Viser resultater 1 til 5 af 5
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard Jeg har bestilt ProgestaCare her:

http://store.yahoo.com/pharmacy/prognatprogb.html

Jeg håber, at det er den rigtige - 4 oz. koster 31 dollars!

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Jeg har bestilt ProgestaCare her:

Citer Oprindeligt indsendt af Sally
    http://store.yahoo.com/pharmacy/prognatprogb.html

Jeg håber, at det er den rigtige - 4 oz. koster 31 dollars!
    KH
    Sally
    Hej Sally

Det ER den rigtige....første måned smører du dig 2 gang dagligt (men lad være med at tage en svømmetur straks derefter). Hvis du ikke mærker virkning NOK - tager du bare en ekstra måned med dobbel dosis. Du behøver ikke holde pauser de første par måneder.

Efterfølgende og fremover smører du dig en gang dagligt og holder en pause i fem dage for hver 25 brugsdage. Det gør jeg selv, men kender altså en anden, som allerede på anden pausedag begynder at blive depressiv og får hedeture....så det må være meget individuel m.h.t. hvordan vi danner depoter i organismen. Det må du selv være obs på hos dig.

Nu er du først kommet for alvor i overgangsalderen for et par år siden eller kortere endnu...så det er ikke sikkert, at du har lige så mange gener at rydde op i v.h.a. ProgestaCare som jeg havde....men for mit vedkommende er der ikke hedeture tilbage, vand i kroppen falder mere og mere, barmen er ved at falde også, forbandet skægvækst jeg erhvervet mig som følge af o.a. og muligvis også de kunstige hormoner jeg fik før er næsten helt væk nu og bedst af alt - ikke en gang en sølle depression eller ukontolleret humørskift havde jeg siden jeg startede i vinter sidste år. Jeg har endnu ikke hørt op placebo, som holder SÅ længe....Hurra sige jeg bare.

Krydser fingre. Nyd din ferie og vid, at den næste (ferie) bliver som du nu ikke tør håbe på....helt fri for alt ubehag. M.h.t. prisen, jo, det koster, men syntetiske hormoner koster også (ikke så lidt endda! Dem har jeg jo været på i fire år inden cremen, så jeg ved hvad DET koster og kroner og ører) og det samme gør div. kosttilskud.

Knus. Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard rigtig creme

Hej Anina
    Jeg sidder og undrer mig over at i har så mange hjemmesider på cremen Sally spørger om det er den rigtige? så er det jeg spørger er der nogle forkerte?Jeg har lige fået min fra en adresse her i danmark,den kostede 300, kr,men hedder wild jam,så hvis den er god nok hvorfor så bestille i udlandet.Personligt giver jeg ikke mit dankort nummer ud på nettet,det var bare det.God sommer, herover har vi det bare varmt
    varme hilsner
    Biddipigen :smt109
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: rigtig creme

Citer Oprindeligt indsendt af biddipigen
    Hej Anina
    Jeg sidder og undrer mig over at i har så mange hjemmesider på cremen Sally spørger om det er den rigtige? så er det jeg spørger er der nogle forkerte?
    Hej Biddi
    Sally var ikke sikker på hvilken cremetype det skulle være fordi på "hendes" hjemmeside kunne man se flere forskellige varer med det samme fællesnævner. Derfor håbede hun at hun bestilte den "rigtige". Sally bor i Italien og Yahoo-USA er for hende nemmere at handle med, hvis alt går vel.
    Personligt giver jeg ikke mit dankort nummer ud på nettet
    Jeg bruger kun kreditkort på Nettet, hvis forbindelsen er sikret d.v.s. enten gul adresselinie med et hængelås i den højre ende eller et hængelås i statuslinien i bunden af skærmen.

Ja, også her var her ualmindelig "kærligt" (varmt ).

Lige så hede hilsner
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Kære Alle

Min ProgestaCare kom til Italien 5 dage efter bestillingen og da var jeg i Frankrig.

Jeg blev ringet op af toldvæsenet, som ville have min codice fiscale (personnummer) og underskrift og jeg betalte yderligere 27 Euro i afgifter.

2 flasker kostede mig over 100 Euro.

Kan det mon gøres billigere?

KH
    Sally
    Carpe Diem

Bookmarks

Regler for indlæg