Viser resultater 1 til 3 af 3
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Afslapnings musik - cd'er med spirituelle emner

Er du interesseret i ”livet efter døden”?
    På 4 cd’er fortæller mediet Kennet Jacobsen om sin kontakt med afdøde siden sin barndom.
    Går du og tænker på hvad der sker når sjælen vælger at gå i lyset? Så er disse cd’er måske noget for dig. Kennet Jacobsen fortæller på disse cd’er åbenhjertigt og let forståeligt om ”livet efter døden.”
    Pris pr. cd 98,00kr
    Alle 4 cd’er 368kr.
    Kan bestilles på tlf. 65963801 (forlaget Angel-Love)

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Inner Harvest - Pushkar

Med over 150.000 solgte eksemplarer er der ikke mange danskere, der ikke på et eller andet tidspunkt i deres liv er stødt ind i Pushkars 'Inner Harvest' - hos tandlægen, på hospitalet, i gymnastiktimen, hos zoneterapeuten, i radioen, i naturudsendelser på TV, etc. Utallige er de babyer, der er kommet til verden til tonerne fra 'Inner Harvest', og som har nydt musikken i deres første timer, dage og uger. Pushkars unikke blanding af smukke melodier og naturlyde i baggrunden er et 'must' i enhver pladesamling med afslappende musik. Musikken starter let og glad i den første melodi, og bliver langsomt mere og mere afslappende og meditativ hen mod midten af pladen, og er bl.a. derfor også utroligt velegnet til at slappe af til efter en lang og anstrengende dag.
    Best.nr.1001 - Pris: kr. 149.00 Fønix Musik

Meget smuk og dejlig musik...

Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Citer Oprindeligt indsendt af Admin
    Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Men det jeg ville svare på er Joannas : om den cd jeg bruger, når jeg skal hive mig selv "ned"

Det er i tidernes morgen et kassettebånd, som jeg købte helt tilbage i 1985, Det hedder power design og der står Birgit Lynge og Marc Levin på. Jeg håber du kender det Joanna og måske ved om det er kommet på cd. Det er utroligt godt lavet, men slapper totalt af ved at høre den beroligende stemme og musikken.

Knus Biddi
    http://www.power-design.dk/sider/cv.html

http://www.power-design.dk/sider/produkter.html
    Kære Admina
    Dit kvikke hoved :P Det er den cd der hedder "Centrering og regnbuerejsen", jeg har på bånd, den er helt vidunderlig til at stresase ned til
    Knus Biddi
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg