Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Vores Nytårsaften....

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Sådan tilbragte vi vores aften...
    Først et lille smut over hos mine forældre...
    Der efter til fest hos Daniel min ældste søn, der holdt fest i sin lejlighed for jeg ved ikke hvor mange.... Han har faktisk boet sammen med sin kæreste i ca. ½ år i hendes lejlighed, men har stadig sin egen.... Hun ville ikke lægge hus til abegildet.... Men det gik nu både roligt og hyggligt for sig... med god mad og dans og lidt thu bang...
    Vi er lidt trætte nu, især mig... jeg har ondt i mine fødder, fordi jeg absolut skulle have nye smarte sko på.... De har plaget mig hele aftenen....
    Bliver jeg dog aldrig klogere....
    Jeg ville sætte et rigtigt nytårs foto ind, som der blev taget ved festen af os, men nu kan vi ikke få scanneren til at virke....
    Nåh... det er måske meget godt det samme, så bliver i skånet for synet....

Godnat herfra.... håber alle har haft en god aften og nat...
    Joanna
    Hmm..... Joanna..... hvad er "thu bang" ?

Vores Nytårsaften var flittig.... i hvert fald min. Efter at jeg har fragtet Markowitch til hans venner i Nordvest kvarter - smuttede jeg selv på jobbet. Med denne "arbejdsgiver" jul og Nytår i år var der simpelt hen ikke andet at gøre... simpelt hen for meget at udskyde til f.eks. i dag.

Desuden har jeg forsømt en del af det sociale siden jeg startede dette site, for med en arbejdsuge fra 50 timer og opefter - kan man ikke ligefremt påstå, at jeg har plejet fritiden på den gammelkendte måde som før.

Først når vi er flyttet og har fået flere skrivende tilmeldte samt et par "medadmins" - vil jeg gå i gang med at genopbygge mit privatliv.... hvis jeg atså gider til den tid. Vi har jo skrevet lidt om "ensomheden" og om hvor ensom" man kan føle sig, selv om man ellers er omgivet af mange mennesker i en såkaldt "vennekreds"....

Jeg har aldrig følt mig ensom og heller ikke savnet livsindhold, meeeeeeen.... når det er sagt og set helt nykternt på omgangskredsen fra fortiden før forummet her....ja, så kan jeg ikke med en god samvittighed påstå at jeg har haft bedre oplevelser af og med andre mennesker IRL end jeg har her.... snarere tværtimod! Og hvis nogen spørger mig om grunden til, at jeg "ofrede" så meget for at etablere dette site - ja, så kan jeg svare direkte - at det gjorde jeg ikke... taget i betragtning hvor meget nytte, fornøjelse og glæde jeg oplevede gennem at muliggøre og følge med i bidrag fra vidunderlige kvinder, hvoraf hver og een var og er i fortsat udvikling som menneske, kvinde, mor, ven og meget, meget mere... derfor vil jeg også blive ved med at bruge all min fritid på denne "sag" indtil sitet en skønne dag bliver "selvkørende"....

.... og disse er tankerne, som fløj gennem mit sind i aftes, medens jeg var beskæftiget med at passe mit arbejde og fyrværkeri eksploderede på himlen i en lang række af skønne farver og stjerner.

Er der så noget jeg ikke er så glad for - må det være, at det ikke går hurtigt nok med at konstruere den nye side. Men altså både Markowitch og jeg er jo fultidsbeskæftigede og derfor må vi tage til takke med den tid, som er tilovers efter at købmandsregningen er betalt og skattevæsenet fornøjet.....

Jeg er jo også medlem af en uformel "forening" af admins i byen og kan tydeligt se, at de fleste fora er skabt og styret af folk, som på den ene eller den anden måde ikke er i samme situation som jeg selv og har en del mere (fri)tid til rådighed, end jeg har.... så mon det ikke alligevel er godt klaret, selv om de vidunderlige planer og ønsker vil tage lidt mere tid at klargøre.... Og netop dette er mit største Nytårsønske.... at den dag snart kommer, hvor vi alle "pludselig" logger på og.... kommer ind et helt nyt sted, med masser af nyt at lære, bruge og glæde sig over....i dette gode selskab med hinanden - vi allerede godt er klar over er et særsyn og hele vejen igennem - dejligt!

Godt Nyt År 2006 til os alle .... og til Fleur fandt jeg denne specielle variation af hendes yndlings smiley

Mange tak for i år fra Admina
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Admin

Jeg siger det igen. Du er en ener, og din energi og gå på mod er misundelsesværdigt.

Jeg kan kun tilslutte mig dine tanker omkring vennekredsen og kvinder her inde. Jeg kan heller ikke finde steder hvor jeg har haft bedre oplevelser end her på forum.

Glæder mig til alt det ny.

Jeg skal til at sætte mig noget mere ind i citering og kopiering af links fra andre kilder. Eller bliver jeg bare for langsom til stadig at kunne være med.

Nytårknusere fra Kip

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

kære Admin
    Ved ikke hvor mit lille indlæg blev af....
    Så jeg forsøger lige igen....
    Tjuh bang... skulle der have stået... Fyrværkeri!!!!
    Lester have et helt raketarsenal... og ja han var jo ikke det enste "legebarn"-
    der var såmænd flere... Og nede på gaden var der mange legebørn... mest
    grandvoksne mænd som fyrede fyrværkeri af...

Kærlig hilsen
    Joanna

Bookmarks

Regler for indlæg