Viser resultater 1 til 18 af 18

Emne: Estee Lauder

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Estee Lauder

Hvem har lyst til at overtage to hundedyre hudplejepræparater, købte af mig i foråret. Det viste sig hurtigt, at netop min hud ikke "gider" absorbere hverken ansigtsserum eller øjencremen. Begge dele er til natten og absolut rene. Jeg bruger aldrig fingrene når jeg skal ind i glasset for at få fat på en creme.... altid en ny og ren vatpind, for hver gang jeg skal have en ny klat...

Det første er:

Estee Lauder Advanced Night Repair 50ml/1.7oz
    Estee Lauder Advanced Night Repair 50ml/1.7oz
    Estee Lauder - Night Care 50ml/1.7oz
    Protects against environmental elements Dramatically enhances skin's natural ability to repair its appearance See up to a 40% decrease in the look of lines and...
    Producent: Estee Lauder
    Model/Varenr.: 13548
    585,00 DKK

... det andet:

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Recovery Complex
    15ml/0.5oz
    Estee Lauder - Eye Care 15ml/0.5ozHelps repair the appearance of past damage Protects skin from aging effects of environment Helps eye makeup easily to glide on Dermatologist, ophthalmologist teste...
    Producent: Estee Lauder
    Model/Varenr.: 27704
    Pris: 426,25 DKK

Hvem kan bruge det? Man kan evt. smutte til Matas eller andet parfumeri på mandag og prøve en klat for at se, om huden "tager imod".... min gør ikke længere. Til gengæld går det udmærket med alle cremer fra helena Rubinstein... som før i tiden slet ikke ville "ind" i huden.... det vil de nu

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Kære Anina.

Jeg kunne godt være interesseret i dine cremer. Men måske skulle jeg lige undersøge om jeg også har det problem med om det vil sive ind.

Men hvor er det ærgeligt for dig at du ikke kan bruge det- og når det så er så dyrt.

Hvad skal du have for dem?

PS Jeg kan godt lide din nye underskrift...

Knus Barbara

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Barbara
    Kære Anina.

Jeg kunne godt være interesseret i dine cremer. Men måske skulle jeg lige undersøge om jeg også har det problem med om det vil sive ind.

Men hvor er det ærgeligt for dig at du ikke kan bruge det- og når det så er så dyrt.

Hvad skal du have for dem?

PS Jeg kan godt lide din nye underskrift...

Knus Barbara
    Hej Barbara

Hvis du kan "tjekke" din huds evne til at anvende de to her... en af dagene og uden at du oplyser "købmanden" om at det drejer sig om en overtagelse til anden side - kan jeg sagtens sende cremerne til dig for fri..... Jeg vil kun være ovenud glad for at opleve, at denne investering er ikke helt spildt - hvilkt det jo heller ikke bliver, hvis du kan benytte det.

Find bare ud af det i en fart

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Kære Anina

Tak for tilbuddet. Det vil jeg gøre en af de nærmeste dage. Porto og det finder vi ud af, i givet fald.

Knus
    Barbara.

Hvad kunne jeg så måske glæde dig med af alt mit ophobede indbo. Et par kunstskøjter, en brun lammeskindspels, to supergode madrasser kun et par år gamle, en spand gulvmaling. Nej jeg vil virkelig gerne finde et mønster på et par strækbukser, så jeg en dag i de mørke vinteraftener kan sy til dig.

Knus
    Barbara

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære Anina og Barbara
    Det er nogle dejlige underskifter i har begge 2,i øvrigt købte jeg produkterne da vi var på mallorca ,og de er rigtig gode så dem tror jeg du vil få stor glæde af Barbara.
    Sådan er hun bare vores søde dejlige Anina,jeg tænker som Fleur også gør,at man jeg går og tænker på jer i det daglige,det er næsten som om man kender jer rigtig godt bare uden ansigt,underligt men dejligt
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Det er næsten lige før vi kunne lave et brugtmarked,det lyder rigtig hyggeligt allerede :P
    knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Ja kære Biddi men du glemte lige at skrive, hvad du er interesseret i - eller vil af med???
    Jeg selv kan ikke lige komme i tanke om noget

Knus Bodil.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Det er næsten lige før vi kunne lave et brugtmarked,det lyder rigtig hyggeligt allerede :P
    knus Biddi
    Enig

Hmm.....bare I også gad oprette nye "efterlysnings-tråde" og "tilbuds-tråde" [-o<

Ellers kan ikke en sjæl finde ud af hvem har brug for noget og hvem har noget tilovers.... Please

Knus
    Admina
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Ja undskyld admina.

