Viser resultater 1 til 10 af 10
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard så kom han!!

Hej alle sammen nu er jeg blevet mormor igen en dejlig stor dreng på 4100g og 55lang han blev taget ved kejsersnit ,da hovedet lå opad og han var for stor til at vende ,så det var den eneste løsning.Min datter har det godt efter omstændighederne,hun ville jo helst have født normalt, men det var det bedste for hende og ham .Nu skal de hjem idag og det glæde hun sig til .jeg venter nogle dage med at besøge hende,da vi selv er angrebet af infleunza og vi skulle jo nødig smitte lillemand .Håber at i alle har det godt og må få en god dag ,så vil jeg lægge mig igen under dynen og se at blive rask så jeg kan komme han og se den lille igen knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Laura

Jeg vil lige ønske dig tillykke med det lille vidunder. En stor og stærkog sikkert verdens flotteste baby. Tillykke tillykke. :smt041

God bedring til dig. Du kan jo ikke vente med at se den lille gut. Jeg ved det vi være meget svært at vente, men hvad gør man ikke for ders skyld?

Knus og kram fra B ea

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Ja bliver hurtig rask forhåbentligt :twisted: knus laura

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard

GRATULERER med barnebarn!

Godt å høre at alt er bra! Lykke til og klem
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette
    GRATULERER med barnebarn!

Godt å høre at alt er bra! Lykke til og klem
    Og ikke "kun" det Yvette

Hvis jeg husker korrekt - har Laura nu hele 4 børnebørn + har hun selv en lille datter på 3 (?) år derhjemme. Sikken en heldig mor og mormor hun er....

Tillykke med familieforøgelsen - Laura
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Tusind tak alle sammen Og det er nemlig helt rigtig hvad anina skriver ha ha knus den seje mormor og mor

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    + har hun selv en lille datter på 3 (?) år derhjemme. Sikken en heldig mor og mormor hun er....
    WOW! SÅ heldig du er da!

Enda mer lykke til! For sent for meg med flere barn... Og sønnen vil heller ikke ha barn..ikke på lenge ennå....sier han....
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Standard

Kære Laura.

Et stort tillykke med dit nye barnebarn! Hovedsagen er, at det hele er gået godt, så er det jo ligemeget om fødslen foregår på den ene eller den anden måde.

I disse timer venter jeg på at blive farmor! Min søn ringede ved 4-tiden og fortalte, at fostervandet var gået, så nu skulle han skynde sig hjem og køre lillemor til sygehuset i Randers!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard

Kære Laura...

Tillykke med det lille (store) nye familiemedlem.... Han er da en pæn str.

Og god bedring til dig!
    Knus fra Helle

Guest avatar
    Fie Gæst

Standard

Hej Laura ! Tillykke med med dit 4. barnebarn. Det glæder mig at Mor og Barn har det godt . Nu må du passe godt på dem. Jeg ønsker dig og din familie god Weekend.

PS :Kan forstå at du har fået influenza, jeg vil ønske dig god bedring. Mange hilsner og tanker
    Fie

Bookmarks

Regler for indlæg