Viser resultater 1 til 10 af 12
Emne: Da Vinci mysteriet
-
08-12-05, 13:20 #1
Da Vinci mysteriet
Da Vinci mysteriet
af Dan Brown
Spændende bog, som nu er filmmatiseret, og snart kan ses i biograferne... se HER
-
17-01-06, 13:08 #2
Re: Da Vinci mysteriet
Oprindeligt indsendt af Joanna
-
17-01-06, 13:23 #3
Den er en af tidens mest solgte bøger...
Jo jeg kan godt li' den, fordi der ingår så megem gammel mystik og symboler fra gammel tid... Det er spændende, syntes jeg.
Der er lidt "Indiana Jones" over den...
Jo det er rigtigt, den er ikke for "sarte sjæle" - der er jo nogle passager i bogen,
der kan virke lidt "blodige" og måske frastødende på nogle...
Jeg skal igang med den nyeste nu, og jeg glæder mig!!!
Men sådan er vi jo så forskellige, og hurra for det...
Knus
Joanna
-
17-01-06, 16:06 #4
Jeg har også læst den, og syntes også at den var god
men jeg kan også godt li at læse om gamle gamle tider, :P med mystik og symboler, så jeg glæder mig til at den kommer på film, så jeg kan komme ind og se den
Lige i øjeblikket er jeg ved at læse Jarastavens vandring der er skrevet af Saga Borg, det er en serie på 7 bind, og jeg er nået til det sidste bindog den syntes jeg er rigtig god
den handler også om mystik og overtro. Den kan jeg anbefale jer at gå i gang med at læse.
mange hilsner fra Engelhardt
-
17-01-06, 17:13 #5
Hej Engelhardt
Ja, måske skal man være lidt tiltrukket af det "mystiske"
Det lyder som en god serie du anbefaler, jeg vil kigge efter bøgerne, næste gang jeg kommer på biblioteket.... nu sidder jeg og kommer i tanke om "Vølvens datter", ved du om det er samme forfatter????
Kh.
Joanna
-
17-01-06, 18:24 #6
Oprindeligt indsendt af engelhardt
Bøgerne er nu anmeldt. Klik HERAlle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
-
17-01-06, 18:32 #7
Ja det er den samme som vølvens datter,
hele serien bliver kaldt Jarastavens vandring
-
12-08-07, 18:07 #8
Jeg fik Da Vinci mysteriet i illustreret udgave af min mand i julegave, så jeg har læst den, jeg syndes den er formidabelt godt skrevet, jeg har også læst Engle og Dæmoner af samme forfatter, den er også god.
Ellers er jeg mest til gyser og sf romaner.
Især Dean Koontz og Stephen King er jeg stor fan af.
Dog læser jeg også gerne en god krimi.
-
13-08-07, 00:16 #9
Hvis du kan lide Dan Brown, så kan jeg anbefale den nyeste: Tankados Kode. Den er også rigtig spændende!
Knus, AnneAlder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!
-
13-08-07, 10:29 #10
Den vil jeg gå på jagt efter.
Bookmarks