Viser resultater 1 til 9 af 9
    Guest avatar
    Biddi som gæst Gæst

Standard

Hej alle sammen
    Så nærmer sig tiden, hvor vi skal sige dette år farvel og vil gerne benytte lejligheden til at sige jer alle tak for et godt år 2006, det bød på en herlig sommer og en rund fødselsdag, så med mine øjne har jeg kun god grund til at være tilfreds.
    Alligevel har jeg det sådan ved hvert årskifte, at jeg har en lille frygt for hvad det nye nu har med sig det skyldes nok den alder, jeg efterhånden har fået, at ens forældre har opnået en alder hvor de kan sidde yderst på grenen, eller ens venner. nej det skal vi ikke tænke over i den forstand, men jeg kan ikke lade være, jeg har altid set spøgelser, før der var grund til det, det er noget jeg må se at få lært ikke at gøre i det nye år.
    Til alle jer skønne møer på forum ønsker jeg et rigtig godt nytår
    og tak for alt i det gamle
    Knus Biddi

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Hej alle i dejlige kvinder!

Jeg vil også benytte lejligheden til at ønske jer alle et rigtig godt nytår, og tak for alle jeres søde og kloge ord i 2006.

Når jeg ser tilbage på året, der er ved at rinde ud, så har det for mit vedkommende været et rigtig godt år. Hele familien er sunde og raske, og jeg har også fået den glædelige nyhed, at jeg skal være farmor i sidste halvdel af februar 2007.

Af gode begivenheder kan jeg nævne min mands runde dag den 15. juli. En fest, hvor familie og venner var samlet i vores lille have til en forrygende dejlig grillfest. Den dag vil vi begge huske tilbage på med glæde.

Så er vi også blevet de lykkelige ejere af både bil og combi-camp. Vi har ikke haft bil i 12 år, så det er en helt ny fornemmelse igen bare at kunne tage af sted, når vi har lyst. Vi er jo "gamle" og garvede campister, så vi glæder os helt vildt til at komme ud omkring i weekender og ferier igen.

Det allerbedste, der er sket i 2006, er jo helt sikkert, at vi begge er blevet vinterbadere - noget jeg troede utænkeligt for bare et år siden. I bagklogskabens lys burde jeg være begyndt allerede for 20 år siden, da jeg flyttede til byen!

Vi har også haft rigtig mange gode oplevelser sammen med familie og venner - sidst her i julen, da min yngste søn og hans lille familie var hjemme. Som jeg før har skrevet, har der jo været lidt knas i svigermor/svigerdatter forholdet, men efter jeg har haft problemet taget op, er bøtten vendt. Det beviser så bare, at det godt kan betale sig at gøre noget ved det.

Ja, og nu sidder jeg så her i min sofa med en brækket storetå, så det bliver ikke dans, der kommer til at præge min nytåraften!

Jeg var uheldig at dratte ned i en krybekælder, mens jeg var på besøg hos min bror i Århus! Jeg havde ikke set, han havde løftet lemmen op - hvilket selvfølgelig heller ikke var særligt smart, men sket er sket, så nu skal jeg i 3 uger holde mig i ro og humpe rundt på krykker!

Jeg kan allerede nu mærke, at det bliver MEGET svært at holde sig i ro, men jeg har også opdaget, at hvis jeg ikke retter mig efter det, gør det allerh..... ondt længe efter.

Der værste er, at jeg ikke kan komme i vandet. Jeg tør ikke gå ud ad badebroen og ned ad trappen, for det er jo glat, når det er vådt. Det bliver i hvert fald 3 lange uger, men heldigvis har jeg min computer, gode bøger og mit patchwork, så det skal nok gå alligevel.

Jeg vil i hvert fald her ønske jer alle en festlig nytårsaften - alt efter temperament og behov, og jeg glæder mig til at være sammen med jer her i forummet i det nye år også.

Kærlig hilsen
    Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Anne, Biddi og alle I andre skønne madammer

Jeg har skrevet SÅ mange Nytårshilsner i dag, at det bedste jeg nu kan finde på er, at hægte mig på Biddis og Annes finde ord, der dækker det hele....

Og også jeg glæder mig af et ærligt hjerte til at tilbringe næste år sammen med jer her på denne side

Kram og mange gode tanker
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea som Gæst Gæst

Standard Nytårshilsen til alle fra Bea

Kære alle sammen

Jeg vil også lige være med på denne side og sige tak for det gamle år, og at jeg glæder mig til det nye sammen med jer alle.

2006 har været et turbulent år, men også et år, hvor jeg synes jeg har fået mere ro i sjælen.
    Jeg har ligesom Anne den store glæde at vide at alle mine kære har det godt. Dejligt Anne, at det går godt i familien og at du gjorde noget ved det. Det er sådan det skal være. Du er en kærlig og livgivende sjæl, som jeg er glad for at kende.

Som Biddi skriver giver lige netop årsskiftet anledning til at tænke. Tænke på hvilke hændelser der er passeret i det gamle år, samt hvad det nye år bringer. Jeg fornemmer stærke bånd i jeres familie. Du er en kærlig, klog og stærk kvinde og jeg er sikker på at det nye år byder på noget godt til dig.

Til dig Anina vil jeg sige tak for din ildhu, med hensyn til at forum skal være et godt sted at være. Tak for dit engagement, dine velmente og gode råd som har hjulpet mig mere en du aner. Du og alle de andre tøser på har ofte været " lyset midt i mørket ".

Sisse, du har klaret sig gennem et svært sygdomsforløb, ja, kæmpet og klaret det på en beundringsværdig måde, hvor du samtidig har haft overskud til andre. Du formår at sprede lys selv i svære stunder. Nytåret vil bringe glæder både til dig Sisse og til de heldige, som du passer på.

Så er der Helle, der tager det hele ophøjet ro efter en turbulent tid. Hvor var det godt du kom herind. Jeg vil dog gerne understrege at det er dig selv og dine egne tanker der har været den største hjælp. Du har turdet, du har handlet og har gjort det godt.

Nu må jeg endelig ikke glemme Laura, vores nye forfatter. Jeg har nydt hver linie du har skrevet.
    Du har kæmpet dig gennem en livskrise, og er kommet styrket ud på den anden side. Godt gået min pige.

Til Hejdien kan jeg kun sige TAK for kærlig og grundig vejledning. Du fik sat skub i mig. Du er en ildsjæl, som jeg ville ønske der fandtes flere af på Moder jord.

Håber ikke jeg har glemt nogen af jer, som lige for tiden er med herinde. Jeg vil hermed ønske alle herinde både medlemmer og gæster et lykkebringende nytår

Krammer fra Bea

Guest avatar
    Bea som Gæst Gæst

Standard Nytårshilsen til alle fra Bea

Kære alle sammen

Jeg vil også lige være med på denne side og sige tak for det gamle år, og at jeg glæder mig til det nye sammen med jer alle.

2006 har været et turbulent år, men også et år, hvor jeg synes jeg har fået mere ro i sjælen.
    Jeg har ligesom Anne den store glæde at vide at alle mine kære har det godt. Dejligt Anne, at det går godt i familien og at du gjorde noget ved det. Det er sådan det skal være. Du er en kærlig og livgivende sjæl, som jeg er glad for at kende.

Som Biddi skriver giver lige netop årsskiftet anledning til at tænke. Tænke på hvilke hændelser der er passeret i det gamle år, samt hvad det nye år bringer. Jeg fornemmer stærke bånd i jeres familie. Du er en kærlig, klog og stærk kvinde og jeg er sikker på at det nye år byder på noget godt til dig.

Til dig Anina vil jeg sige tak for din ildhu, med hensyn til at forum skal være et godt sted at være. Tak for dit engagement, dine velmente og gode råd som har hjulpet mig mere en du aner. Du og alle de andre tøser på har ofte været " lyset midt i mørket ".

Sisse, du har klaret sig gennem et svært sygdomsforløb, ja, kæmpet og klaret det på en beundringsværdig måde, hvor du samtidig har haft overskud til andre. Du formår at sprede lys selv i svære stunder. Nytåret vil bringe glæder både til dig Sisse og til de heldige, som du passer på.

Så er der Helle, der tager det hele ophøjet ro efter en turbulent tid. Hvor var det godt du kom herind. Jeg vil dog gerne understrege at det er dig selv og dine egne tanker der har været den største hjælp. Du har turdet, du har handlet og har gjort det godt.

Nu må jeg endelig ikke glemme Laura, vores nye forfatter. Jeg har nydt hver linie du har skrevet.
    Du har kæmpet dig gennem en livskrise, og er kommet styrket ud på den anden side. Godt gået min pige.

Til Hejdien kan jeg kun sige TAK for kærlig og grundig vejledning. Du fik sat skub i mig. Du er en ildsjæl, som jeg ville ønske der fandtes flere af på Moder jord.

Håber ikke jeg har glemt nogen af jer, som lige for tiden er med herinde. Jeg vil hermed ønske alle herinde både medlemmer og gæster et lykkebringende nytår

Krammer fra Bea

Guest avatar
    Sisse Gæst

Standard

Kære allesammen,
    Jeg vil ønske alle et rigtig godt nytår, med al mulig lykke til Jer og Jeres familier.

Og så den tå, Anne...håber da ikke du lige har købt nye dansesko God bedring med den, og nej, jeg tror også nok det er klogest at du holder dig væk fra den badebro

Knus
    Sisse

Guest avatar
    Sisse Gæst

Standard

Kære allesammen,
    Jeg vil ønske alle et rigtig godt nytår, med al mulig lykke til Jer og Jeres familier.

Og så den tå, Anne...håber da ikke du lige har købt nye dansesko God bedring med den, og nej, jeg tror også nok det er klogest at du holder dig væk fra den badebro

Knus
    Sisse

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sisse
    Ikke lige dansesko, men de lækre støvler, jeg fik i julegave, må jeg desværre også kigge langt efter et stykke tid!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sisse
    Ikke lige dansesko, men de lækre støvler, jeg fik i julegave, må jeg desværre også kigge langt efter et stykke tid!

Knus, Anne

Bookmarks

Regler for indlæg