Side 4 af 4 Første 1234
Viser resultater 31 til 38 af 38
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære Linda
    Ha Ha hvor er du skøn!
    I følge bogen skal det være i en uge,men som jeg siger du skal have overskud til at gå igang
    Gør som jeg lav maden til familien,tag herefter cyklen og spis suppe når du kommer hjem,så varmer den så dejligt
    Ja Linda det er hårdt at være kvinde
    Men vi bliver så SMUKKE.........ik
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Biddi

God idé, det med cyklen!

Hør, jeg kunne også godt tænke mig at vide, om man må drikke lidt vin i løbet af den uge , eller om man skal leve fuldstændigt asketisk og forsage ALT andet end suppen???

Smuk ja... Det får mig til at tænke på Vita Andersens "Hold Kæft og vær smuk!"...
    Omskrevet til nutidens vægtproblemer kunne det passende være "Spis suppe og bliv smuk"

Jeg tror altid, det har været hårdt at være kvinde. Der er så mange idealer, vi skal leve op til på én gang - både de samfundsskabte og vore egne...
    Selv om vi gerne vil ned på vores idealvægt igen, fordi vi så vil føle os væsentlig bedre tilpas rent fysisk, så tror jeg samtidigt, at vi også ligger noget under for tidens skønhedsideal om en ungdommelig og smækker krop.
    Eller hvad mener I?

Knus,
    Linda, kommende Siv.

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Hej Linda
    Nej nej det må du ikke,det er et citat fra Jess ingerslev sang! men hvad må må vi så!
    Vi må sidde i "suppedasen.Igår tog jeg cyklen og kørte ud og plukkede brombær,det var rigtig dejligt og afslappende :idea:
    Er du iøvrigt gået igang eller samler du mod?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Hej Biddi

Nej, jeg er ikke gået igang endnu, da min voksne datter + lille barnebarn på 3½ mdr. kommer på fredag og bliver til mandag.
    Selvfølgelig kan jeg spise suppe (og intet andet ), selv om hun er her, men jeg tror, at det vil være bedst at vente, til de er taget hjem igen.

Står du - og andre(?) - midt i suppedasen nu???
    Hvis ja - hvordan går det så???
    Lad mig høre, please!

Knus,
    Linda

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Anina og Biddi

Er I hoppet i suppegryden?
    Jeg mener - er I begyndt på fatburning-kuren???

Hvis ja - hvordan går det så???

Jeg mener at kunne huske, at Anina skrev et sted (men hvor??), at hun ville begynde i denne uge, og at vi nok skulle blive løbende underrettet..

Jeg er spændt på at høre nyt!

Kh
    Linda

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Hej Linda
    Nej Jeg er hoppet op af den igen ,Jeg synes det blev for tidlig med suppen ,nu hvor vi pludselig fik sådan en dejlig sensommer.
    Men jeg er på kur,det er bare knækbrød og og knækbrød og æbler og atter æbler
    og til sidst ganske lidt aftensmad uden kartofler eller pasta kun kød og grøntsager
    Så du forresten Amin Jensen havde tabt 25 kilo på Atkins kuren,det r den uden kulhydrater? det pyntede
    Hvordan med dig er du startet?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Kære Linda

Suppegryder er ikke noget for mig, nu hvor jeg har min (alt for) store søn på besøg...
    Det kniber med at kunne få slæbt nok med hjem hver dag...

På den konto ( og sikkert også den tossede virus) har jeg helt uden at mærke det tabt eet kilo i denne uge!

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Kære Linda

Suppegryder er ikke noget for mig, nu hvor jeg har min (alt for) store søn på besøg...
    Det kniber med at kunne få slæbt nok med hjem hver dag...

På den konto ( og sikkert også den tossede virus) har jeg helt uden at mærke det tabt eet kilo i denne uge!

KH
    Sally
    Carpe Diem

Side 4 af 4 Første 1234

Bookmarks

Regler for indlæg