Side 1 af 3 123 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 26
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Kip prøver fjernhealing

Kære Kip
    Jeg kan lave en fjernhealing på dig i aften eller på onsdag aften kl.21.00
    Jeg skal have din nøjagtige adresse, hvor du befinder dig på tidspunktet for healingen, for at kunne stille ind på dig healingsmæssigt.

Vejledning fjernhealing:
    Læg dig ned ca. 5 min før kl. 21.00
    Kl. 21.15 er healingen slut.
    Tag et par dybe indåndinger, og pust langsomt ud. Prøv at slappe af så godt du kan, evt. med lidt afslapnings musik i baggrunden....

Ved fjernhealing mærker nogle mennesker, en snurren i kroppen, andre varme, eller ligesom bølger der går gennem kroppen, og andre mærker ingenting.... Det kan også forekomme at man begynder at græde, men det betyder bare at der bliver løsnet op for nogle indestængte følelser...
    Ligeledes kan det ske at man falder i en behagelig søvn, og det er helt i orden... Jeg vil give dig en general healing, og derefter gå ind og arbejde lidt med dit rodcharkra. Dit rodcharkra er din "base" - det er her man hviler i sig selv, og finder mental ballance... og måske vil jeg også arbejde lidt med dit solar plexus, det sidder i brystet, her er vores følelser tilknyttet. Men helt præsis hvordan jeg vil arbejde ved jeg ikke før jeg får forbindelse med dig....
    Hvis det passer dig i aften, så send mig lige en mail...

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kip
    Kære Joanna

Jeg vil prøve at give dig et svar på hvordan healingen forløb.

Jeg lagde mig på briksen ca 10 min før, for at falde til ro. Jeg havde tændt varmetæppet og hørte afslapningsmusik.

Jeg slappede af inden kl. 21.
    Efter et stykke tid blev jeg meget afslappet, men havde hele tiden fokus på mit åndedræt, jeg skulle mange gange trække vejret dybt og helt ned i maven.

Pludselig følte jeg som om min mave blev iskold, og det blev den ved med at være et stykke tid efter healingen. Det var det nederste af maven og lige som udvendig at den blev kold. Pludselig tof jeg mig selv i at mærke på mine ører, de var også iskolde, men når jeg mærkede var de varrme.

Der er ingen tvivl om, at der skete noget med hensyn til vejrtræning og den sjove kulde jeg mærkede. Det var ikke nogen ubehagelig kulde, men den var der bare. Jeg var så træt bag efter, at jeg skyndte mig i seng. Jeg er først stået op kl. 9.30 i formiddag, så der er noget der har givet ro.

I går havde jeg ondt i hovedet og i lysken, jeg kunne næsten ikke holde ud at gå inde i Randers, hvor jeg var inde at handle sammen med min veninde. I dag er det væk. Der er dog stadig noget der driller lidt i den ene side af hovedet, men ikke så meget som i går.

Så Joanna du nåede mig, det er jeg sikker på. Tusind tak !!!!!!!!!!!!
    Det er underligt, man kan nå hianden så langt væk fra.

Jeg skriver senere, hvis der dukker noget op omkring healingen.

Jeg drømte meget i nat.

Min mand min svoger og jeg sejlede ud i stormvejr i en træpram, vi kom ikke hen hvor vi skulle, men vi red oven på bølgerne i sådan en glidende, let bevægelse. Folk snakkede om at min mand opg svoger var gode til at sejle. Der var en pige soam var faldet af en anden båd, som min kar guodede mig hen til. Jeg fik hende reddet og hevet op på en bro.

Derefter drømte jeg en anden drøm, hvor jeg besøgte en dagplejer som har været min kollega, det var noget med hendes mand bville hjælpe mig, og han gerne ville hente medicin til mig. Kollegaen var halvsur og jeg kunne ikke rigtig snakke med mig. Hun forvirrede mig. Min gamle leder var også inde i billedet. Jeg ville gerne selv have to børn i dagpleje, men der var ingen slutning på drømmen.

Så, Joanna du satte gang i noget og nu er jeg spændt på, hvordan dagen går.

Tusind tak. Du er sød.

