Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: En drøm

Guest avatar
    gæsten Gæst

Standard En drøm

Hvordan skal det tolkes, hvis man i en drøm får et varsel, om at have 2-3 år tilbage at leve i. Vedkomne der fortæller varslet er en ukendt person.

Guest avatar
    En anden gæst Gæst

Standard

Hej Gæsten
    Det er ikke meget at gå efter du giver her. Jeg tvivler om nogen kan tyde når der er så lidt at gå efter. Kan du ikke beskrive mere af drømmen, så der er også lidt baggrund at referere til/fra?

Guest avatar
    gæsten :) Gæst

Standard

Prøv at stille nogle spørgsmål om hvilke oplysninger I mangler. Så vil jeg svare på dem - Har ikke så megen erfaring med drømmetydning, så ved ikke lige, hvad det er for hvilke informationer I vil have

Guest avatar
    En anden gæst Gæst

Standard

Nu er jeg ikke Sol, men jeg har set adskillige drømmetydninger hvor udgangspunktet har været en beretning om hele drømmen. Du skriver i dit første indlæg at du får "et varsel". Det kan du jo ikke vide, medmindre du allerede halvvejs har forsøgt at tyde din drøm og i så fald - er det ikke drøm du beder Sol om at tyde, men din halvtydning af den. Her fra sidelinien kan jeg vist nok kun anbefale, at du genfortæller din drøm som den var INDEN du selv prøvede at forstå den.

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære gæst.

Jeg må give ”En anden gæst” ret - enhver drømmetyder, med respekt for drømmeren og drømmetydning, kan ikke tolke udfra de få ord du har skrevet her. Heller ikke jeg.
    Dette ”varsel”- budskab - som du kalder disse få ord er taget ud fra en helhed, - altså for at tyde drømmen, skal jeg vide mere om drømmens indhold, stemninger og billeder….
    Dog vil jeg påstå at vores underbevidsthed aldrig viser os mere end vi er i stand til at forholde os til, og det er meget få mennesker der er mentalt og spirituelt befinder sig på så højt et plan at de er ”rede” til at modtage et så kraftigt budskab som du mener der er fremkommet her….

Generelt når ”døden” optræder i vore drømme, kan man sige at ”død” symboliserer nyt liv.
    Fralæggelse af gamle mønstre, og derved begyndelsen på en ny fase og nye muligheder…

K.h
    Joanna Sol

Bookmarks

Regler for indlæg