LYT TIL DIN INDRE STEMME.

Jeg tror mange mennesker ønsker at finde ud af hvem de egentligt er, og hvad meningen med
livet er? Er jeg på rette vej? Lever jeg som jeg selv har lyst til at leve? eller lever jeg på den måde som andre vil have mig til at leve? Svaret har du inde i dig selv…. din indre stemme….
Giv dig selv tid, og lejlighed til at lytte til din indre stemme… lyt med dit hjerte.
Find et sted hvor du kan være i fred og ro, måske et dejligt og fredeligt sted i naturen.
Sæt dig behageligt ned, eller læg dig ned, luk dine øjne, duft duftende, hør lydende, giv dig bare god tid….Her er mulighed for at høre sin indre stemme, og lade den vejlede dig.

Din indre stemme kan være en pludselig indskydelse, eller en sætning der dukker op. Lyt til denne indskydelse eller sætning, det kan give dig et vink om hvad du kan have godt af at gøre evt. ændre i dit liv. Hvor skal du starte din søgen efter det, der kan gøre dig godt….Selvfølgelig inde i dig selv…Husk at kan du gøre noget godt for dig selv, vil dine omgivelser mærke det og respondere på det. At søge lykken handler ikke om at spille lotto, eller gå til frisøren og få en ny hårfarve, eller indlede et nyt forhold. At finde lykken er at finde ind til ens indre ønsker/sandhed. Finde sig selv, og derved bruge sin tid på det der styrker en selv mest. Måske du skal skifte arbejde, eller holde helt op med at arbejde og satse på din ”hobby”. Som regel er en hobby noget du føler velvære ved at beskæftige dig med. Tænk hvis hele din dag, uge, måned og år kan give dig velvære ro og harmoni.
Måske du ved hjælp af din indre stemme finder ud af at det er samfundet/pengene ja hele omverden der styrer dit liv? Og du måske med en lille ændring, kan gøre dig til herre af dit eget liv i stedet….

Kærlig hilsen
Terese