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Kip
    Tak for din respons.
    Dér hvor du mærker kulde i din krop, skyldes at der fysisk er noget der
    reagerer på healingen, det betyder ikke at det er noget alvorligt, det kan være lidt forkøelse i ørene f.eks.
    Jeg vil tro du vil være meget afslappet hele dagen... Ang din lyske, rodchakraet sider faktisk i lysken - (og underliv og mave påvirkes).... Jeg arbejdede mest med dit kronechakra (hoved) og dit rodchakraka - og du vil ikke mærke så meget disse steder næste gang, efterhånden som det negative slipper....

Ja som regel mærker man healingen, og det er jo også meningen, men når du intet mærker, andet afslappelse, er det fordi det negative er opløst!
    Eller der ikke er noget i vejen....

Afstand betyder ikke noget, om du så befandt dig på den anden side af jordkloden....

Dine drømme, vil du have jeg kigger på dem, og laver en lille tolkning?

Go'dag til dig
    Kærlig hilsen
    Joanna

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Søde Joanna

Jeg vil gerne have en tolknig af mine drømme, men først når du selv synes, du har tid.

Du skal vide jeg er taknemmelig, for det du gør, jeg har e n rigtig god fornemmelse, ved at lade det ske.

Hvis du synes kan vi godt sende dette på forum, for at andre kan se og følge med i det hændte. Jeg kunne godt tænke mig, at andre ser hvor vellykket dine healinger er og jeg har ikke noget imod det.

Hvis du kan finde ud af kan du jo bare sætte vores korrespondance ind på forum. På stående fod, ved jeg ikke lige hvordan man gør.

Du ramte også plet med hensyn til tryk og balance.

Hvornår er det jeg skal heales igen?

Knus Kip

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hvis du kan finde ud af kan du jo bare sætte vores korrespondance ind på forum. På stående fod, ved jeg ikke lige hvordan man gør.
    Hej Kip

Tillykke med et vellykket seance

Hvis du ellers ønsker i fremtiden, at sætte dine PrivatBeskeder her som et almindeligt indlæg - går du bare op i dine PB`er og klikker på "Læst af modtageren" (hvis PB er sendt) eller "Gemt post" (hvis gemt), klikker på overskriften og når du har teksten på - enten højreklikker du og kopierer til computeren eller blokmarkerer med musen og trykker Ctrl og c.

Derefter "går" du hvor du ønsker teksten overført til, klikker på "skriv indlæg" (hvis du bare fortsætter en tråd) eller "nyt emne" (hvis du dermed starter en ny tråd).... anbringer markøren med musen hvor du synes du vil kopiere din (nu gemte i computeren) tekst... og så trykker du Ctrl og v. Nu burde du kunne se din (PB)besked dukker op i skrivefeltet. Du klikker på "Udfør" og så er dèn på plads.

Du kan i øvrigt læse på: http://www.overgangsalderen.net/kvin...opic.php?t=810 (Øvelsesforum) hvor du også kan (af)prøve dig frem/øve først.

Fremgangsmåden gælder alle tekster du digitalt kan kopiere på/fra Nettet og herinde.

Knus
    Admina

P.S. Og husk at gemme alle vigtige for dig PB`er succesivt..... fra nu af er systemet indrettet på selv at slette PB`er hver gang man har over 25 i Indbakken m.m. samt 100 i "gemt post" (så ryger de første ud efterhånden).
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Søde Admina

Jeg vil prøve at gøre som du skriver, men jeg har jo engang sat en tekst ind, men har nu glemt hvad jeg gjorde.
    Joanna bruger " lam i roen". det er vist sådan det er med mig lige for tiden.

Det er meget spændende at blive healet af Joanna. Joanna har ramt plet også under sin kanalisering. Det er fantastisk. Jeg har slappet af hele dagen.

Jeg har været sammen med Møvs og min datter. Vi tog julebilleder af Møvs som var klædt i rødt tøj. Nissehuen faldt ned over hovedet på hende hele tiden fordi den er for stor. Herligt med det lille nye liv, der bevæger sig længere og længere ind i vore hjerter.

