Viser resultater 1 til 6 af 6
    Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard Kærlighed og forelskelse????

Kære Joanna.

Nu vil jeg også prøve og jeg synes det er så spændende, at jeg næsten får ondt i maven

Nu er det jo sådan at jeg har mødt en mand i foreningen XXXXXX Eneforældre, som jeg synes er rigtig behagelig og nem at snakke med. Jeg tænker meget på ham og spekulerer selvfølgelig på om det kunne blive til mere end venskab. Jeg har mange grunde til, at det ikke kan blive til noget. Bortset fra at jeg kun tror, men ikke ved, om han også er interesseret i mig.
    Men de grunde til at det ikke bliver til mere er vel bare noget jeg finder på, fordi det er meget skræmmende for mig at komme tæt på et andet menneske og endnu mere at leve i et parforhold.

Jeg vil gerne vide om jeg formår at komme over de forhindringer, jeg sætter for mig selv.
    Jeg vil også gerne vide om vi bliver kærester.
    Jeg ved ikke om du har brug for at vide hvem han er, men nu afslører jeg det, så kan du jo gøre brug af den viden, hvis det er relevant
    Han hedder XXXXXXXXXXX og du kan finde oplysninger om ham på XXXXXXXX.dk

Kærlig hilsen Bodil der venter spændt.

Jeg lukker øjnene og trykker på Udfør.

Fra Admin: dette er et helt åbent forum og derfor har jeg slettet navneoplysningerne her og flyttet dem til Joannas lukket´forum. Husk det en anden gang, og det gælder alle.... PB`er eller på det lukkede

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Bodil.

Du er en modig kvinde, jeg synes det er så flot, du ”lukker øjnene og trykker på knappen.”

Jeg må bare håbe du har lidt tålmodighed, da jeg jo ikke havde regnet med der var så megen
    respons her på SOL.
    Jeg vender tilbage.

Knus og kram
    JOANNA SOL

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Kære admina.

Jeg takker fordi du slettede navnene. Jeg tænkte selv over det, men kunne altså ikke finde ud af hvad jeg skulle gøre.
    Nu set i bakspejlet, kan jeg da godt se, det var det eneste rigtige

Kære Joanna.

Tak for svaret.
    Som Sally skriver, så er det Laura, der har første prioritet lige nu. Mit kan sagtens vente, så lad være med at få stress over det.
    Jeg har jo tidligere givet udtryk for at jeg ikke har travl, så jeg venter tålmodigt

Knus til jeg begge fra Bodil.

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Bodil

Godt du har lidt tålmodighed, jeg kigger på dine spørgsmål engang i morgen.

Godnat sov godt
    Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Bodil.

Spørgsmål som dit modtager jeg ofte. Nu må du kun betragte dette som ”budskaber” jeg modtager.

Da du ikke har bedt om at få svar i PB – vil jeg skrive her i Sol.

Dette er hvad jeg modtog omkring dine spørgsmål, jeg har forsøgt at skrive det ned som det kom til mig.

Du har længe, pga. dårlige erfaringer og hændelser på det kærlighedsmæssige plan til det andet køn,
    lukket af for din ”kvindelighed.” Dette har været nødvendigt for at give dig tid til at bearbejde nogle ting fra din fortid, en slags beskyttelse. Du er nu nået til en fase i dit liv hvor du har bearbejdet mange ting fra din fortid ang. smerte og bitterhed. Du er ved at ”vågne op” – og komme ud på den anden side. Dette er meget positivt. Du åbner langsomt op for ”din kvindelighed” og dermed følelser for det andet køn igen…
    Jeg kan ikke modtage noget direkte om x, da jeg ikke kan spørge, uden at have hans tilladelse. Dette må du ikke blive skuffet over.
    Men jeg modtog dette… nu skal jeg forsøge at formidle det så godt jeg kan. Du er i en proces rent
    følelsesmæssigt hvor en længsel, du ikke har mærket længe er kommet til dig igen. Dette er lidt chokerende for dig, men på det ubevidste plan arbejder det stærkt i dig for at indfri nogle behov, og længsler, fysisk som psykisk. Disse følelser er især trådt meget frem i dig fordi x energimæssigt tiltrækker dig, du føler i ”svinger” sammen. Betragt det som et led i din udvikling, vær åben, og nyd hvad du føler, dog vær bevidst om at åbne sig kan altid gøre lidt ondt, hvis man har for store forventninger. Men nyd det, og betragt det som en proces der kan føre dig videre… Vær åben, du vil nyde at modtage og være i stand til at give.

Husk at en clairvoyance er kun vejledende, valget er altid dit.

Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Kære Joanna.

Tak for dit hurtige svar.

Det var en bekræftelse af hvad jeg selv havde på fornemmelsen, men det betyder meget for mig at få det fra dig også. Jeg forsøger selv at nyde nuet og det du skriver vil helt sikkert hjælpe mig til at have større tro på at alt er som det skal være.

Det vil også hjælpe mig med at holde forventningerne på et rimeligt plan. Det har jeg tidligere haft svært ved, men ikke så meget mere.

Det glæder mig, at du skriver, at der sker meget på det ubevidste plan. det har jeg faktisk selv tænkt meget på. Godt at vide at jeg "har ret".

Selvfølgelig er jeg lidt skuffet over, at du ikke kan give det svar jeg helst ville have, men det kan jeg godt leve med. Det er vel også fint nok at jeg ikke ved alting

kærlig hilsen Bodil.

Bookmarks

Regler for indlæg