Viser resultater 1 til 27 af 27
    Guest avatar
    Fie Gæst

Standard Hej bedstemødre

Hej alle Bedstemødre!

Det må være lykke at se sit barnebarn som nyfødt. Senere vokse op og se mange ting hen ad vejen når de begynder at gå, første skoledag, konfirmationen samt når de får studenterhuen.

Jeg har eet barnebarn på 19-år. Det blev hun i januar.Har kun set hende 1 gang. Det var til min mors begravelse i 1988. Barnet er født 1987. Jeg har aldrig set nogen af disse ting. Nogen vil spørge om grunden, det kan jeg ikke svare på. Jeg ville ønske, jeg kunne. Har ikke været i min Søn og Svigerdatters hjem, siden februar l985.

Nogen spørger hvordan jeg kan affinde mig med at jeg ikke har set mit barnebarn. Det er man nødt til ellers bliver man skør. Til jul fødselsdag og nu her i Påsken er det svært.

Undslyld mit indlæg. Ønsker jer held og lykke med jeres børnebørn.

V.H.Fiduspigen

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Hej bedstemødre

Citer Oprindeligt indsendt af Fiduspigen
    Hej alle Bedstemødre!

Det må være lykke at se sit barnebarn som nyfødt. Senere vokse op og se mange ting hen ad vejen når de begynder at gå, første skoledag, konfirmationen samt når de får studenterhuen.

Jeg har eet barnebarn på 19-år. Det blev hun i januar.Har kun set hende 1 gang. Det var til min mors begravelse i 1988. Barnet er født 1987. Jeg har aldrig set nogen af disse ting. Nogen vil spørge om grunden, det kan jeg ikke svare på. Jeg ville ønske, jeg kunne. Har ikke været i min Søn og Svigerdatters hjem, siden februar l985.

Nogen spørger hvordan jeg kan affinde mig med at jeg ikke har set mit barnebarn. Det er man nødt til ellers bliver man skør. Til jul fødselsdag og nu her i Påsken er det svært.

Undslyld mit indlæg. Ønsker jer held og lykke med jeres børnebørn.

V.H.Fiduspigen
    Hej Fiduspigen

Det er en værre historie du beretter om.... stakkels dig og stakkels din søns familie. At skulle undværre hinanden i den grad... når livet er for kort til kiv og splid

Jeg har hørt og læst flere steder, at farmødre har mange flere problemer med svigerbørn end mormødre.... mange tilfælde er det svigerdøtre, der har et problem med at acceptere mandens rødder og fortid. Der er selvfølgelig (sikkert) mange gode undtagelser, men når jeg f.eks. husker mine forældre.... husker jeg også, at min mor var meget fjendtligt indstillet over for min fars søster, selv om denne søster var det eneste familiemedlem foruden min far, der har overlevet krigen.

Alligevel havde min mor et stort problem med at acceptere hende og det endte også med, at min far genså aldrig sin søster mere før han døde i 1973.... Jeg spørger ofte mig selv, om det nu var rigtigt gjort af min mor - sådan at bruge sin magt til at afskære min far fra sin familie.

Jeg spurgte også mig selv ofte om, hvad der får en mand til at affinde sig med en så dominerende kvinde, som min mor var og om han ikke kunne finde ud af at forene disse to familier istedet for, bare at flyde med strømmen. Jeg spørger også mig selv, om min søn bliver forsøgt "kapret" som min far er blevet og hvis så - om han kan finde ud af at håndtere det bedre.... ja, set i dette lys er fremtiden en truende størrelse.

Er det så din søns gammelt nag til dig eller er det din svigerdatter, der ikke kan acceptere dig? Eller kan du ikke? Måske kunne man finde på råd, hvis man vidste mere om baggrunden. Skriv lidt mere, hvis du orker...

Mange tanker og knus til dig Fiduspigen

Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Kære Fiduspigen.

Jeg er farmor til to dejlige piger - en på 15 og en på 3.

Min ældste søn blev skilt fra sin kone, da datteren var ca. 3 år gammel, og kommunikationen gik fuldstændig i stå, så han mistede forbindelsen til sin datter - og det samme gjorde jeg til mit barnebarn. Det var ikke svigerdatterens skyld, men min søn var på det tidspunkt så langt ude i tovene på grund af skilsmissen, at jeg ikke anede, hvordan jeg skulle bære mig af med både at beholde ham og have hans fortrolighed, og samtidig have forbindelse til exsvigerdatteren og barnebarnet.

Først ca. 6 år efter tog han forbindelse til exkonen igen, og hun tog heldigvis velvilligt imod ham. Siden dengang er det gået så godt, og han har haft pigen hver 14. dag, som jo er normalt for den forælder, der ikke har forældremyndigheden.

I dag fungerer samværet perfekt - han og exkonen har et glimrende forhold til hinanden, og datteren er vokset op til en dejlig ung, harmonisk og empatisk pige. Det er skønt at se min søn og ex-svigerdatter igen være fælles om deres datter, selv om de bor 100 km fra hinanden!

Jeg ved ikke, om det var forkert af mig at droppe forbindelsen, for jeg kan godt se i dag, at både jeg og mit barnebarn er gået glip af meget, men til gengæld har jeg fået hende så meget tilbage nu, og hendes mor gør alt for at bibeholde et godt forhold både til mig og min søn - og det er jo dejligt.

Lige fra hendes fødsel har jeg holdt mig lidt i baggrunden, for jeg havde meget stærkt på fornemmelsen, at det ægteskab ikke ville holde, så jeg turde ikke knytte mig for tæt, og min intuition gav mig jo også ret.

Jeg håber inderligt, du får forbindelse med din søn og dit barnebarn igen - for jeres alles skyld! Nu ved jeg jo ikke, hvad bruddet skyldes, men er det helt umuligt, at I kan nærme jer hinanden igen? Evt. ved at skrive et brev til ham? Åh, jeg vil sådan ønske for dig, at der kan gøres noget. Din søn må sørme da også savne sin mor.

Jeg føler med dig, Fiduspigen. Det gør ondt at føle sig vraget af sine kære.

Kærligst Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Fiduspigen.

Jeg kan godt se, at du har været afskåret for meget, og du bliver nødt til at leve med det som det er, medmindre der opstår en situation, hvor du igen kan se dit barnebarn og din søn.
    Jeg kan nikke genkendende til, at det nok er lettere at være mormor end farmor. Jeg har selv en god kontakt til min datter svigersøn og mit barnebarn.

Håber det samme som Anne, at der vil ske det slykkelige at i bliver genforenet, men jeg ved godt at livet ikke er for tøsedrenge og at det ikke altid går, som man ønsker, Desværre!!!!!!!!!

Min søn har giftet sig og hans kone havde et barn. Det er svært at få kontakt op samme måde som hos min datter. Jeg kan sagtens tale med min svigerdatter og mit " papbarnebarn", men det er meget tydeligt at min svigerdatter og hendes datter søger til hendes mor, far søster og svoger. Min søn lader sig lige så stille rive med.

Jeg forstår udmærket at det er svært til højtiderne og jeg føler med dig.

Knus Bea

Jeg er glad for at jeg er mormor, for ellers tror jeg heller ikke, jeg ville have den samme kontakt som jeg har med mit barnebarn.

Jeg er ked af det på dine vegne, og håber verden igen vil smile til dig med hensyn til din søn og barnebarn. Hvis ikke er du som du skriver nødt til at leve med for ikke at blive tosset.

Håber det hjælper dig at få skrevet og læsset lidt af herinde. dette forum er som skabt til at skrive til hinanden, nyde friheden til at læsse af, uden angst for, at blive nedgjort. Her findes en tryghed, som jeg ikke kan finde andre steder.

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Åh, jeg vil så gerne skrive en hel masse om forholdet farmor/mormor, men det må vente.

Jeg føler mig lidt forfløjen i øjeblikket - sådan er det jo, når man gerne vil det hele, men døgnet kun har 24 timer.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god dag, og pas godt på jer selv!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anne
    Åh, jeg vil så gerne skrive en hel masse om forholdet farmor/mormor, men det må vente.
    Hej Anne

Jeg tror, at jeg vil tage dig på ordet.... desværre er det langt fra sikkert, at Fiduspigen husker at tjekke sine svar mens de er friske - men så gør hun det nok på et andet tidspunkt. Emnet er i hvert fald både "brændende" og "evigt gældende"

Ha´en god dag.... (er det quiltene det står på i dag? ) - gætter jeg altså
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Ha´en god dag.... (er det quiltene det står på i dag? ) - gætter jeg altså
    Næh, det er det nu ikke! Først var jeg en tur i solcenter, herefter var en veninde og jeg et par timer i motionscenteret, så det er udelukkende selvforkælelse, den har stået på hele formiddagen.

Jeg har så lige et par timer nu, hvor jeg skal hjælpe min bedre halvdel med at installere en ny harddisk i hans computer (han er ordblind og kan ikke engelsk, så der må jeg træde til) - og så skinner solen jo, så haven kalder også på mig!

Kl. 18.30 bliver jeg hentet, og så skal vi til korprøve - i dag i en lokal kirke. Det er generalprøve til en koncert, vi skal afholde onsdag den 26.! Tja, så er den dag gået!

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Kære Alle! Takker for jeres søde indlæg.Nærmere forklaring vedr. min Søn og svigerdatter.Kommer senere , Anne tillykke at du har fået forbindelse med dit barnebarn, Som sagt jeg kommer tilbage. Kan I have en god dag. Mange hilsner Fiduspigen. :|

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Tak skal du have, Fiduspigen. Det er jeg også glad for, kan du tro!

Nå, så kom jeg alligevel ikke i haven i dag - det blev til et laaaangt indlæg i "farmor-tråden" i stedet for, så det er jo fint nok. Det tager mig frygtelig lang tid at formulere det, jeg gerne vil sige, så lige pludselig er der gået flere timer!

Knus, Anne

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej allesammen! Har noget glædelig at berette. Den 13.januar blev min fødselsdag fejret. nogle venner jeg har ville give en fødseldagsfrokost.Det var jeg meget glad for, min broder og svigerinde fra sverige var inviteret med. De havde også kontaktet min Søn og svigerdatter og spurgt om de havde lyst til at komme og det ville de gerne. Kan fortælle at jeg har to børnebørnPigen som nu er 20-år har jeg fortalt om. Men mit andet barnebarn er en dreng på 14-år.I kan tro jeg blev glad for at se . De ville gerne besøge mig igen. Min svigerdatter har desværre mistet begge sine forældre. Pigen har jeg ikke set endnu hun er fortiden i Jylland. Men har fået en hilsen fra hende.I kan vel godt forstå at jeg er glad for at jeg er kommet i kontakt med min Søn og hans familie. Nu vil jeg slutte for denne gang kan I passe godt på jer selv og familien. Knus Fie :smt041

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Her er et par linier. Som skrevet var min søn og svigerdatter og deres søn med til min 75-års fødselsdag. Den 2-2 havde min Søn fødselsdag, Jeg sendte et flot email-fødsesdagskort til ham pr mail.. Den 5- sendte han en takkemail til mig for kortet. Jeg takkede mig søn fordi at jeg fik lov til at hilse på ham hans kone og Søn også pr email adresse. Siden har jeg intet hørt fra ham. om jeg jeg ser Dem igen. "Ved kun Vorherre. men i øjeblikke kan jeg intet gøre kun afvente hvad der sker fremover. Jeg håber alle har det godt. Pas godt på jer selv og familien. Mange hilsner fra Fie.

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kæreste Fie

Jeg sidder her og aner ikke hvad jeg skal skrive til dig. HVis du var her ville jeg kramme dig. . Du skal vide at jeg ikke synes du har fortjent at blive ignoreret, og jeg håber altså snart din søn giver lyd fra sig :!:

Knus og mange tanker fra Bea

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej Bea ! Tak for din hilsen. Det er også svært hvad man skal svare. Jeg skriver lidt mere om den skal vi kalde det film.der snorre lidt rundt i hovedet på mig. indtil da. kan du så passe godt på dig selv. og tak for den måde du er på Knus Fra fie

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Hej Fie.

Jeg føler også med dig, men prøv at huske på, at din situation er ny for dig, men sandelig også for din søn. Han har måske også lige brug for lidt tid til at tænke, og nu har han undværet dig i så mange år, så for ham er 14 dage eller en måned måske ingenting, hvor det for dig kan virke uendeligt.

Mon dog ikke han dukker op igen - ellers er han et skarn og har ikke fortjent en mor som dig!

Knus, Anne

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej Anne ! Undskyld at jeg ikke har besvaret din hilsen før nu.Det er rigtig som du skriver at der sikkert går lige så mange tanker igennem hans hoved som mit. Det har været lidt af en psykisk periode jeg måtte igennem med mig selv,før jeg fik mine tanker på plads. Nu går det heldigvis bedre.jeg har nu fået fred med mig selv. Kan nu se længere end til min næse tips.Jeg er kort og godt blevet mit gamle jeg igen. alting går meget lettere idag. Sover godt. tager over i beboerlokalet 4 gange om ugen . De siger også at jeg er blevet en anden person(mere fri og glad) det er dejlig at hører. Jeg takker jer alle for at I har villet se hvad jeg har haft på hjertet. Anne hvordan går det med dit lille barnebarn vokser det? I håb om at du Anne og Bea har det godt og er raske , vil jeg slutte for denne gang Knus og tanker fra Fie

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Fie

dejligt at høre fra dig, og du er glad og rask. Jeg er også glad for jeg skal på weekend med familien. Det bliver hyggeligt.

Kan godt fprstå du har været psylkisk nede, men det er rart at det hele går den rigtige vej. Du har haft meget at tænke på med flyning, familie og det hele.

Jeg må ærligt indrømme at jeg er overbevist om, "du ser længere end din egen næsetip". Dine breve vidner om en varm og dejlig kvinde.

Hav en rigitg god weekend.

Knus Bea

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Hej Fie.

Sikke en dejlig positiv melding fra dig! Det glæder mig, du har det så godt nu. Så er det bare med at nyde tilværelsen og gøre det, du har lyst til og mulighed for - men det har jeg nu også indtryk af, at du gør.

Skulle din søn ikke være særligt flink til at kontakte dig, tror jeg også, du har fået bearbejdet det. Det håber jeg i hvert fald.

Jo tak, mit nye barnebarn stortrives! Jeg har jo ikke set hende, siden hun var 3 dage, så der er sikkert sket meget siden dengang. Hun er nu 4 uger, og jeg får hende først at se den 30. når vi skal til Djursland for at fejre storesøsters 4 års fødselsdag!

Knus, Anne

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej Allesammen! Undskyld at jeg ikke har været herinde et stykke tid. Anne hvordan går det med Babyen? Vokser den? Jeg har intet hørt fra min søn og hans familie. Så hvordan det går med mine børnebørn ved jeg ikke. Jeg havde håbet at de havde inviteret mig op til dem. Men sådan skulle det ikke være. Noget tyder på at det kun var et engangs besøg til min fødselsdag. Det er der desværre ikke noget at gøre ved. Heldigvis er det forår og sommeren vi går i møde. Så jeg kan komme ud og få bearbejdet min skuffelse. Jeg kommer tilbage senere. Jeg håber I får en god påske med familien. Pas nu godt på jer selv.
    Knus Fie :smi006

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Hej Fie

Det går strålende med den lille ny. Hun vokser og stortrives.

Det er godt nok pudsigt, så stor forskel der er på de to søstre. Storesøster Lisa var stille og rolig som spæd, og når hun græd, kunne man høre, det var en lille pige, og så var hun nærmest rødhåret ved fødslen (nu er hun helt lys). Hun var stille og nem, men i dag er hun en rigtig lille, selvbevidst strigle (på den søde måde altså). Vi har lige været til hendes 4 års fødselsdag den 30. marts.

Med Sidsel er det fuldstændig omvendt - hun er helt mørk, skråler som en dreng, og synes det er sjovest at lege om natten! Men dejlige er de begge to!

Det er trist med din søn, men jo desværre nok ikke noget at gøre ved. Du har da i hvert fald gjort, hvad du kunne nu, og mere kan du ikke gøre.

Knus, Anne

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fie
    Jeg har intet hørt fra min søn og hans familie. Så hvordan det går med mine børnebørn ved jeg ikke. Jeg havde håbet at de havde inviteret mig op til dem. Men sådan skulle det ikke være. Noget tyder på at det kun var et engangs besøg til min fødselsdag. Det er der desværre ikke noget at gøre ved. Heldigvis er det forår og sommeren vi går i møde. Så jeg kan komme ud og få bearbejdet min skuffelse.
    Yes Fie

Noget tyder på, at dette har været hårdere ved din søn end det har været (trods alt) ved dig.... For prøv bare lige at forestille dig denne (sikker tunge) erkendelse af at have spildt tiden, måske som følge af konens indflydelse - og nu, efter at have mødt dig igen - at skulle igennem en selvransagelse igen og vide, at hvis man vil gøre nogen ved tingene - kommer man nok ikke udenom at skulle tage det opgør - man ikke var mandfolk nok at tage dengang for mange år siden... Samtidigt erkender man jo - hvad man selv derigennem havde lært egne børn og med denne trussel hængende over hovedet - kan det være ganske svært og tidskrævende at komme igennem sådan en process....

Jeg ved godt at det ikke hælper dig eller hjælper kun lidt - men helt ærligt - det lader til at du gjorde hvad du kunne og resten er man nødt til at overlade til din søn, uanset hvordan det vil falde ud i den sidste ende.... Men situationen er sådan skruet sammen nu, at uanset hvad han gør og foretager sig eller ej - vil dette til enhver tid sige kun noget om ham selv - og ikke om dig idet du allerede gjorde mere end nok.....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anne
    men i dag er hun en rigtig lille, selvbevidst strigle (på den søde måde altså).
    "Selvbevidst" altså.... hvorfor sidder jeg nu og tænker på, at dette betegnelse kan vist nok også passe på Farmor ....

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej allesammen!
    Jeg har stadige ikke hørt fra min Søn og hans familie. Jeg har haft det lidt svært, har grædt mange tåre. Spurgt mig selv hvorfor kom detil min fødselsdag. Dengang blev jeg glad, men det er jeg ikke mere. I 2-måneder lukkede jeg mig inde ville ikke tale med nogen for det gjorde ondt.
    Men så talte jeg med min læge, som synte jeg jeg skulle tage en lille ferie.
    Jeg tog over til min broder og svigerinde i sverige, og var der i 10-dage. Det er nu godt en måned siden jeg var der ovre. det går langsom fremad, hvergang min telefon ringer tror jeg det er min Søn det samme er det med min dørklokke.
    Håber alle har det godt.
    I får ikke mere denne gang.

Knus og tanker
    fra Fie.

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Jamen Fie dog! Det gør mig ondt for dig, at du har det så svært - og din søn må være en underlig fisk, siden han opfører sig, som han gør.

Selvfølgelig kan jeg ikke vide noget om, hvad der er grunden til, at jeres forhold er så dårligt, men uanset hvad, så er der ingen mor, der har fortjent en sådan behandling. Så havde det været bedre, han havde holdt sig helt væk fra din fødselsdag!

Det er fint, du har holdt en lille ferie for at komme på andre tanker, så du kan komme videre med dit liv.

De bedste hilsner og pas på dig selv fra
    Anne

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Fie

Jeg må indrømme, at jeg synes det er en mærkelig opførsel din søn udviser. Det er som om der er et eller andet "galt" med den måde hvorpå han handler. Det er altså ikke almindelig at man glad kommer til sín mors fødselsdag og derefter bare bliver væk. Det virker som om han er følelsesforstyrret, ellers forstår jeg det ikke.

Måske tager jeg fejl, men jeg vil så gerne finde en grund til at mennesker opfører sig sådan. Hvordan var din søn som barn?. Havde han mange kammerater eller var han lidt af en enspænder. Måske tænker han slet ikke på at han sårer dig. Han skal måske have det at vide, altså at han gør dig ked af det.

Hvis det viser sig, at han er ligeglad med at han sårer dig, så er det vist bedst at du fortsætter dit liv uden at tænke så meget over det, hvis du kan det? Du bliver nødt til at snakke med ham og spørge direkte, hvad der er galt og fortælle, at han sårer dig. Det er svært det her, men jeg synes det må værre at gå rundt i uvisheden. Enten er han ikke klar over, hvor meget han sårer dig, eller også er han slet ikke alle dine bekymringer og tårer værd.

Det gør mig virkelig ondt, at du har det på den måde Fie. Gid jeg kunne hjælpe. Det eneste jeg kan hjælpe dig med, at at skrive lidt til dig, og du kan skrive lidt her på forum.

Håber du får en god lille ferie.

Knus Bea

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Kære Anne og Bea! Tusind tak for jeres indlæg.

Bea ! Som barn var har medlem af det danske spejderskorps. Der var han aktiv først som almindelig spejder senere, 14-år gammel blev han tropassistent. Var på weekend tur hver 14-dag- om sommeren var 3 gange på ferie i Danmark plus har han været på ferie i Norge og Finland samt Østrig. Alle stederne 14-dage samt har han også sparket fodbold fra han var 8-10-år i klubben på Amager. Mener klubben hed Bl908. Ikke sikkert.

Fra han var 15 år kom han ind i søspejderkorpset på Amager først aktiv og senere passiv. Da han havde taget sin Realeksammen kom han som elev ind i toldvæsenet og blev som elev sendt til Næstved.

Han ændrede sig først da han blev gift med sin Kone.

Min Broder fra Sverige var på besøg i onsdags. Da han var alene fik vi en rigtig god snak om familien og om min Søn. Min Bror siger som jer at jeg skal glemme ham. Min bror kan heller ikke forstå at han efter 22 års tavshed pludselig tropper op på min 75 år fødselsdag med hele hans familie.

Når jeg er kommet mere til krafter og har fundet mig selv som før min fødseldag vil jeg skrive et brev til ham, og spørge om grunden til 22-års tavshed.

Det har hjulpet mig meget at jeg har kunnet skrive her på overgangsalderen. Jeg må indrømme jeg havde håbet, jeg kunne have fået noget kontakt med mine børnebørn vedr. dem kan jeg kun se tiden an.

Undskyld mit lange brev.

Anne og Bea jeg håber I har det godt.
    Næste Weekend tager jeg 3 dage til Malmø, det glæder jeg mig til.
    I får ikke mere denne gang, Pas godt på jer selv.
    Knus og tanker til jer
    fra FIE. :smi006

EDIT/Admin: søde Fie. Jeg har ombrudt dit indlæg i flere kapitler, så det blev tydeligere m.h.t. det vigtige indhold.

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Edit/Amin det er helt iorden at du har ordnet mit indlæg. Jeg siger tak for hjælpen.

Jeg glemte at fortælle imens han var elev i toldvæsenet, skulle han på Session og der trak han frinr. Da han var 23-år gik han ind i Hjemmeværnet og var der i 6-år.

Som skrevet før sluttede han med alt, da han blev gift. Jeg har stadig ikke hørt fra ham. Hører jeg intet til Jul! Får han et brev fra mig, hvor jeg beder om en forklaring.

Anne og Bea!
    I kan se at han engang har været et livligt menneske.

Nå men nok om det .
    Jeg håber alle har det godt.

mange hilsner
    fra Fie

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej alle bedstemødre!
    Her er en lille hilsen fra mig, håber alle har det godt.
    Jeg er ved at undersøge hvordan man kan blive reservebedstemor.
    Hvor kan man henvende sig, er der nogen jeg ved det?
    Så ville jeg blive meget glad.
    I må alle hav en god dag.
    knus og tanker til jer alle
    fra Fie :smt041

Bookmarks

Regler for indlæg