Joanna foreslog at jeg skulle sætte en " julemøvs" ind på forum, men nu skal jeg lige have et billede først. Jeg ville ellers gerne vise jer, hvor sød hun er.

Knus Kip

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kips drømme

Min mand min svoger og jeg sejlede ud i stormvejr i en træpram, vi kom ikke hen hvor vi skulle, men vi red oven på bølgerne i sådan en glidende, let bevægelse. Folk snakkede om at min mand opg svoger var gode til at sejle. Der var en pige soam var faldet af en anden båd, som min kar guodede mig hen til. Jeg fik hende reddet og hevet op på en bro.

Derefter drømte jeg en anden drøm, hvor jeg besøgte en dagplejer som har været min kollega, det var noget med hendes mand bville hjælpe mig, og han gerne ville hente medicin til mig. Kollegaen var halvsur og jeg kunne ikke rigtig snakke med mig. Hun forvirrede mig. Min gamle leder var også inde i billedet. Jeg ville gerne selv have to børn i dagpleje, men der var ingen slutning på drømmen.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………….
    Om at drømme:
    Drømme er kommunikationen mellem hjernens bevidste og ubevidste del.
    Denne kommunikation mellem disse to bevidsthedsplaner, foregår ofte i symbolsprog.

Jeg har valgt at tolke din/dine drømme som udviklingsdrømme, men de kunne faktisk også være fremtidsdrømme, især den første drøm, den anden drøm er meget kort og uden ”slutning” - muligvis fordi du ikke husker slutningen, eller er blevet afbrudt midt i din drømmefase…anden drøm er lidt tricky, og faktisk burde jeg have mulighed for at spørge lidt ind til de personer der optræder i drømmen…

Udviklings drømme:
    Er drømme hvor du gennem symbol-sproget oplever følelser og adfærdsmønstre fra tidligere og nuværende situationer. Personer der optræder i disse drømme er ofte substitutter for vore egne delpersonligheder…altså forskellige dele af vores samlede personlighed.

Lidt om nogle af symbolerne i drømmen - og deres betydning:

Drøm nr.1

Mand, svoger og pige:
    er substitutter for egne delpersonligheder.

Havet, bølger:
    Havet repræsenterer dit ubevidste - dine følelser og din skjulte psyke. Naturens dunkle kræfter; psykens sindsstemninger og mystiske kræfter. Alle væseners moder, deres oprindelse og mål. Med dette menes at vi alle på et dybtliggende plan, har en fælles både følelsesmæssig og handlekraftig psykologi, som vi alle har adgang til. Havet er et arketypisk symbol, og det repræsenterer således vores kollektive ubevidste.

træpram, båd:
    Repræsenterer her i din drøm dit fundament i livet – og hvor du er på vej hen.

Kat: Katten er blandt andet symbol på frihed, selvstændighed og uafhængighed. Når vi drømmer om katte peger det højere bevidste på at vi skal kigge på vores egen evne til at stå frit, selvstændigt og uafhængigt i verden

Drøm nr. 2
    kollega/dagplejer + hendes mand og to børn (dine) er:
    substitutter for egne delpersonligheder.

Tolkning af drøm nr. 1.
    Din underbevidsthed forsøger at fortælle dig, at du er på vej i en retning i dit liv, som du ikke har ”planlagt” (du kom ikke hen hvor du skulle) men (du) rider oven på bølgerne i en let glidende bevægelse, og klarer stormen i en lille pram (dit fundament) En kat viser dig vej til en pige der er ved at drukne. Pigen repræsenterer dig, og hun redders op på en bro… En bro symboliserer her i drømmen en overgang, en ny forbindelse (at bygge bro)

Som jeg ser din drøm, handler den om, at godt nok befinder du dig på ”dybt vand” - men du
    har et stærkt fundament, som du kan trække på, og du skal finde din indre frihed (kat) og måske tænke i andre baner, finde andre værdier, og give dig selv lov til at være fri. En meget stærk drøm, som viser at du indeholder meget store psykiske resurser som du kan trække på…

