Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 31 til 37 af 37
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Re: Nytårsfortsætter - eller ej?

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien Se indlæg

Så første uge er gået godt nok syntes i ikk ? så er der kun 47 uger tilbage til jeg har klaret den he he ....
    Snyd!!!!... alle vi andrer har 52 uger vi skal kæmpe for at få nytårsfarsætterne til at lykkes, og du har kun 48?? Har du indlagt ferie ? 4:

Her er jeg slet ikke begyndt endnu, vi tager det ikke så seriøst inden vi har overstået vores fødselsdage, selvom at jeg ikke holder noget så har jeg jo en undskyldning for IKKE at gøre noget
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Helle syntes nok at det så forkert ud *GGG* okay så , jeg snupper den samme mængde uger som dig

Jeg håber at jeg kan blive lidt sundere det er den ene ting der motivere den anden ting er at jeg skal på ferie til september med min datter (første gang hun skal uden for landets grænser ) og jeg håber på at jeg kan tabe bare et kg om måneden indtil da , så vil jeg være glad ..

jeg bliver aldrig en sylfide men altså tre bukse størrelser på 5 år det er for meget, dem kunne jeg godt tænke mig at komme ned med bare to buksestørrelser så ville jeg være glad ...

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Hejdien...
    Vi må hjælpe og støtte hinanden lidt så vi kan få smidt de forbandet kg!! Det er så svært når man nu er indrettet sådan at man elsker at leve livet med lidt mundgodt
    Jeg kunne godt tænke mig at oprette en slankeblog, men ved ikke helt om det ikke forpligter for meget
    Hvor skal i hen på ferie?
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Nå MÅ jeg bare spørre Hejdien: Hva betyr *GGG*???: Jeg har lurt på dette siden jeg entret forumet? ....hvis det er noe jeg bør forstå... Er det noe kryptisk dansk? Eller også norsk??

Sorry at jeg kuppet tråden.
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Yvette.... man griner
    der er en masse små forkortelser som man kan bruge når man skriver sammen på nettet, jeg kan ikke huske ret mange, men *GG* grin og *S* smiler, dem kan jeg da endnu
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Takk Helle!

Jeg er visst ikke helt innviet i disse forkortelsene. Jeg spør en evt neste gang også jeg - hvis ikke oversettelsen kommer umiddelbart.

The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Citer Oprindeligt indsendt af Helle Se indlæg
    Hejdien...
    Vi må hjælpe og støtte hinanden lidt så vi kan få smidt de forbandet kg!! Det er så svært når man nu er indrettet sådan at man elsker at leve livet med lidt mundgodt
    Jeg kunne godt tænke mig at oprette en slankeblog, men ved ikke helt om det ikke forpligter for meget
    Hvor skal i hen på ferie?
    Helle jeg syntes da at det ville være en god ide med en blog og det forpligter ikke mere end du selv gør det til

Jeg må indrømme at jeg ikke ejer en vægt og ikke har gjort det i mange år, så jeg aner ikke hvad jeg vejer , men jeg ved at jeg i løbet af 3 år er gået 3 buksestørrelser op og dem vil jeg ned igen på den ene eller den anden måde

Jeg ved ikke helt hvor det bliver til, det er derfor at det blive i sep min søster er mester i at finde overskudsrejser hvor man rejser et par dage efter man har købt rejsen...

hun har en evne til at ende i Grækenland så mon ikke også det bliver deromkring..

Min datter (som jeg blev alene med da hun var 4 ) har aldrig været ude og rejse mens de to store har rejst meget , så nu skal det være og så må hun være væk fra skolen den uge, for det er den eneste måde vi kan få råd til det....

men tror nu også at hendes skole er forstående overfor det , der plejer ikke at være noget problem ...

Min søster rejste sidst i sep 07 hun kom af med 2500 kr og hun har lovet at få mig og datteren afsted for 3500 kr for os begge og lykkedes det ikke så betaler hun resten he he

Så vi glæder os kan jeg love dig for ... så lige nu arbejder min datter på liv og lyst og fedter penge fra alle og hele familien er så glad på hendes vegne at hun da skal have lidt ekstra penge med fra dem når hun rejser, hun har snart flere lommepenge end min søster og jeg kan mobilisere til sammen *GG*

Og Yvette ja der var en *GG* igen det er fordi at admin har reduceret mine smilyer til 9 så dem skal jeg jo spare lidt på 4:

og så tror jeg det er en miljø skade fra min tid tilbage som chatter at det kommer helt naturligt ud af mine fingere , normalt sletter jeg det igen, men dovenskaben tager over..

og ganske rigtigt så er *GG* griner og *SS* (som man kan mange steder på nettet ) betyder smiler sødt og et enkelt *S* er bare et smil .. der findes hele ordbøger over forkortelser så der er rigtig mange af dem

Jeg er også grim til at bruge dem i mail og kan engang imellem få mail tilbage fra folk der især aldrig har chattet som spørger hvad hulen jeg mener

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg