Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Kend din vare - kenddinvare.dk

(Klik IKKE på headeren)

Kend din vare - klik på: http://kenddinvare.dk/

Det er nu ikke fordi jeg er ovenud begejstret for den måde Enhedslisten vælger at præsentere sig selv og mærkesagerne på.... I hvert fald ikke nok til, at jeg vil på noget tidspunkt ihærdigt at anbefale en stemme på Enhedslisten eller være med til at skabe særlig opmærksomhed omkring partiet. Og dette på trods af, at jeg så absolut bekender mig til social retfærdighed, social bevidsthed og socialt hensyn samt social omsorg for alle, hvis indtægter bestemmes af andre end dem selv.... uanset om disse indtægter kommer fra offentlige kasser eller en ussel løn vi byder de hårdest arbejdende, i det hårdeste arbejdsmiljø psykisk og fysisk og de mindst respekterede i dette samfund, senest jagtet og forfulgt af af højtlønnede, politiske nassere på højrefløjen.

Men netop denne oplysende hjemmeside har Enhedstlisten klaret fint og anbefalingen har jeg valgt at placere netop i denne kategori af indlysende årsager - "bistandsbums"; "kontanthjælpsloft"; "Flexjob og Førtidspension"... meget passende "selskab" for en hjemmeside, der beskæftiger sig med og udpeger de største og mest skyldige skatteunddragere i landet og deres "bagmænd".... de politikere på den "rigtige" side af midten, der holder den ene hånd over skatteunddragere - og med den anden hånd - sender tusindsvis af syge og svage direkte i fattigdommen!

Citer Oprindeligt indsendt af Kenddinvare.dk
    Enhedslisten har i flere år påpeget, at en stribe navngivne multinationale selskaber ikke betaler skat i Danmark, selv om de sælger for milliarder i butikkerne. På den måde undslår disse store selskaber sig fra at være med til at finansiere den danske velfærd.

Flere gange har Enhedslisten fremlagt lister med produkter og firmaer og hver gang har de andre partier sagt, at selvfølgelig skal disse selskaber betale skat. Men igen kan Enhedslisten afsløre, at store selskaber, der sælger mange dyre varer i Danmark, slipper for at betale skat.

For at presse myndighederne og disse selskaber lancerer Enhedslisten nu en kampagne for at afsløre dem og tvinge dem til at betale den skat, der er rimelig.

Listen afslører i dag en række varer, der sælges dyrt uden det tilsyneladende udløser skat. I de kommende uger vil listen afsløre flere varer og fremlægge en ny omfattende kortlægning af skattesky selskaber.

Og vi ved, at vi har befolkningen bag os i denne sag: 64% af danskerne siger i en meningsmåling, at de multinationale selskaber skal betale mere skat i Danmark
    http://kenddinvare.dk/ .... klik på linket og find netop dine yndlingsprodukter du handler ind til familiens husholdning.... og se om disse produceres/sælges af virksomheder, der fører dine penge rub og stub ud af landet......
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Information for ikke tilmeldte på Overgangsalderen.dk:

Er du en GÆST og ønsker du at kommentere? Klik på "Skriv indlæg" i den pågældende tråd og skriv dit indlæg. Brug IKKE "Hurtigt svar" og husk at udfylde BEKRÆFTELSESKODEN (dette er en anti-spam-foranstaltning = beklager besværet.)

Bemærk venligst, at du (som Gæst) ikke kan oprette nye indlæg her - du kan kun besvare eller stille spørgsmål i de allerede eksisterende indlæg/tråde.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg