Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard Invitation fra hk

Kære Admin
    Jeg har i dag modtaget en invitation fra hk, de afholder et heldagsmøde med foredrag af forskellige eksperter og arbejdsmedicinere, samt en fra norge, som skal fortælle hvor langt de er kommet i efterforskningen på kviksølvet der.
    Man har også indbudt Claus Hjort Fredriksen, det er med morgenmad og frokost :P jeg synes det er meget flot af hk, husk jeg har ikke været medlem der siden 1996. Jeg har valgt at tage afsted, det foregår på hotel scandic.Det er sidst i februar.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Invitation fra hk

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Kære Admin
    Jeg har i dag modtaget en invitation fra hk, de afholder et heldagsmøde med foredrag af forskellige eksperter og arbejdsmedicinere, samt en fra norge, som skal fortælle hvor langt de er kommet i efterforskningen på kviksølvet der.
    Man har også indbudt Claus Hjort Fredriksen, det er med morgenmad og frokost :P jeg synes det er meget flot af hk, husk jeg har ikke været medlem der siden 1996. Jeg har valgt at tage afsted, det foregår på hotel scandic. Det er sidst i februar.
    Knus Biddi
    Hej Biddi

Er det på Bornholm mødet skal finde sted? Eller skal du med natfærgen?

Nu de har inviteret en masse eksperter - må man nok væbne sig med en agtpågivenhed. Det er nok ingen hemmelighed, at det officielle statsapparat helst så, at kviksølvfaren ikke eksisteret, men da det er HK som står for arangementet, er det måske mere pålideligt hvad de har tænkt sig at præsentere deltagere for.

Håber at du gider evt. skrive en slags mødeanmeldelse her, og meget gerne "farvet" med din personlige oplevelse af det.

God weekend og masser af knus til øens fineste bornholmersild
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære Anina
    Nej mødet skal foregå på hotel scandinavia, det der før hed sas hotel,jeg tror nu nok jeg vil tage med flyveren, der er et godt tilbud her i februar måned, hvor man kan flyve en tur for 100,00 kr, der kommet en del konkurrence på ruten Rønne - København, så der er priskrig.
    Jeg skal med største fornøjelse indvoldvere alle her i mine oplevelser med ministeren, hvis han tør møde, jeg tror ikke HK har fået endeligt tilsagn fra ham, de skrev bare ,at han var inviteret :P
    Også rigtig god weekend til dig, har du hørt noget fra Bornholmstidende :
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Bookmarks

Regler for indlæg