Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 12 af 12
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bea
    Gid at alle vi overganssild må støtte hinanden. jeg er overbevist om at sammenhold og videregivelse af vores erfaringer er af største betydning for vores velbefindende.

Skønt at du er blandt os nu!
    Hej Bea

Jeg tror, at Spera har, som så mange andre, der søger på "overgansalder" på Google - i første omgang været mest interesseret i at finde medicinske (tror jeg) oplysninger om overgangsalderen og faldt tilfældigvis over vores site - hvor vi godt nok indimellem taler om overgangsalderen og samler oplysninger - men ellers skriver vi også om alt andet.... Det er ikke sikkert, at Spera har regnet med den netsocial kontakt vi ellers dyrker herinde. Ikke i første omgang i hvert fald.

Men nu er hun altså tilmeldt og vil, som alle andre modtage et nyhedsbrev fra det nye site hver tredje måned. Kan ske, at Spera med tiden, når hun har vænnet sig til sin egen overgang - vil kunne finde også andet her, end "kun" oplysninger...

Vi må være forberedte på, at der vil sikkert komme flere forbi, med samme ærinde i første omgang, så lad os bare tillade tiden arbejde for os og de nye kvinder her på Overgangsalderen.

Knus
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Admin

Det er ikke nemt at vide hvad der sker på forum, men jeg er sikker på, der kommer flere forbi som gerne vil tale om overgangsalder og meget andet.

Som du skriver er der ikke andet at gøre end at lade tiden arbejde for os.

Knus Bea

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg