Viser resultater 1 til 10 af 10

Hybrid View

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Hej alle bedstemødre :-)

Hej alle far- og mormødre

Når den søde juletid er over, venter.....Fastelavn

Prøv lige at se på en kostume til de mindste poder....

Er den ikke bare v i d u n d e r l i g ? Babyen OG udklædningen.

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Gæst

Standard

Ha ha nøj hvor der den dog kær altså dragten og den smukke baby er bare ikke til at stå for Ih kan huske da mine 4 drenge var i den alder. Men nu er de for store til at kunne være i dragten
    Knuser og tak for det smukke syn

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Anina

Vidunderlig baby i en vidunderlig udklædning.
    Knus Kip

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære Anina
    Kender du vidunderet : det er en pragtfuldstørrelse,men endnu kan det ikke friste mig,dertil er mine egne endnu for små,jeg mener lysten til at blive farmor jeg nyder deres alder og andres babyer
    Min ældste havde kolik :twisted: og det står endnu i frisk erindring, når jeg hører et barn græde kommer den skrækkelige tid op i mig igen pudsigt for jeg har lige fra min pure ungdom, ja fra 10 år faktisk passet børn,men måske derfor har jeg indtil videre fået mine behov dækket
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Kære Anina.
    Hvor er den dejlig, ikke til at stå for. Stort knuz fra Jeanne

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Anina det er en rigtig gutterman du der viser jeg kan godt se det lige må være noget for min lille datter ha ha knus Laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej Anina Et forsinket tillykke. Som Laura skriver : En dejligt BaBy. jeg kan godt forstå at du var stolt, da den blev født :|

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fiduspigen
    Hej Anina. Et forsinket tillykke. Som Laura skriver : En dejligt BaBy. Jeg kan godt forstå at du var stolt, da den blev født :|
    Kæreste Fiduspige

Gid det var sådan.... men nej, jeg er ikke en bedstemor endnu. Jeg har bare lagt et billede af en fastelavn-kostume til babyer og det er denne udklædning vi alle her i tråden påskønner...

Godt at "se" dig her igen.
    Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Undskyld Anina! Det var ikke for at såre dig. Jeg er selv Bedstemor. Har et barnebarn på 19år. Jeg ikke set hende siden min Mor blev begravet i 1988. Det eneste foto jeg har af hende, er på et takkekort som er taget på hospitalet da hun blev født. Engang imellem når nogen taler om deres børnebørn kan det godt gøre ondt. Nogen vil spørge hvorfor jeg ikke ser hende eller hendes forældre. Hånden på hjertet, så ved jeg det ikke. Var med til forældrenes bryllup, hvor jeg blev ydmyget . Det var hårdt overfor 40 gæster, de blev gift i 1984. Men jeg blev med oprejst pande (det var en sang der var skrevet hvor jeg ikke blev nævnt)men ingen har skrevet den. Jul og fødselsdag vedr. barnebarnet er hårdt. Har puttet det langt tilbage i hjernen, for ikke at blive et nervevrag. Jeg håber da stadige at hun en dag står udenfor min dør. Undskyld mit lange brev, men det var rart at komme ud med det.

Kan I alle have en god dag. knus fiduspigen

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Fiduspigen det kan altid svært når man ikke har set ens kære i langt tid, men ud fra hvad du skriver ,kan jeg se at der må være sket en misforståelse, : hvad med at få ringet til hende og få denne misforståelse ud af vejen , det er aldrig for sent at gøre noget ved det, og hvis din datter ikke kan ,syntes jeg at du skal få det gjort !!! ( hvis du altså har modet!!!!) og hvem ved måske er det lige det din datter har ventet på !!! Jeg håber ikke at jeg gik for tæt på ? det har ikke været min hensigt :!: Du må også have en god dag knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Bookmarks

Regler for indlæg