Viser resultater 1 til 3 af 3
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Nytårs aften...

Sådan tilbragte vi vores aften...
    Først et lille smut over hos mine forældre...
    Der efter til fest hos Daniel min ældste søn, der holdt fest i sin lejlighed for jeg ved ikke hvor mange.... Han har faktisk boet sammen med sin kæreste i ca. ½ år i hendes lejlighed, men har stadig sin egen.... Hun ville ikke lægge hus til abegildet.... Men det gik nu både roligt og hyggligt for sig... med god mad og dans og lidt thu bang...
    Vi er lidt trætte nu, især mig... jeg har ondt i mine fødder, fordi jeg absolut skulle have nye smarte sko på.... De har plaget mig hele aftenen....
    Bliver jeg dog aldrig klogere....
    Jeg ville sætte et rigtigt nytårs foto ind, som der blev taget ved festen af os, men nu kan vi ikke få scanneren til at virke....
    Nåh... det er måske meget godt det samme, så bliver i skånet for synet....

Godnat herfra.... håber alle har haft en god aften og nat...
    Joanna

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna
    Ja, du må lide for skønheden. Pyt, bare du så smart ud i dine nye sko.
    Jeg ved ikke hvor smart jeg var. Jeg havde taget min filttøfler med ( købt på Læsø) De er mit kæreste eje, og så er de bare så smarte Ha - ha. Måske har mine venner ret, at jeg falder lidt af i svinget.

Glæder mig til nye og givende input fra Joanna i det nye år.

Knus Kip

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Kip...
    Ville ønske jeg havde haft din filttøfler på!!!!
    Det er kun os kvinder der er så dumme at presse vore fødder ned i smarte smalle og højhælede sko... Mænd ville aldrig byde sig selv det!!!!
    Jeg sad såmænd og tænkte nu og da til festen, på de stakkels kinesiske kvinder der led førhen på grund af deres indsnørrede fødder!!!
    På et tidspunkt da vi spiste vippede jeg de indfame sko af... og da jeg skulle have dem på igen måtte jeg lige stikke hovedet under bordet, da jeg havde fået dem sparket lidt væk fra min plads.... Og ved du hvad? Stort set alle damefødderne var uden sko under bordet!!!! Så vi var åbenbart en del der led af ømme fødder i smarte sko...
    Knus
    Joanna

Bookmarks

Regler for indlæg