Der er vist nogen, der har hovedet under armen i dag

Knus Bodil.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bodil
    Ja undskyld admina.

Der er vist nogen, der har hovedet under armen i dag

Knus Bodil.
    Det går nok Sveske

Jeg har lige "delt" tråden....

Knus også til dig
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Hej Bodil
    Jeg har ikke rigtig noget iøjeblikket,men jeg synes rigtig godt om ideen,det ville da være genialt,hvis vi sådan kunne bytte med hinanden :P
    Hvordan går det med Mads Clausen?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Kære Anina

Jeg har nu undersøgt - og prøvet dine cremer, - og det siver ganske fint ind hos mig.
    Jeg fik lov til at få en lille prøve, som jeg har brugt et par dage. Min hud er så tør og den suger det bare til sig.

Så jeg ville med glæde overtag dine cremer. Og med stor tak.

Men jeg har det lidt skidt med prisen - og ville så gerne kunne glæde dig med et eller andet.

Men lige pludselig finder jeg noget der LIGE er dig. Det er jeg sikker på.

Kærlige hilsner.

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Barbara
    Kære Anina

Jeg har nu undersøgt - og prøvet dine cremer, - og det siver ganske fint ind hos mig.
    Jeg fik lov til at få en lille prøve, som jeg har brugt et par dage. Min hud er så tør og den suger det bare til sig.

Så jeg ville med glæde overtag dine cremer. Og med stor tak.

Men jeg har det lidt skidt med prisen - og ville så gerne kunne glæde dig med et eller andet.

Men lige pludselig finder jeg noget der LIGE er dig. Det er jeg sikker på.

Kærlige hilsner.
    He, he....
    De er allerede pakket og i bilen.... jeg kører snart forbi et aftenposthus (til 19) og så afsted med det..... besluttet mig for at tage chancen, da jeg ikke kunne vide om du kunne overkomme research, og jeg ville ikke spørge af samme grund.

Glem alt det andet, bare det "siver" så er jeg glad

Knus
    Anina

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    De er allerede pakket og i bilen.... jeg kører snart forbi et aftenposthus (til 19) og så afsted med det..... besluttet mig for at tage chancen, da jeg ikke kunne vide om du kunne overkomme research, og jeg ville ikke spørge af samme grund.
    ØV!! Der gik kuk i sommer- og vintertid... sådan er det når man glemmer at indstille ALLE ure rigtigt.... det bliver først i morgen, Barbara

Knus
    Anina

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Jammen søde Anina.

Tusinde tak skal du have. Jeg glæder mig til det. Det er også hårdt tiltrænkt med lidt kropspleje efter at jeg i laaaaang tid har rendt rundt i arbejdstøj og adskillige morgener er kommet afsted uden at have friseret håret.

Men nu vil jeg til at se godt ud igen. Jeg vil dufte godt og have mit hår friseret hver morgen. Have klippet negle (når jeg finder min negleklipper) og barberet hår og skæg, der gror frem de forkerte steder....

Og så vil jeg sidde i nydelige gevandter med levende lys og....Hør lige her

..... spille på mit nye klaver der er smukt , sort og blankpoleret, og har en klang, der siger spar to. Ju-bi!!!!

Barbara

Guest avatar
    Pipaluk Gæst

Standard

Kære Barbara.

Hvor lyder det dog lækkert og dejligt.

Du har absolut fortjent det

Det er så dejligt at fornemme din glæde - især for klaveret.

Jeg havde nu ellers tænkt, at jeg var for træt til at skrive i aften, men efter at have fornemmet din glæde, kunne jeg alligevel ikke lade være med at fortælle dig at jeg deler den med dig.

En masse knus og kram fra Bodil.

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Barbara

Jeg ser, at Bodil allerede har skrevet nøjagtigt, hvad jeg selv ville skrive!
    (Tak, søde Bodil )

Du har om nogen fortjent lidt forkælelse og hyggelige oplevelser!

Kh
    Linda

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

ØV!! Der gik kuk i sommer- og vintertid... sådan er det når man glemmer at indstille ALLE ure rigtigt.... det bliver først i morgen, Barbara

Knus
    Anina
    Søde Barbara

Nu er det afsendt, men er fremme desværre først på mandag.

Knus
    Anina

Bookmarks

Regler for indlæg