Side 5 af 5 Første 12345
Viser resultater 41 til 49 af 49
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Kip
    Håber du har haft en god dag og aften...
    Det unikke og helt fantastiske ved dette forum er jo, at her er plads til stort og småt, skidt og godt....
    Ja, vi vrøvler og pjanker.... bag de alvorlige tanker....
    Knus
    Joanna

Guest avatar
    Gæst

Standard

Kære Joanna

Jeg har været inde på andre forum og vors forum er helt unikt. Jeg skal ikke læse længe for jeg mærker " atmosfæren".

Her er trygt og sjovt at være, her passer vi på hinanden.

Knus Kip

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Kære Kip
    Håber du har haft en god dag og aften...
    Det unikke og helt fantastiske ved dette forum er jo, at her er plads til stort og småt, skidt og godt....
    Ja, vi vrøvler og pjanker.... bag de alvorlige tanker....
    Knus
    Joanna
    Hej tøser-

Det er nemlig det der skal være plads til ---alvor og underholdning---vi har brug for begge dele. Det jeg synes adskiller dette forum er --bl. andet- at man mærker at man mener det der skrives, og der ligger varme hjerter bag - det er ikke bare tom snak. Knus Fleur

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Ja Fleur, det er som om humoren også har fået sin plads her.
    Det er meget sjov at der ligesom kommer ansigter på de forskellige beskivelser i kommer med af jer selv, jeg giver Kip ret jeg morer mig også,de billeder jeg har haft før beskivelserne er faktisk meget lig dem jeg har nu.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Ja Fleur, det er som om humoren også har fået sin plads her.
    Det er meget sjov at der ligesom kommer ansigter på de forskellige beskrivelser i kommer med af jer selv, jeg giver Kip ret jeg morer mig også, de billeder jeg har haft før beskivelserne er faktisk meget lig dem jeg har nu.
    Knus Biddi
    I mine "øjne" - Biddi - har også du altid været et smukt menneske. jeg er bare ked af, at du så tit er plaget, at der nødvendigvis må komme skår i enhver glæde - i hvert fald mens det står på

Til alle piger.... jeg har HER "plantet" en anden tråd, lidt i stil med denne og håber, at I gider "lege" med.... det er ikke blomsterne længere, men hvem vi savner af mennesker, vi ikke er/var i familie med....

Knus og tanker
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Rose Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anonymous
    Kære Joanna

Jeg har været inde på andre forum og vors forum er helt unikt. Jeg skal ikke læse længe for jeg mærker " atmosfæren".

Her er trygt og sjovt at være, her passer vi på hinanden.

Knus Kip
    Jeg har længe surfet på forskellige fora, men efter en tid begynder det at være ret så ensformig og kedeligt. Her er det anderledes. Der er altid noget, som fanger opmærksomheden og det er ikke altid kun nye indlæg med mest gods i. Når der er for fladt de andre steder kommer jeg her og ikke forgæves .

Tak fra Rosa

Guest avatar
    Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Jeg vil lige nævne for jer blomsten, den ultivative for mig er valmuen :P

Hmm.... jeg tror den ligner dig, Skattepige ... den breder sig ved at smide frø hvor end det passer den - men væ den, som prøver at plukke dig eller plante dig om efter forgodtbefindende..... så visner du og bliver ulykkelig. Biddi - valmuen fortæller mig, at du er en enspænder.... som lille mig.

Sikken en spændende forsamling vi er, enspænder-fælleskabet (hi, hi) lyder lidt bagvendt, men hva`fa`n - man lever kun en gang (i denne omgang i hvert fald).
    Hmm.... jeg fandt lidt sjældnere valmuer end vi er vant til.... lige så sjældne som..... Biddi fra klippeøen

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Anina

Jeg sidder og nyder disse billeder. Du er bare så god til det med at sætte billeder ind, det er med til at skabe en god stemnig herinde. Der er noget jeg skal lære når jeg engang kommer i det " tekniske hjørne" hi - hi, hvis jeg nogen sinde gør det?????????????

Knus Kip

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

tusind tak, men jeg er nok mest betaget af de røde, jeg er fuldstændig vild med den blomst.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Side 5 af 5 Første 12345

Bookmarks

Regler for indlæg