Mail til Bornholms Tidende
Citer Oprindeligt indsendt af Admin d.d.
Kære Rette Vedkommende på Bornholms Tidende....

Jeg bestyrer et lille forum for modne kvinder hvor vi tager os af hinanden og taler sammen om løst og fast..... En af vores tilmeldte bor på Bornholm og tilhører gruppen af muligt skadede af et ubeskyttet arbejde med kviksølvamalgam på tandlægeklinikker.

I denne forbindelse har jeg fået indtryk af, at det kunne være nyttigt og gavnligt for de involverede, at kunne "mødes" på Nettet for at tale sammen, læsse af og modtage feedback på sine tanker, frygten og utrygheden. Jeg har derfor indrettet en kategori, som jeg gerne vil invitere hvem det end måtte interessere, dog med det hovedformål at via en moderatorindsats at skabe rammer hvori deltagere kan frit beskæftige sig med det, der ligger dem på hjertet og uden at blive forsøgt "angrebet" af alskens sceptikere, så man oven i egne problemer ikke også skal bruge energi på at forsvare sig mod div. "videnskabelige" argumenter.

Jeg har forfattet en annonce, som jeg i forgårs har placeret på forskellige debatfora "i byen". "Annoncen" kan ses i overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=2567 , dog ville jeg gerne kunne henvende mig mere direkte til de evt. interesserede. Jeg ved ikke om disse oplysninger kan man finde i arkivet hos Jer eller om de er beskyttede af tavshedspligten. Jeg har også regnet lidt på, hvad evt. det kunne koste, at købe en annonceplads hos Jer - men desværre ser det ikke ud til, at vi kan få råd, den nødvendige spalteplads taget i betragtning.

Er der en eller anden, anden måde hvorpå jeg kan nå igennem til "målgruppen" ? Vil blive meget taknemmelig for Jeres råd/vejledning hvis I kan.

På forhånd tak
Admin på Overgangsalderen.dk