Viser resultater 1 til 4 af 4
    Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Søde Joanna, som jagtes af mig ----lidt. Hvordan kan jeg lære at tage afslappet på at min lille gamling bliver syg indimellem, hvordan kommer jeg af med min angst - dybest set er det jo nok en angst for at han skal dø fra mig. Jeg ville ønske at jeg kunne sikre mig at det var mig der smuttede først. Kh.Fleur

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Fleur

Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe dig, men det kan jeg jo nok ikke. Ang. ”hvem der smutter først” – det er jo ikke rigtigt noget man selv bestemmer. Og er du nu helt sikker på at du ønsker at ”smutte først” – jeg mener hvad kan det hjælpe?
    Lige nu, tror jeg at du befinder dig i en situation, hvor du føler dig magtesløs, og usikker,
    det er der ikke noget at sige til. Så kører tankerne rundt i hovedet. Du kan ikke gøre mere for din mand, end du allerede gør, du er der for ham, mere er ikke menneskeligt muligt. Lad ikke dine tanker løbe af med dig, og begynd at fantasere det ene og det andet. Hver gang du gør det, er det selvforstærkende og ”styrker” din angst. Du er herre over dine tanker, og kan stoppe dem, når de begynder at løbe løbsk for dig. Der er ingen grund til at
    bære på flere bekymringer end højst nødvendigt.
    Vores følelser udspringer fra Solar Plexus lige under brystet. Når disse angst tanker kommer til dig Fleur, læg da din højre hånd på dit Solar Plexus, og forestil dig (visualiser) at du tilfører dit Solar Plexus en gul fare, en lille gul lysende sol, som varmer dig inde i dit bryst.
    Træk vejret stille og roligt et minut eller to. Og smid så ”angstens” tanker væk! Tag din højre hånd og smid dem ud i luften!

Kærlig hilsen og stort knus
    Joanna Sol

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Jeg vil prøve det Joanna - rigtig meget. For jeg ved at det med uforholdsmæssig stor angst- præger mit liv for meget. Jeg vil virkelig prøve det du skriver, og så fortæller jeg dig om det hjælper mig. Og tak søde - håber du kan mærke at jeg tit tænker på dig(og uanset om du kan mærke det, så gør jeg det. Kh. Fleur

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Fleur

Tak for de søde ord og tankerne...

Kærlig hilsen
    Joanna

Bookmarks

Regler for indlæg