Side 1 af 3 123 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 28
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Laura prøver fjernhealing

( Lidt fra vores skriverier i PB)

Joanna skrev:
    Hej Laura...
    Jeg havde en følelse af du lå og smilede...
    At du kun mærker varme og let snurren... er et godt tegn...
    Det tyder på at rent fysisk er der ikke det helt store....
    men dine " dårligdomme" er psykisk betinget!

Måske vi skal oprette et emne nede i Sol og skrive lidt om forløbet...
    Jeg kan heale på dig i morgen aften kl. 22.00 hvis det kan passe dig
    Knus
    Joanna

Hej Joanna så har vi en aftale i morgen kl22 det med emnet kan vi da godt i sol .du har nok ret i at det er psykisk for jeg føler mig meget energiforladt og ingen kræfter har ,kan healingen gøre noget ved det med energien eller skal jeg gøre noget andet knus laura og tusind tak

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Laura
    Lidt hurtigt herfra....
    Jeg skal til planlægnings møde (Bob Marleys 61 år føs' dag i Vega)
    og skal nok skrive tilbage i aften...
    Knus
    Joanna :mrgreen:

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Joanna helt i orden knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Jonna jeg vil også lige fortælle at jeg har haft en ren tudedag idag og ondt i hovdet er det også en normal reaktion, og er jeg egentlig på rette vej ???knus laura

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Nogle kan begynde at græde under selve healingen, det er fordi der rent følelsesmæssigt bliver åbnet... og man lige pludselig ligger og mærker sig selv...
    hvad man ikke gør så meget i hverdagen... Der er åbenbart nogle indestængte følelser du skal af med... og så græder man, det er fint, for så får man "afreageret".... når man græder, får man som regel hovedpine... det tror vi alle har prøvet...
    En tude dag er en slags"udrensning" ... måske ubehagelig.... men helt i orden...
    Så tud bare løs, havde jeg nær sagt... Jeg krammer dig... giv los!!!!

Knus og 1000 kram
    Joanna

Guest avatar
    Gæst

Standard

Tak Joanna jeg var lige ved at tro at jeg var blevet tosset, knus laura

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Laura
    Om et par dage, prøv da at sætte dig ned… og tænk over hvorfor du græder nu!!!
    Hvilke følelser eller måske udækket behov er det, der udløser denne gråd… Er det noget du kan lave om på?
    Måske i forhold til dit parforhold, arbejde, dig selv eller hvad du nu kan have af ”stress” og faktorer der kan spille ind… Nogen gange er det bare ens ”holdning/ indstilling" til ting, mennesker og måske sig selv man skal ordne lidt på, for at få ro i følelserne… Prøv når du får tid… at skrive ned… sætte ord på gråden… hvor stammer den fra???? Den opstår jo ikke uden grund... der ligger noget begravet her, som det ville være godt for dig i fremtiden at kigge lidt på....

I morgen vil jeg forsøge at afbalancere dig - jeg vil arbejde med dit solarplexus hvor dine følelser i dit bryst sidder… Jeg vil også arbejde med dit rodchakra… i dit underliv… her er din base og vil jeg forsøge at stabilisere dig, så du kan hvile bedre i dig selv…

Nej, nej du er helt normal... du skal bare af med noget du bærer rundt på....

Knus
    Joanna

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej joanna , det vil jeg gøre om et par dage . jeg skal nok være klar til i morgen knus laura

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

hej Joanna jeg slappede helt af og nød det , jeg kunne mærke lidt kulde ved min mund og næse og så fik jeg varme fødder knus laura kunne du fornemme noget ???

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Laura
    Jeg mærkede som du selv siger at du slappede af... og der var ligesom ikke så megen "modstand" - er du lidt forkølet eller har du lige været forkølet?
    kulden omkring din mund og næse kan tyde på lidt "snot"?
    Jeg har arbejdet med dit rodchakra og Solarplexus forsøgt at give dig mere ro, så du kan hvile lidt bedre i dig selv....
    Jeg smutter jo afsted om lidt... men du kan bare skrive på min private mail....
    Hvordan er humøret i dag????
    Knus og kram
    Joanna

Side 1 af 3 123 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg