Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard Jeg har fået skæg....

Har I osse det?

Jeg har på hagen 15 -20 hår, som vokser og er stride som rigtigt skæg...

Jeg fjerner dem med pincet hver gang jeg mærker dem....

Min datter synes det er sjovt og beder mig omat lade dem være. og så giver hun mig den store kur...ØV

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Sally

Du er jo ved at udvikle dig til en rigtig italiensk mama!

Nå - ja... hvis jeg endelig skal indrømme det, så har jeg også fat i pincetten en gang i mellem
    Hos mig er det mere på overlæben, at dunene er blevet lidt for frodige i væksten...

Man kan åbenbart få dem fjernet for bestandigt - med laser. Hvad det koster, aner jeg intet om.
    Jeg så et program i tv om mænd, der kom til den form for behandling for bl.a. at få fjernet hår på ballerne - de (altså ballerne!) skulle være glatte som en barnenumse...

Også kvinder kommer selvfølgelig for at få fjernet uønsket hårvækst - med gode resultater!

Knus fra den skæggede dame.

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Du er jo ved at udvikle dig til en rigtig italiensk mama!
    Kære Linda

Min mors aner stammer vist nok fra Ungarn, så der er en naturlig forklaring på fænomenet

Laser kan bruges, hvis hårene er mørke og koster en bondegård - og så giver det ikke garanti for at alle hårrødder er døde...

Jeg har ikke noget imod hår på ballerne....bare det ikke er mine

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Hej Sally og Linda.

Jo hår og skæg på underlige steder, det kender jeg godt. Men dog ikke på ballerne

Det er faktisk mange år siden, jeg rev det første ud. Og de er kommet i en lind strøm siden .
    Men med mit næsten sorte hår er jeg ikke i tvivl om at jeg har sydeuropæiske aner.
    Det er sådan noget, jeg vil finde ud af, når jeg bliver gammel.

Knus fra den Skæggede Dame nummer 2

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bodil
    Knus fra den Skæggede Dame nummer 2
    .....fra den Skæggede Dame nr. 3

Jeg ved ikke præcist hvilke aner har bidraget til mit (over)skæg, men ellers er jeg meget lyshudet og (i mine yngre år) med fregner samt hårkvalitet og farve et par toner over kommunefarven, så.......hvor stammer mit overskæg fra kan jeg ikke sige.

Det er dog et faktum, at selv om jeg brugte laserbehandlinger - kom hårene alligevel tilbage og det jeg nu har gjort i årevis er, at de stygge bliver trukket ud med en pincet og dunet bliver fjernet med en hårfjerningscremem, som får lov til at "sidde" præcist 2 minutter og 30 sekunder.... ellers fjernes huden med . "Resultatet" holder ca. 3 uger med enkelte pincetture ind imellem.

Det der med at lære at elske hvad man ikke kan ændre er en sludder på mere end en måde, i hvert fald når det kommer til skægget
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej!
    Jeg har oplevet de samme problemer med skæg som I har. Jeg fjerner dem bare med en pincet. Første gang jeg fandt et skæghår betød det meget for mig. Jeg var virkeligt bange for at skulle have nærmest en overskæg , men der kommer heldigvis kun nogle enkelte en gang imellem og så er det frem med pincetten.

Bookmarks

Regler for indlæg