Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Icon_33 Hvad, hvorfor og hvordan....

Til alle mine venner herinde og udenfor....

Vi har alle oplevet at se et indslag i TV-avisen, se en artikel eller høre på gaden om et eller andet, som enten bringer kropsvæskerne i kog eller modsat - får os til at glædes ved vor tid, medmennesker og selve livet....

Desværre er de negative oplevelser af vor samtid, både på det personlige og generelle plan - oftest de hyppigste og det er ikke så sjælden, at man tager sig til hovedet i en stum forundring over at det ene eller det andet overhovedet kan lade sig at gøre - uden at vi andre gennemskuer det eller - rent ud sagt - fatter det.

Jeg vil her skrive både kort og/eller langt om mine oplevelser af dagenes nyheder og disse skriverier vil blive, afhængigt af tid til rådighed eller almindelig overskud på svære dage - enten korte eller lange. Der bliver dage hvor jeg skriver et eller flere indlæg - og desværre bliver der dage, når jeg ikke kan nå at skrive noget som helst. Jeg er beskæftiget i 1,5 freelance job og mine arbejdstider/fritid er yderst uforudsigelige. Hovedsagen er dog, at jeg vil skrive "for mig selv" d.v.s. at jeg ikke vil forvente mig nogen respons - selv om feedback og kommentarerne, til enhver tid er meget velkomne!

Jeg vil ønske alle dem som ved er mine venner herinde og IRL, og dem som ikke tror at de er det - en god december, God Jul og det bedste Nytår 2006 fantasien tillader èn at drømme om.

Og nu kalder pligterne igen

Mange tanker og tætte knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005

Icon4 Re: Hvad, hvorfor og hvordan....

Opdatering d. 7. august 2006

Vi har, i løbet af de sidste måneder modtaget en håndfuld skriftlige klager fra gæster vedr. indholdet af denne "blog" d.v.s. Aninas politisk- og social orientering, hvilken nogle af de forbipasserende læsere betegner som værende "rabiate" og "voldsomme" eller "uacceptable"...

De pågældende "kritikere" og evt. andre, der måtte gå med en følelse af at indlæg/tråde i denne kategori trænger til en modvægt - vil jeg opfordre til at tilmelde sig med anmodning om en oprettelse som © Dit Navn og der, i sit eget "blog-forum" tilføje egne synspunkter og egne kommentarer til enten div. tråde i © Anina eller selvstændige emner efter eget valg.

Meningen med denne kategori er netop en mulighed for, uafhængigt af sin øvrige deltagelse her på sitet - at kunne give los og beskrive sine oplevelser af hverdagen eller andet, man er særlig opmærksom på.

Som allerede skrevet andet sted herinde, eksisterer her et forbehold m.h.t. valg af emner. Emner som kvindehad, "indvandrer-bashing", racisme i øvrigt og "holocaust-benægtelse", under ingen omstændigheder må forekomme på vores hjemmeside, tillige med at trolling, herunder politisk, omgående og uden pardon bliver luet ud. Kort sagt - rammerne for ytringsfrihed på vores hjemmeside, bestemmes af vores værdier.

Med venlig hilsen
    Admin på Overgangsalderen.dk
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg