 11 af 11
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    65

Standard Jeg har syndet :-)

I fryseren havde jeg 300 g Gran misto in pastella - mix af rejer, små blæksprutter og blæksprutteringe i beignet-dej.

Jeg kogte dem i fritureolie og delte dem i to portioner, dryssede salt på og serverede den ene for min mand - den anden var til mig.
    Med friskpresset citronsaft en (fed) himmerigsmundfuld.

Undskyldningerne var to : jeg havde ikke spist siden frokost og det er lørdag aften.

150 g giver 2 kg ekstra i morgen - forstå det, dem der kan! Men kors hvor smagte det godt!

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Kæreste Sally

Livet er for kort til ikke at synde, jeg håber at smagen i går overskygger de ekstra kilo Jeg plejer at sige livet skal leves, og vi kan ikke hele tiden gå og tænke på kalorier og økomad - for økomad og kalorielet var det vel ikke søde Sally

Knus JS

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Sally!

Godt at læse, at andre også oplever Syndefaldet ind i mellem!
    JS har ret - livet er for kort til aldrig at synde...

Dine forskellige opskrifter lyder simpelthen så lækre!!

Det var bare det, jeg ville sige. Hej!
    KH
    Linda.

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Hejsa.
    Ja jeg høre også til dem der synder . JEG HAR LIGE GAFLET EN STOR VAFFELIS. MUUUMS. Knus Jeanne.

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Hej Alle!

For mit vedkommende har hele ferien (3 uger!!!) været én stor synd i forhold til mad og drikke...
    Hvad vægten siger til det nu, vil jeg slet ikke se på!

Men lækkert - det var det!

Knus,
    Linda.

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Hej Alle

Og jeg tog på grillbar i går. China-Grill.
    Jeg stod midt i rengøringen og gad bare ikke begynde at svine køkkenet til og lave noget mad.

Nogen gange passe mit humør også til lugten af friture!

Knus
    Barbara

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Kære Alle
    Nogen gange passe mit humør også til lugten af friture!
    Den lugt passede også mig godt i går, men bagefter kunne jeg smage dem hele aftenen. Nå men det var smagen og fornøjelsen værd.

Vi har også i ferien spist mange store vaffelis mumms Jeanne og flere gange jordbær med vanillecreme. Men som jeg har skrevet før er det med vægten ikke noget problem jeg bevæger mig meget også i ferien, og med et godt stofskifte, stiger vægten næsten aldrig Hi Hi jeg skriver det ikke for at gøre jer misunddelige

Knus og kram
    JS

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Js kender godt det med forbrændningen , men du må jo også være klar over at lige pludselig så sætter det sig så spis du bare løs så længe du kan :mrgreen: det gør jes selv knus Laura ha ha
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Kære søde Laura

Ja jeg kan godt se fra billedet at du holder den slanke linie og måske får du ret :twisted: at lige pludselig så er det sket med den gode forbrændning, men jeg sidder ikke så meget, andet end når jeg trykker taster her. Men jo flere indlæg.......så det skal jeg måske begynde at tænke over

Aftenkram til dig
    JS

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Hej JS.
    Man skal være god ved sig så længe man har sig, så nyd livet søde. STORT KNUZZZ fra Jeanne. :smt008

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Kære Jeanne

Jeg har en utrolig sød tand, og jeg synes den bliver større og større med alderen, men jeg kan jo tåle det endnu, selvom Laura mener at det kommer med alderen, hvornår det så mon er jeg har jo rundet et par skarpe hjørner

Du har fået lavet en flot hjemmeside, og man kan se at du har en dejlig familie jeg er ikke færdig med at kigge det er hyggeligt at lære dig at kende også på den måde.

Kærlig aftenkram
    JS

Bookmarks

Regler for indlæg