Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 31 til 41 af 41
    Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

U - ha da da, da. Har taget 1,4 kg på.
    Jeg må indrømmer jeg skal til at skeive det ned. den er jo ikke så gode, dem der " husker. Måske er det kun et kilo.

Nu har jeg fundet blyanten frem, så jeg kan være lidt mere nøje. Noget er vand, men det er ikke godt, nu hvor vi går mod weekenden. jeg SKAL passe på i weekenden ellers hjælper det ikke. Jeg må kun falde i en enkelt gang om ugen ellers taber jeg mig ikke. Det er lidt hårdt, for selv om jeg er faldet i så har jeg jo levet meget fornufftigt.'

Nå, men jeg må glæde mig over det jeg har tabt og så bare gå til den igen. Hvis ikke jeg passer lidt på hele tiden "løber vægten løbsk" og det vil jeg ikke være med til.

Hvad med dig Helle? Vi to skal bare gå til den igen og ikke tabe modet. Vi vinder slaget, for det er os der bestemmer og ikke maden.

Det er nu lidt sjovt at tænke på, for jeg køber ikke ne eneste kage mere. jeg er bare slem til at tage nogle rosimer eller nogle kiks i stedet for. det må jo være lige så slemt.

Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bea
    U - ha da da, da. Har taget 1,4 kg på.
    Jeg må indrømmer jeg skal til at skeive det ned. den er jo ikke så gode, dem der " husker. Måske er det kun et kilo.

Nu har jeg fundet blyanten frem, så jeg kan være lidt mere nøje. Noget er vand, men det er ikke godt, nu hvor vi går mod weekenden. jeg SKAL passe på i weekenden ellers hjælper det ikke. Jeg må kun falde i en enkelt gang om ugen ellers taber jeg mig ikke. Det er lidt hårdt, for selv om jeg er faldet i så har jeg jo levet meget fornufftigt.'

Nå, men jeg må glæde mig over det jeg har tabt og så bare gå til den igen. Hvis ikke jeg passer lidt på hele tiden "løber vægten løbsk" og det vil jeg ikke være med til.

Hvad med dig Helle? Vi to skal bare gå til den igen og ikke tabe modet. Vi vinder slaget, for det er os der bestemmer og ikke maden.

Det er nu lidt sjovt at tænke på, for jeg køber ikke ne eneste kage mere. jeg er bare slem til at tage nogle rosimer eller nogle kiks i stedet for. det må jo være lige så slemt.

Bea
    Hej Bea
    Kiks er ikke gode! De er fyldt med fedt og sukker. Min datter har fået mig til at spise "popcornskiks" = riskager... de smager af popcorn, og tager min trang til sødt ( de er dog ikke gode til mit BS ) men 1 om dagen kan jeg godt, lige nu er det ananas jeg ikke kan holde mig fra
    Vi må op på hesten igen Bea!!
    Begge 2.....
    Knus fra Helle

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Helle

Jeg køber riskiks. Har gjort, men har faktisk lige glemt det igen.

Jeg spiser også ananas på min gulerodssalat og rosiner. det kan være jeg skal tænke ldt på det også. De ananas jeg har nu er ifra Dåse og sukkerfri. Hmm, jeg skal hilse og sige atde heller ikke er så gode. Alt hvad der godt feder.

Jeg tror nu heller ikke min øgede vægt er helt sikker på grund af vand i kroppen. jeg håber altså vand engang imellem. Sådan en tre fire dage, og så pludselig sidder jeg på toilettet hele tiden, ja, og så er der røget et kilo. Jeg tror det er hormonerne der driller. jeg har ingen livmoder men jeg har stadig noget af æggestolkkene tilbage, så......

Vi må op på hesten som du skriver. jeg er a<tså heller ikke helt nede over det. Jeg vil lige have min visitering til fleksjob på plas inden jeg bliver rigtig ond ved mig selv. Alt det kender du jo en del til. Øv øv.

Knus Bea

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Vægten har ikke flyttet sig, men jeg må være tilfreds med ikke at have taget på.

Har købt riskiks og dem spiser jeg med cheasy smøreost. det smager dejligt og så feder det ikke så meget. Kiksene er udryddet. Jeg har bare det problem jeg ikke kan lade dem stå. Min mand køber nok snart nogle igen?. Jeg vil ned og købe noget knækbrød, så kan det være han spiser det i stedet for at løbe kiks. det er forfærdeligt at have så dårlig en karakter. Jeg må indrømme at jeg bliver irriteret, når han går og køber alverdens søde sager og stiller dem lige for næsen af mig. HAn siger at vil gøre det så godt. det er heller ikke nemt, men man gør ikke mig noget godet ved at kommehjem med søde sager i utide.

Nå, det var igen nogle dårlige undskyldninger, for jeg bestemmer jo selv hvad jeg putter i munden

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard

Bea... forslå din mand at komme med blomster og ananas istedet for Det er svært, kan vi hurtigt blive enig om, hvis du vidste hvormange gange jeg har kæmpet for at smide mine kg, og tabt kampen.... ligenu er jeg bare motiveret for det, og det bliver du også igen, især når solen begynder at titte frem, så bliver det nemmer.

God weekend
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Hej Bea

Her gentager jeg lidt "spam" for en hjemmeside, hvor man kan tilmelde sig og føre et ret så præcis regnskab med hvad man spiser.... Meget interessant og nok også nyttigt.... Kig lige her og se om det ikke er en mere spændende måde at holde styr på maden på.... http://www.overgangsalderen.net/foru...-Din-mad-i-tal

(Jeg "spammer" lige Helles og Annes vægttråd også...)
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Anina

Har kigget lidt på linket. det er et spændende link, som jeg helt sikkert vil kigge nærmere på.

Jeg har haft en diætist inde på livet en dags tid, og jeg må indrømme at budskaberne kommer op til overfladen igen, når jeg læser det her.

Jeg kunne godt tænke mig at kontakte en diætist. Jeg tror på det vil være godt, fordi vi alle har forskellige måder hvorpå det er bedst for lige netop os, at gå på slankeur.

Mine gåture bliver mindre og mindre. jeg har i længere tis haft noget under den midterste tyå på venstre fod. desværre er det nu begyndt i højre side. jeg skal have fat i indlæg til mine sko, så jeg kan komme på farten igen. Gåture er den bedste form for motion for mig, næsten den eneste.

Vægten står stille lige nu. Det er lidt tankevækkende, at jeg når jeg har passet på en uge, kan have taget på og så næste uge hvis jeg ikke passer så meget på, ja så er der røget et pund eller et kilo.

Nå, men der er så meget jeg ikke forstår, men jeg kan da heldigvis lære endnu.

Bea

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Vægten står stille lige nu. Det er lidt tankevækkende, at jeg når jeg har passet på en uge, kan have taget på og så næste uge hvis jeg ikke passer så meget på, ja så er der røget et pund eller et kilo.
    Hmm... Bea

Netop derfor kunne det måske være en god idè at tilmelde sig på madital.dk - for så kunne du faktisk følge med i, hvad det er der giver denne forskel fra uge til uge....?

Kan ske, at hvis du passer for meget på og spiser godt nok mindre, men "forkert" - falder dit stofskifte og du taber ingenting. Derimod hvis du passer mindre på, men spiser mere "rigtigt" (langsomt omsætteligt) - stiger stofskiftet og du kan mærke det på vægten....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

JA, Anina, der må altså ske et eller andet. Som du selv er inde på vil det hjælpe og skrive ned, så jeg kan se hvad jeg gør ( melde mig ind i Madital). Det er jo svært at huske fra den ene dag/uge til den anden.

Jeg har skervet lidt på en anden tråd.

Bea

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard

Har købt riskiks
    Hei Bea! Jeg leser litt her og litt der på forumet nå, og kom over dette innlegget ditt. Riskiks? Riskjeks på norsk....Det er vel proppfullt av HURTIGE karbohydrater, og bør ikke inntaes hvis man vil ned i vekt...mener jeg..

Ellers lykke til.
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Det vil jeg undersøge nærmere.

Måske er det bare mig der kalder dem riskiks. Der er ingen kalorier. karbohydrater, gad vide hvad det er på dansk?

Nå jeg må undersøge nærmere.

Bea

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg