Viser resultater 1 til 10 af 10
    Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard Til de "ægte" blondiner

Her er en nem og god måde at spare en hel del frisør-kroner, hvis man er "ægte" blondine og ønsker at friske det blonde op:

Ved Matas køber man en spray-flaske "Hint of Sunshine", formedelst 60 kr.

Vask håret som normalt, tør det i håndklædet, friser igennem, spray i skildningen eller rundt omkring i håret, tør nu håret med føntørren og sæt det, som du plejer.

Indholdet er kamille og andre ufarlige ting, men det lysner håret op til to toner i kraft af varmen fra føntørren.
    Kan gentages så ofte, man ønsker - håret tager overhovedet INGEN skade!
    Jo oftere man sprayer, jo lysere bliver håret efterhånden.
    Om sommeren er solens stråler og varme nok!

Selv sprayer jeg kun min skildning ca. hver 14. dag. Således har jeg nu i snart 5 år sparet penge til lyse striber ved frisøren - og frisøren siger hver gang, at det ser enormt naturligt ud!
    Det synes jeg også selv.
    Og man slipper fuldstændigt for de mørke udvoksninger!

Kh
    Linda

Ps. Jeg svarer gerne på spørgsmål, hvis I skulle ønske at vide mere!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Linda
    Glemte at tilføje, at én flaske "Hint of Sunshine" holder til ca. 1-1½ års forbrug for mig!

Kh
    Linda
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    64

Standard

Kære Linda

Jeg er overhovedet ikke blondine - men bare leverpostejfarvet!

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    ann-vibeke Gæst

Standard

Som Sally er jeg osse leverpostejfarvet...
    ...i det mindste så var jeg...

Nu er jeg spredt grå...og jeg tænker på, om det ikke er en slags begyndende blond ;-)

Gad vide om jeg kan friske lidt op på min favre med 'Hint of Sunshine' - tror du det Linda?

mvh/ann-vibeke

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Hej ann-vibeke!

Det kan da godt være, at du kan kvikke din "leverpostej" lidt op med "Hint of Sunshine".
    Hvis jeg ikke havde sprayet mit hår, så tror jeg, at jeg måske også var mest leverpostejsagtig .

Som barn var jeg meget lyshåret, for så at blive lysblond som ung og senere mørkere og mørkere....

Det koster jo ikke en herregård, så det var måske værd at prøve - hvis ellers du har lyst.
    Huske blot, at du SKAL bruge føntørre for at varmen kan gå ind og påvirke - og at det lyse kun kommer gradvist efter flere omganges brug.

Kh
    Linda

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Hej Linda
    Jeg siger også tak for rådet,man gør jo hvad som helst for at se bare lidt ud som i gamle idage! hihi til sommer er det 20 år siden jeg vandt som miss et eller andet på mallorca, jo miss hotel var det vist,Man skal se godt efter for at genkende den kvinde på billedet med hende mit spejlbillede viser.Hulk
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Hej Linda
    Jeg siger også tak for rådet,man gør jo hvad som helst for at se bare lidt ud som i gamle idage! hihi til sommer er det 20 år siden jeg vandt som miss et eller andet på mallorca, jo miss hotel var det vist,Man skal se godt efter for at genkende den kvinde på billedet med hende mit spejlbillede viser.Hulk
    Knus Biddi
    Hvad med at sende miss-billedet over med mail.... så jeg kan sætte det ind for dig/os? Hvis man skal se SÅ godt efter.... vil det nok ikke bryde anonymiteten så nemt, vel? Please! Please?

Knus til dig.... lige meget om du tør eller ej
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Biddi

Ej det må vi da virkelig se!!!
    Tænk - en ægte miss her på forum

Knus fra
    Nysgerrige-Linda

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Det er rigtig mange kilo siden kære Linda,så derfor er dit råd lige sagen for mig tror jeg.
    Taljen var dengang på 65 cm, det er den ikke mere.Jeg tænker selv når jeg ser billedet er det virkelig mig :o
    Jeg spurgte engang en af mine " gamle" om hvad han synes var det værste ved at blive gammel, han svarede at det var at se sin krop gå i forfald. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Det er rigtig mange kilo siden kære Linda,så derfor er dit råd lige sagen for mig tror jeg.
    Taljen var dengang på 65 cm, det er den ikke mere.Jeg tænker selv når jeg ser billedet er det virkelig mig :o
    Jeg spurgte engang en af mine " gamle" om hvad han synes var det værste ved at blive gammel, han svarede at det var at se sin krop gå i forfald. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret
    Knus Biddi
    ....min var 58 cm ... hva` skal jeg så sige i dag - den er 83!!!! ....kun 6 cm mindre end mit gammelt hoftemål .... Vræææææææææææææl! + truende "kalkunhals" ( http://www.overgangsalderen.net/foru...-en-kalkunhals ) hmmm... vrææææææl igen
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg