Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Julehilsen til jer alle fra Anne

Hej alle i gæve piger!

Som en af de sidst ankomne i dette forum vil jeg benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Tak til jer alle, fordi I har taget så godt imod mig, og jeg kan kun sige, som Bea også har sagt: Hvor er det dejligt at kende jer! Jeg har lært utroligt meget af jer - især, at selv om man har et skrøbeligt helbred, kan optimismen og livsglæden alligevel være i top! Godt gået, tøser!

Jeg håber, vi får rigtig mange gode oplevelser sammen her i forummet i det kommende år, og jeg er også spændt på, hvad Admin bringer til os af nyt!

Her hos os er juletræet fældet og hentet hjem, julekortene er skrevet, og i morgen kommer min mor. Så kan hun være med til de sidste forberedelser inden ungerne kommer juleaften. Jeg glæder mig til at være sammen med dem alle. Det havde været dejligt, hvis min ældste søn også kunne være her, men han holder jul sammen med ex'en og deres datter. De kunne såmænd sagtens have været her, men det kniber med sovepladser til så mange, så vi må fordele os lidt.

Jeg vil nok kigge her ind de næste par dage, men det bliver sikkert kun for en hurtigt kig!

Kan I nu passe godt på jer selv? Puha, jeg synes allerede nu, at bukselinningen strammer lidt vel meget, så der skal vist motioneres temmelig kraftigt, når alt julehalløjet er overstået!

Kærlige julehilsner fra
    Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Julehilsen til jer alle fra Anne

Citer Oprindeligt indsendt af Anne
    Som en af de sidst ankomne i dette forum vil jeg benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
    Hmm..... "sidste" og "sidste"..... kan vist nok diskuteres - Anne

Der er 25 af os før dig og 29 af os efter dig her på siden. Hvis vi ikke havde slettet et par hundreder ikke aktive tilmeldte før, ville det nok passe lidt bedre med at kalde sig for "en af de sidst ankomne"...

Men uanset at du selv føler dig som "ny" - føles det i hvert fald som om du har været her altid og din endeløse ukuelighed og tåmodighed, når der ikke er skrivekløe nok til at svare hurtigt på dine indlæg - gør dig til en uundværlig deltager her på siden. Og jeg ved bare, at jeg er ikke ene om at mene det!

Så Anne.... jeg vil citere efter Admin og gentage følgende ord:

"Kære Anne
    Jeg vil gerne tage mig den frihed og cyberkramme dig alt hvad armene kan kramme.... og ønske dig en herlig højtid med dem, du savner allermest til dagligt...

Jeg vil gerne ønske for dig, at i det nye år møder du kun dem, der kan og vil lytte og forstå, ikke mindst at du ikke skal gøre det hele selv - hverken ude eller inde....

Jeg vil gerne ønske for dig, at du slipper helt med alle tidsrøvere, alle "tagere" og kun omgives af "givere" som du selv....

Jeg vil gerne ønske på dine vegne, at du kommer til at møde mange andre modige mennesker, der ikke er bange for at fortælle dig hvor vidunderligt menneske du er og som vil støtte alle dine beslutninger, uanset om de forstår dem eller ej.... En ubetinget accept er den eneste form for accept der findes. Alt det andet, betingede stads/ragelse kan vi godt undværre...

Jeg vil glæde mig til, hver gang at læse hvad nyt du bringer med dig, dine tanker og alle dine altid sandfærdige, kloge, venlige og varme ord".

Tusind tak
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg