Viser resultater 1 til 6 af 6
    Guest avatar
    En glad mand Gæst

Standard En rigtig god Jul og et lykkeligt Nytår :-)

Kære alle dygtige kvinder på denne sjældne side

I ønskes alle det bedste af det bedste fra en glad ægtemand. Siden min kone er begyndt at surfe her forbi har vi stille og roligt fået snakket om så meget som før har været et problem, at jeg kan ikke takke jer nok

En God Jul skal I have og et godt nytår med mange gæster og mange glæder.

Med venlig hilsen

En glad og taknemmelig mand

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: En rigtig god Jul og et lykkeligt Nytår :-)

Citer Oprindeligt indsendt af En glad mand
    Kære alle dygtige kvinder på denne sjældne side

I ønskes alle det bedste af det bedste fra en glad ægtemand. Siden min kone er begyndt at surfe her forbi har vi stille og roligt fået snakket om så meget som før har været et problem, at jeg kan ikke takke jer nok

En God Jul skal I have og et godt nytår med mange gæster og mange glæder.

Med venlig hilsen

En glad og taknemmelig mand
    Hmm... jeg tør ikke spørge "hvem, hvad og hvornår"... men har dog et par bud, hvem "den skyldige" kvinde kunne være . Jeg vil dog lade det ligge nu du vælger at skrive anonymt. Men du har ret.... der burde være flere ægtemænd som kunne indse, at vores gang her meget ofte bringer meget godt ind i forholdene i hjemmene end man umiddelbart er klar over... En kvindeflok som her hos os tager vare på hinanden, men også på hinandens familier. Kun i sjældne tilfælde er der grund til at tage parti.... men i så fald gør vi det også, stærkt og beslutsomt... dog aldrig uden mere end en god grund.

Selv tak Ven og god Højtid også til Jer
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Kære glade ægtemand

Tak for dine pæne ord.

Du ønskes også det bedste af det bedste - selvom jeg (uden at vide hvem din hustru er) helt sikkert ved, at du allerede har en klog, varm og kærlig kvinde ved din side - for ellers "hang hun ikke ud" med os herinde.

Men du forstår at værdsætte det - og ikke mindst give udtryk for det, og det gør også dig til en ægtemand af de bedste.

Meget dejligt er det at læse dit varme og velmenende indlæg. Det har vi ikke været så godt vante med.

Med ønske om en kærlig jul og det bedste ønsker for et berigende Nytår til dig og din familie.

K H
    Barbara

Guest avatar
    En glad mand Gæst

Standard

Tak skal du have. Du dejlige kvinde Barbara - som du kan skrive, så man bliver helt ophøjet og varm indeni.

Året 2006 beordres hermed at bringe dig oplevelser så du bliver bedre vant. og alle I andre tøser med . I er som kvinder er bedst! Bliv ved med det! Det ER vigtigt!

Det meste af champagnen er dampet af og vi er ved at være dynemodne Godt Nyt År og endnu en tak fra en glad mand Du er en guttermand Barbara. Held og Lykke til dig!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Lige en nytårshilsen til en glad mand

Det er bare så livbekræftende og også tankevækkende. Selvfølgelig, når din kone er glad smitter det af på dig, så også du bliver glad.

Det er desværre bare så sjælden at høre en mand tilstå, at kvindesnak er super godt og kommer ægtefælden tilgode.

Min mand ville ikke kunne se fornuften i alt det kvindefnidder, men lad lade mig heldigvis beholde glæden uden at brokke sig.

Jeg ser for i to sidder og snakker sammen om de forskellige indlæg på sitet, og jeg tænker " hvor må det være skønt.

Tanker til den glade mand fra Kip

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af En glad mand
    Tak skal du have. Du dejlige kvinde Barbara - som du kan skrive, så man bliver helt ophøjet og varm indeni.

Året 2006 beordres hermed at bringe dig oplevelser så du bliver bedre vant. og alle I andre tøser med . I er som kvinder er bedst! Bliv ved med det! Det ER vigtigt!

Det meste af champagnen er dampet af og vi er ved at være dynemodne Godt Nyt År og endnu en tak fra en glad mand Du er en guttermand Barbara. Held og Lykke til dig!
    Hej Glad Mand

Du har helt ret m.h.t. Barbara.... Og tak for din hilsen. Jeg tror, at hvis vi holder vores sind og øjnene åbne, uden for mange nok så ellers "logiske" "indsigelser" - ja, så kan vi hurtigt opnå at blive "bedre vante". Præcist som min motto også er....

Mange hilsner fra Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg