Side 3 af 5 Første 12345 Sidste
Viser resultater 21 til 30 af 49
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Sv: Blomster og farver

Citer Oprindeligt indsendt af admin Se indlæg
    Citer Oprindeligt indsendt af Kip
    Hende Hyacinth må have brede skuldre
    Det har hun nok også

(Mon Joanna bryder sig om denne drejning i hendes subforum )
    Jeg sidder og klukker af grin
    - så jeg et lige ved at vælte ned af stolen....

Guest avatar
    Gæst

Jeg synes også det er sjovt at kunne forestille mig hvordan I ser ud.

Mit hår er hverken kort eller langt - sådan ca. så langt, at det kan skrabes sammen og sættes fast på hovedet med en klemme. Nogle gange bliver det så for det meste sat der - og vokser uden jeg opdager det, mest fordi jeg ligner et eller andet ubestemmeligt hvis det hænger.

For et par måneder siden begyndte min datter at stikke lidt til mig og antyde (??? - det vil for en teenage pige sige: formulere ret direkte): "- at jeg BLEV altså nødt til at gøre noget ved det garn!"

Og så gik jeg til frisøren og blev klippet. Og så skete det meget underlige, at jeg kom ud af salonen MED KRØLLER!! Mange endda.

Folk omkring mig forstod ikke en pind - heller ikke jeg selv, for jeg lignede en der var blevet permanentet.
    Ellers farver jeg selv mit hår - kastanjebrunt, for at skjule den mere og mere tydelige grå kant ved hårrødderne.

Barbara - nu med krøller

Guest avatar
    Gæst

Hvor er det altså et herligt blillede - Hyacinth's familie.

Men øh.... er det mig der er dårligt orienteret, spørger jeg forsigtigt: Er storesøsteren hende med Onslow eller uden?
    Undskyld Anina, men hende uden er sgutte mere flatterende?

Altså jeg er vild med den serie - med Hyasinth

Jeg indrømmer glad og gerne, at jeg er fuldstændig ligesom H. når jeg kører i bil sammen med andre. Og jeg fortæller dem det gerne forinden, så de er forberedte.

Jeg hænger nærmest i stroppen der sidder under loftet, jeg bremser og blander mig helt ulideligt i kørslen. Jeg kommenterer hastighed, overhalingsmuligheder - eller risici, gearskift osv. - hvis det altså er mennesker jeg bare er lidt fortrolige med.

Hvis jeg kører med andre, bruger jeg al min energi på at sidde og messe for mig selv: Pas nu dig selv og lad vær' med at blande dig.

Så I forstår at jeg ikke nyder at køre bil. Jeg var ude for et mindre trafikuheld for et par år siden, hvor en bil kørte ind i passagersiden. Og den oplevelse sidder stadig i mig.

Barbara/ Hyasinth

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Nej min søde, du er en ualmindelig smuk kvinde, det har jeg på min nethinde og i de dejlige klæder jeg har arvet fra dig, så til alle jer andre, Anina overdriver tror jeg : :P under alle omstændigheder så er hun altid stilfuldt påklædt,jeg ved det.
    Mit hår er også blevet halvlangt, nu har jeg besluttet , at det skal have saksen, kender i det , jeg er så træt af det, jeg føler mig trist med det.Måske er det fordi det er så livløst lige nu :
    Jeg vil lige nævne for jer blomsten, den ultivative for mig er valmuen :P
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Anonymous
    Hvor er det altså et herligt blillede - Hyacinth's familie.

Men øh.... er det mig der er dårligt orienteret, spørger jeg forsigtigt: Er storesøsteren hende med Onslow eller uden?
    Undskyld Anina, men hende uden er sgutte mere flatterende?

KH
    Barbara
    Med!!! Men jeg ligner hende altså ikke! Og specielt ej heller dette dådyr-blikket rettet mod Onslow kunne jeg aldrig finde på!
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Jeg sidder og klukker af grin
    - så jeg et lige ved at vælte ned af stolen....
    Det er jeg meget glad for Joanna... det foresvæver mig nemlig, at selv om du er et muntert menneske - heller ikke du kan le og more dig for meget
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Jeg vil lige nævne for jer blomsten, den ultivative for mig er valmuen :P

Hmm.... jeg tror den ligner dig, Skattepige ... den breder sig ved at smide frø hvor end det passer den - men væ den, som prøver at plukke dig eller plante dig om efter forgodtbefindende..... så visner du og bliver ulykkelig. Biddi - valmuen fortæller mig, at du er en enspænder.... som lille mig.

Sikken en spændende forsamling vi er, enspænder-fælleskabet (hi, hi) lyder lidt bagvendt, men hva`fa`n - man lever kun en gang (i denne omgang i hvert fald).

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Nej min søde, du er en ualmindelig smuk kvinde, det har jeg på min nethinde og i de dejlige klæder jeg har arvet fra dig, så til alle jer andre, Anina overdriver tror jeg : :P under alle omstændigheder så er hun altid stilfuldt påklædt,jeg ved det.
    "Var" Biddi, "var" stilfuldt påklædt. Det er nu efterhånden mere end 10 år siden

En dag i begyndelsen af fyrrerne (mine) stod jeg foran spejlet, i færd med at gøre mig klar til at gå, men pludselig gik det op for mig, at jeg faktisk har andre interesser end at bruge tid på at vedligeholde udseendet.

Nej, nej, ikke en eller anden forloren eller "hellig" askese, men en ganske almindelig, personlig erkendelse af, at den tid kan bruges meget bedre på andre ting. Og når denne udvikling en gang er startet, bredes det sig til ikke at "gide" gå på tøjindkøb, og efter et par år eller 10 - går man i to par bukser på skift, en trøje til man har slidt den helt op, og til sidst kommer den dag, når en god hygiejne er mere end nok for at gøre èn tilfreds.

Så desværre nej, jeg er ikke længere hverken velplejet eller elegant. Men almindelig hårvask til gengæld, er et højdepunkt

Knus
    Anina

Guest avatar
    Joanna Gæst

Hmmmmm, jeg ligner en blanding af Sanne Salomonsen og Madam Mim

- og det er IKKE lyv. Kan i forestille jer det.

Knus
    Joanna

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Hmmmmm, jeg ligner en blanding af Sanne Salomonsen og Madam Mim
    - og det er IKKE lyv.... Kan i forestille jer det....

Knus
    Joanna
    Her er Sanne Salomonsen.....

.... og herunder er Madam Mim

.... svært.... meget svært. Hvad mener I ?

Og hvem har vi så her?

Hmm.... enten skal jeg udskifte briller (har faktisk lige gjort det) eller ER det LYV :smt018
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Side 3 af 5 Første 12345 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg