Viser resultater 1 til 8 af 8
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Et fjernsynsapparat

Halløj alle

Hvis nogen af os "ligger inde" med et fjernsyn tilovers - er her en anden, der nok kunne bruger det, da vedkommendes eget er vist nok brudt sammen og en ny- eller genanskaffelse ligger altså ikke lige for indtil videre, ser det ud til....

Hvis der er èn - et-fjernsyn-for-meget-ejer her - skriv venligst her eller en PB, eller ha`det i mente, hvis I hører noget et eller andet sted om et TV en anden vil af med.... (med et lille fobehold for, at hvis afstanden er lang og fjernsynet er stort - kan det blive vanskeligt at få det sendt )

Ovenstående er mit eget initiativ.... Jeg er ikke blevet bedt om at sætte denne efterlysning ind...

"Ses" og
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard

Har muligvis et her i løbet af ugen

Kærsten skal ud og købe nyt og hans gamle går til min søn som så har et i overskud, det er af ældre dato men det fungere, og har da også en universel remote til den...

Har snakket med ham og han giver gerne det gamle ud, lige så snart det "nye" er inden for døren hvis det har nogen interesse

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Re: Et fjernsynsapparat

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Halløj alle

Hvis nogen af os "ligger inde" med et fjernsyn tilovers - er her en anden, der nok kunne bruger det, da vedkommendes eget er vist nok brudt sammen og en ny- eller genanskaffelse ligger altså ikke lige for indtil videre, ser det ud til....

Hvis der er èn - et-fjernsyn-for-meget-ejer her - skriv venligst her eller en PB, eller ha`det i mente, hvis I hører noget et eller andet sted om et TV en anden vil af med.... (med et lille fobehold for, at hvis afstanden er lang og fjernsynet er stort - kan det blive vanskeligt at få det sendt )

Ovenstående er mit eget initiativ.... Jeg er ikke blevet bedt om at sætte denne efterlysning ind...

"Ses" og
    Altså...... Man bliver jo næsten flov....
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien
    Har muligvis et her i løbet af ugen
    Spændende.... håber bare at det ikke er tungere end at det kan flyttes af en person.... : Ellers må jeg ind i det kreative hjørne....

Afventer nærmere besked, hvis fortsat aktuelt senere på ugen , men ellers, hvis glipper hører jeg gerne fra andre der evt......
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard

Altså glemmer det hele tiden, men jeg har det tv hvis der stadig er brug for det, et 28 tommer af ældre dato, men det virker...

Jeg hjælper gerne med transport (jeg vil bare ikke til udlandet eller over vand )

Hvis der ikke er brug for det mere, så lader jeg det stå, så har vi det her hvis der skulle blive brug for det igen

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard

Hej
    Jeg tror det var en efterlysning for mig , men jeg fik byttet et par store højtaler for et ældre fjernsyn, så jeg overlever lidt endnu Ellers mange tak
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Helle
    Hej
    Jeg tror det var en efterlysning for mig , men jeg fik byttet et par store højtaler for et ældre fjernsyn, så jeg overlever lidt endnu Ellers mange tak
    Hmm... hvad hvis det næste strejker en dag også? Medmindre, selvfølgelig du ikke har plads til to....

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard

Jeg har pladsen så jeg gemmer det her, og er der så nogen der får brug for det så skriver i bare

Bookmarks

Regler for indlæg