Viser resultater 1 til 3 af 3
    Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard Re: Velkommen hos SOL

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Velkommen hos SOL

Her er alle velkomne, gæster og aktive brugere af OVERGANGSALDEREN.

I dette subforum vil du finde forskellige artikler omhandlende alternative og spirituelle emner.

Her er mulighed for at stille clairvoyante spørgsmål, og få hjælp til drømmetydning.

Du er altid velkommen til at skrive i dette forum, måske du har spørgsmål, eller kan bidrage
    til indlæg. Dog skal du vide, her skal altid herske en positiv tone, - vi kommunikerer med gensidig respekt og omsorg.

Som gæst er du velkommen til at kigge under alle åbne emner på Overgangsalderen.

Kærlig hilsen
    JOANNA SOL
    Det lyder rigtigt spændende, jeg synes jeg står et sted i livet hvor alt er usikkert. Jeg vil så gerne vide mere om hvad der skal ske med mig og mit liv? Men hvad - og hvordan? Kh. Fleur

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Fleur

Tak fordi du kiggede indenfor her i Sol.

Jeg ”stiller ikke ind” på din person, dertil skal jeg have dit navn, adresse, og opholdsted.
    Det er kan tilbyde herinde - er jeg beder om at modtage hjælp på det eller de spørgsmål du
    evt. har. Altså jeg kanaliserer bare ”budskaberne” videre til modtageren.
    Du bestemmer selv hvor lidt eller meget du vil oplyse omkring dine spørgsmål, enten her
    eller i PB til mig.

Kærlige aftenhilsner til dig.

JOANNA SOL

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Fleur

Jeg har svaret i din PB, og jeg kigger på dine spørgsmål, dog må du have lidt tålmodighed, - når jeg vender tilbage, bliver det også i din PB

Rigtig god dag til dig

Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Bookmarks

Regler for indlæg