Tolkning af drøm nr. 2
    Her vil jeg mene at din underbevidsthed, forsøger at fortælle dig, at du må ikke lade dig forvirre af din ”halv sure” del af din personlighed, du må ikke være så utilfreds med dig selv,
    og ikke lade ”autoriteter” (din leder symboliserer dette) – eller din autoritære del af dig presse dig… Manden er jo flink, vil hente medicin til dig, din underbevidsthed forsøger at fortælle dig, at med ”godhed” - tålmodighed, vil tingene blive nemmere, altså du må ikke arbejde i mod dig selv, stille for store krav rent arbejdsmæssigt til dig selv, - men du vil gerne have to børn i dagpleje… og her slutter drømmen, - børn symboliserer( nyt) liv, glæde, og mangfoldighed….det indre barn…og faktisk også tålmodighed….

Jeg ved ikke om du kan bruge tolkningen til noget, men således har jeg valgt at tolke dine drømme.

Kærlig hilsen
    Joanna

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna

Jeg har læst din tolkning af min drøm, og jeg tænker. Nå, ja selvfølgelig, men jeg har altså ikke selv tolket drømmen således. Jeg har slet ikke kunnet tolke den. Hver gang jeg prøvede satte jeg automatiskk fokus på noget andet.
    Jeg lod dig tilke drømmen, og ja, jeg får noget ud af din tolkning. Jeg kan mærke at jeg er på vej et andet sted hen, men jeg ved ikke hvor jeg havner, hverken jobmæssigt eller helbredsmæssigt.

Jeg er glad for, at drømmen signalerer et stærkt fundament og så tænker jeg ofte på den sætning fra kanaliseringeng. "Og hun går og nynner". Dette peger mod en god afslutning af disse nuværende oprivende episoder i mit liv.

Tusind tak for hjælpen og tolkningen.

Det betyder utrolig meget for mig at foretage mig noget, som er med til at klarlægge mit fremtidige liv og virke.
    Jeg kæmper en indre kamp for at finde ro i min sjæl, for at kunne holde mit eget selskab ud og jeg føler at jeg udvikler mig ganske langsomt. Nu skal jeg have styr på min arbejdssituation og helbredssituation.

Knus Kip

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Joanna har fjernhealet mig en gang mere i torsdags.
    Jeg fornemmede en isning over min blære, men slet ikke i samme grad som første gang. Yderligerre fik jeg en underlig kold fornemmelse inde i munden.

Om morgenen som jeg var healet om aftenen vågnede jeg og havde meget ondt i halsen og nu hat jeg fået en stærk forkølelse, halsen og ondt i højre øre. Ørerne føltes også kolde efter den første healing.

Joanna mener jeg igennem længere tid, har gået med en virus, som nu er kommet i udbrud.

Jeg har mærket at Joannas forsøg på at heale mig er vellykket. Joanna når mig og jeg tænker anderledes og popsitivt på healing end jeg før har gjort.
    Jeg har været på kursus, hvor jeg lærte at massere, men " stod af", da det kom til at handle om kinesologi og healing. Jeg blev bange, da jeg opdagede, at jeg ved tankens kraft kunne påvirke min makker, så jeg holdt op og medelte underviseren at jeg ikke ville være med mere.
    Hun blev skuffet, fordi jeg havde sagt at jeg ville fortsætte.

Nok om det, men jeg har nu fået et andet og mere afslappet forhold til healing, takket være Joanna. Jeg tænker på at tage healingen op igen. Jeg skal bare lige finde en " mesterlære", da jeg lærer bedt på denne måde.
    Jeg kan også læse mig til meget.

I er selvfølgelig alle klar over at Joanna, er og kan noget helt specielt, men jeg vil bare lige understrege det yderligere med dette indlæg. Joanna er ener!!!!!!!!!

Knus Kip

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej kip ja det giver jeg dig helt ret i , hun er bare en helt speciel og dejlig person , som formår at give os håb, med clairvoyance. heling ,drømmetydning ,osv ja jeg kunne blive ved og ved!!! .Jeg syntes da også at hvis du selv har talent og lyst til at heale skal du se at komme igang igen for der kan bare ikke være nok af jeres åndelige vejledning knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Side 1 af 3 123 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg