Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard "Brugte" Nyt Ude og Hjemme

Halløjsa herinde...

D. 7. marts i år besluttede jeg mig for, at nu må det være nok at betale for en bunke ligegyldige sladder og bestemte mig for at skifte til Nyt Ude og Hjemme i stedet. Der er en TV-sektion lige til at tage ud og det er mere end rigeligt for mig.

Godt nok fandt jeg ud af, at jeg ikke bryder migt om hverken Arne Astrup eller Jerk Langer (slankning&naturmedicin) - men dem kan jeg bare springe over idet, jeg ganske ubeskedent mener, at ingen af de to kan fortælle mig noget jeg ikke ved i forvejen, ikke mindst omkring de sludder, de af og til skriver om - jeg direkte VED ikke er korrekte!

Men det korte af det lange er - om jeg skal smide de brugte eksemplarer af Nyt Ude og Hjemme ud - eller om der er nogen her, der gerne vil aftage de "aflagte" blade f.eks. en gang om måned....

.... (og evt. aftale med nogen andre, at sende dem videre igen.... portoen er ikke overvældende og meeeeegt langt under, hvad nye blade ville koste).

Er der nogen, der enten gerne vil starte "kæden" eller bare aftage - sig frem
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Øv!

Er der virkelig ingen, der er interesseret i at arve brugte Nyt ude og hjemme?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard

Hej
    Det er jeg da, og er der så krydsord i er det endnu bedre.
    Jeg har selv holdt Ude og Hjemme, men har ikke haft råd til det i flere år, så jo tak hvis ikke andre vil....
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Helle

Hvis "andre vil" - er det altså forsent nu

Hvis du sender en PB med adressen - vil jeg sende bladene til dig hver gang jeg havde samlet en lille bunke... er det i orden

Bookmarks

Regler for indlæg