Viser resultater 1 til 10 af 10
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Vognmand efterlyses

Hmm.... er der nogen herinde , som måske kender en

vognmand som kører/svømmer til Bornholm tur/retur.... og kan tage en kæmpe pakke med f.eks. gratis ..... ? (Piv)
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    64

Standard

Søde Anina
    Jeg skal undersøge mulighederne,det var egentlig en smart ide :idea:
    Jeg kender flere herover,som kører frem og tibage dagligt :smt051
    Men jeg kan jo også bare ringe til en af dem,for betalingen foretager jeg selv
    Skal vi aftale nærmere,skal han have noget med til min svedske i dragør?er der noget fra øen her du godt kunne tænke dig?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Søde Anina
    Jeg skal undersøge mulighederne, det var egentlig en smart ide :idea:
    Jeg kender flere herover,som kører frem og tibage dagligt :smt051

Men jeg kan jo også bare ringe til en af dem,for betalingen foretager jeg selv
    Skal vi aftale nærmere, skal han have noget med til min svedske i dragør? Er der noget fra øen her du godt kunne tænke dig?
    Knus Biddi
    Hej Biddi

Så skulle det gerne være et halvt sabbatår.... det er det eneste jeg kunne finde på at ønske mig, næst efter god plads i garderobeskabet...

Det ville være meget nemmere, hvis du kender en transport-alf med et godt hjerte .... jeg skulle bare gerne have et par dage eller tre til at finde frem og pakke. At bringe habengut frem til hvor vognmanden holder - er ikke noget problem, selv om det ikke er Dragør jeg bor i, men nærmere Køge (jow, jeg ved, at alle Bornholmere bare hader Køge , men heldigvis bor jeg så ikke i byen).

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    64

Standard

Kære Anina
    Jeg kan,hvor gerne jeg end ville ikke give dig et halvt års sabbat.men gerne noget andet,det må jeg så finde ud af :P
    Hvis du angiver et muligt afhentningssted,så kan jeg bestille en fragtmand.
    Du har ret,vi bornholmere er ikke så ville med køge, men det er mere de påtvungne færgeprojekter der er skyld idet :twisted:
    Forresten kendet du en kro ved havneområdet,det skal være ejet af en bornholmer?måske var det et muligt afhentningssted?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    ...Så skulle det gerne være et halvt sabbatår.... det er det eneste jeg kunne finde på at ønske mig, næst efter god plads i garderobeskabet...
    Kære Anina
    Jeg kan,hvor gerne jeg end ville ikke give dig et halvt års sabbat. Men gerne noget andet,det må jeg så finde ud af :P

Hvis du angiver et muligt afhentningssted,så kan jeg bestille en fragtmand.
    Du har ret,vi bornholmere er ikke så vilde med Køge, men det er mere de påtvungne færgeprojekter der er skyld idet :twisted:

Forresten kendet du en kro ved havneområdet,det skal være ejet af en bornholmer? Måske var det et muligt afhentningssted?
    Knus Biddi
    Hej Biddi

Hmm... fragtmand.... det lyder dyrt, medmindre det er en ven af familien.

Og jow, jeg kan sagtens undersøge Køge Havn for en bornholmsk ejede kro. Tror du han/hun vil huse en pakke til afhentning en dag eller to?

Biddi... du kan glæde mig mest ved at opgive enhver tanke om "gengæld"..... det lyder så..... "forkert" synes jeg... Prøv lige at tænke, at jeg brændte inde med alt dette fordi jeg ikke nænnede at skille mig af med det, som jeg anskaffede i sin tid med de bedste forventninger. At sælge eller give væk til en loppemarked e.l. ville føles som om jeg et eller andet sted lider tab af alle de "bagtanker" jeg havde, da jeg stod ved kassen og betalte for hvert et tøjstykke.

Ved at sende det hele over til dig - har jeg ikke denne følelse og det i sig selv giver mig megen fornøjelse og tilfredshed.

For slet ikke at glemme all den herlige frie plads på hylderne i skabet.... som jeg omsider kan proppe til med alt det strikkegarn jeg er faldet for de sidste fem år og som jeg fortsat håber meget at få tid til at få noget ud af...

Nu min søn flytter til Malmö og det er ikke umuligt, at jeg kommer til at kigge efter køb af et sommerhus på den "bornholmske" side af den svenske kyst - så mon du endnu kan have adskillige røgede ål at komme af med - når sagerne når så langt. Ta` nu og glem det. Du gør mig en stor tjenneste og dermed basta :P

Først undersøger jeg det med kroen : , så pakker jeg og så får du lov til at skaffe transporten over til dig....

Knus
    Anina

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    64

Standard

Hej Anina
    Godt du ikke botr i dragør,jeg hører der er giftige slanger derude eller på vej derud af
    Det kunne være hyggeligt at få dig herover det skal du endelig holde fast i :P
    Jeg kender ikke noget til den kroejer. Det der gav mig ideen var at jeg kom i tanke om ham, idet da køge ruten skulle starte var der en udsendelde i vores lokalradio om ham.Han skulle stamme herfra byen faktisk, også ved jeg at han må være helt okay
    Desværre kan jeg ikke huske hans navn,jo vent det hed vist skipperkroen.siger det dig noget :
    Jeg har også en mulig adresse i greve,men det er længere væk eller hvad?
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Jeg har også en mulig adresse i greve,men det er længere væk eller hvad?
    Knus Biddi
    Greve er simpelt hen så tæt på som det kan være.... og Skipperkroen har jeg også hørt om....

Selv knus
    Anina

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    64

Standard

Hvad vil du så helst have jeg gør,mig er det lige meget .
    Men den ene adresse kender jeg ,det er mosedevej 17 greve,skal vi aftale det :
    eller vil du hellere det andet med kroen, mig er det ligemeget
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Hvad vil du så helst have jeg gør,mig er det lige meget .
    Men den ene adresse kender jeg ,det er mosedevej 17 greve,skal vi aftale det :
    eller vil du hellere det andet med kroen, mig er det ligemeget
    Knus Biddi
    Jeg har lige kigget efter... der bor en familie J. - T. og R. Er de vognmænd () .... eller bare en "postkasse"? Jow, det kan vi sagtens aftale...

Knus og krammer
    Anina

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    64

Standard

jeg har sendt dig en privat besked Anina
    knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Bookmarks

Regler for indlæg