Side 1 af 2 12 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 18
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Fra Joanna's brevkasse...

Jeg modtager hverdag spørgsmål i min brevkasse, af meget forskellig art - vil fra tid til anden bringe lidt fra brevkassen her i forum, måske andre kan have glæde af at læse spørgsmål og evt. svar...

Spørgsmål og svar fra Joannas brevkasse…

Hej jeg hedder Tina Nielsen og er gift på 26 år med Jørgen Nielsen. Vi er tvillingesjæle og jeg er i "sjælens mørke nat" og er hunde angst for at miste min mand. Alle mine skyggesider skal nu snart op og vende og vi har efterhånden været en del i gennem de sidste par år hvor jeg har udviklet mig spirituelt. Jeg mærker jo tydligt min længsel i hjertet efter ham og han har bare støttet mig indtil videre i denne proces, så meget så han er ved selv at køre træt. Jeg ved at han også snart skal igennem noget følelsmæssigt, bryde sit panser og skal have åbnet sit hjerte. Så vi går sandelig rigeligt igennem. Vores 2 piger på 6 og 8 år er også i en åndelig udvikling. Men hver gang jeg via "drømme" klarsyn har set min proces så har jeg set min mand og 2 børn give mig en kærlig hånd for at jeg skulle starte den proces jeg har gang i nu.Men jeg ser så min mand stå og vakle en hel del om han vil være med. Og så tænkte jeg at hvis vi han vælger at gå fra mig så vil jeg helst ikke åbne mig helt op for det spirituelle da jeg hellere ville dø end gå rundt med sådan en længsel. Den længsel er jo ikke til at holde ud. Skal lige sige at min mand er total jordnær og ikke speciel interesseret i det spirituelle, men han ved godt vi har et stærkt bånd og at vi er tvillingesjæle. Men kan jeg undgå at åbne mig helt op for det spirituelle efter denne proces ? Jeg kunne nemlig godt bruge lang tid på at få min jordforbindelse iorden da jeg nemt mister den.
    Knus Tina Nielsen
    ………………………………………………………………………………………………………
    Svar til Tina
    Hej Tina
    Først kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor I er overbeviste om at I er tvillingesjæle????
    Normalt når tvillingesjæle mødes, kan de ikke danne par, da de tit og ofte ikke er på samme plan i deres udvikling (også spirituelt) - tvillingesjæle kan som regel kun leve livet sammen når de begge er nået gennem et vist antal inkarnationer, og begge har udviklet sig til det stade hvor de kan leve et jordisk liv sammen som par. Derefter indgår tvillingerne i en højere ENHED...
    Tvillingesjæle og denne længsel, ja den er meget tung og svær at leve med... Fordi især, den tvilling der er den mest "udviklede" søger at blive helt forenet.... Den anden tvilling som måske mangler et par inkarnationer endnu, kan blive grebet af "panik" - og flygte fra denne forening, da han/hun ikke er rede endnu.... har mange ting der skal leves ud endnu (karma) og ikke spirituelt befinder sig på samme høje plan som den anden partner...
    Jeg skal ikke forsøge at rådgive dig, men du skal vide jeg ved hvad du mener når du skriver LÆNGSEL, men hvis jeg var dig, ville jeg væbne mig med tålmodighed, og "træde lidt varsomt" - da det lader til din partner ikke er helt rede endnu... Nyd hvad I har sammen, og vid at I vil mødes igen her på Jord, hvis tiden endnu ikke er inde til at I kan forenes…Du kan ikke stoppe din spirituelle udvikling, men måske du må forsøge at holde den lidt "væk" fra din mand og ikke forlange at han skal kunne følge dig i din tankegang.... da han ikke er nået så langt endnu....
    Håber du kan bruge mit svar til noget, ellers er du velkommen til at skrive igen
    De kærligste hilsner
    Joanna

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Joanna hvordan kan man vide om man har en tvillingsjæl? jeg er selv tvilling betyder det så at hun er min tvillingesjæl eller hvad ?? Skriv gerne noget mere fra din brevkasse det er meget spændende!! knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Jeg sidder med det samme spørgsmål som Laura. Jeg er også født i tvillingens tegn, men har på fornemmelsen at det ikke har noget med hinanden at gøre, men jeg ved det ikke.

Knus Bea

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna

Forresten, jeg har læst om indigo børn, og jeg fornemmer at jeg selv er en af slagsen. Jeg er dog født i 1955.

Knus Bea

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Bea....
    Ja, og jeg er født i 1956!!!!!
    Knus og er bredt smil
    Joanna

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Ang.Tvillingesjæle - er her et link fra min hjemmeside...
    Det er godtnok på engelsk.... men noget af det bedste jeg har kunnet få fat i der belyser dette emne....

http://web.archive.org/web/201101200.../artikler.html

Knus
    Joanna Sol

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Ti hi

Knus Bea

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Det lyder som det vrimler med kvindelige tvillinger herinde, jeg har altid påstået at jeg kan mærke kemien, når jeg støder på tvillinger, kan du afgøre om det har noget på sig Joanna :
    Det er den samme sang om igen" lige børn" og så videre, underligt men jeg har tit oplevet, at der er mere mellem himmel og jord
    Min chef mens jeg var klinikass. var også tvilling. og minsandten om ikke vi var født på samme dag i måneden, og vores samarbejde var helt eminent, der er ligefrem firmaer , der går efter horoskop ved ansættelser.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

hej alle sammen jeg vil lige sige at jeg ikke er tvilling i tegnene,men enæggede kntvilling det var det jeg skulle spørge om angående tvillingesjæle??knus laura

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

ups jeg kan også stave forkert knus laura ha ha

Side 1 af 2 12 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg