Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Børge online.... til netbutikken

Hej til alle

Børge er en gammel ven fra fortiden. Børge er en ældre herre, men ser et par og tyve år yngre end han er. Han har altid interesseret sig for det alternative og var altid dèn, som afprøvede den nye viden på sig selv og sin familie.

Jeg kan kun tilføje, at der er mange af os, overgangsmadammer Børge har på sin (gode) samvittighed og derfor tør jeg godt lægge et direkte link til Børges helsebutik her hos os.

Jeg er dog nødt til at tage følgende forbehold....
    Alle varer Børge fører og alle råd Børge giver står ene og alene for Børges egen regning og på hans eget ansvar.

Jeg er simpelt hen for ukyndig til at kunne vurdere noget som helst sagligt nok. At jeg så stoler på, bruger og benytter mig af Børges viden - står til gengæld også kun for MIN egen regning.

Derfor må hver enkel selv vurdere for og imod, tage sine beslutninger og leve med dem.

Linket til Børges helsebutik: http://www.eccoline-helseprodukter.dk
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Hurra! Hurra! Børge har fået en helt ny webbutik! Tillykke med den - gamle dreng !
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg