Viser resultater 1 til 3 af 3
    Guest avatar
    Yoda* Gæst

Standard Åndsvage hormoner

Ja så gik det hele amok igen, mine homoner...kan ikke styre mit humør i disse dage det gik ud over min mand, nu sidder jeg bare her og tuder snot og overvejer at pakke en lille taske og lade min mobil op og pakke mit telt for der efter bare at forsvinde væk fra det hele.
    Jeg er bare så træt rent psykisk af at alt, jeg kan ikke få noget til at hænge sammen overhovedet, der for har jeg heller ikke været så aktiv herinde.

Knus Birgitte

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hmm.... det lyder ikke så tosset.... at tage lidt "fri" fra hverdagen. For det kan sagtens være et reelt problem, når omgivelserne (måske) er mest lydhøre over for egne peoblemer end de er overfor dine....

Det behøver heller ikke være nogens skyld.... men bare et sammenfald af en "dårlig" periode, der uheldigvis sker på samme tid. At man oplever en hormonstorm samtidigt - gør det hele slet ikke nemmere....
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af admin
    Hmm.... det lyder ikke så tosset.... at tage lidt "fri" fra hverdagen. For det kan sagtens være et reelt problem, når omgivelserne (måske) er mere lydhøre over for egne problemer end de er overfor dine....

Det behøver heller ikke være nogens skyld.... men bare et sammenfald af en "dårlig" periode, der uheldigvis sker på samme tid. At man oplever en hormonstorm samtidigt - gør det hele slet ikke nemmere....
    Hvad med at prøve at tjekke dine og din mands biorytmer hver for sig og i sammenligning med hinandens - her: http://www.overgangsalderen.net/foru...-biorytmer-her

Det ser ud til at holde vand så ofte, at jeg er nu betydeligt mindre skeptisk end jeg har været før i tiden. Man kan i det mindste få sine tanker lokket derhen, hvor det faktisk kan nytte en del...

Pøj, pøj
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg