Hej til jer alle

Jeg har læst. at Eltroxin skal tages 1/2 - 1 time før end morgenmad - d.v.s. på tom mave. Jeg selv er ordineret Eltroxinen til natten.

Jeg har læst en del de sidste 3 uger, men det vil jeg ikke komme nærmere ind nu, da klokken er mange.

Jeg har bedt mine døtre, om at få taget blodprøver , vedr. deres "skjoldbruskkirteltal", hvis de nu skulle have arvet det fra mig!!!
Tillige min mor som har Fibromyalgi.. Mary Shomon skrev, at de fleste med fibromyalgi har problemer med skjoldbruskkirtlen.

Jeg har været lidt travlt beskæftiget m.h.t. arbejdet. I fredags strejkede vi, p.g.a. dårlig løn og manglende "mandskab". Jeg elsker/holder af mit arbejde som soc. og sundhedsassistent, men føler at manglende mandskab ikke kan være tilfredsstillende. Det er beboerne, som har levet et langt liv på godt og ondt. Været igennem verdenskrige og virkeligt har været belastet. Vi burde virkelig foruden alm. omsorg og pleje, have tid til at lytte og forstå disse dejlige mennesker. Mange er demente, har parkinson o.lign. - så skulle disse ligeværdige menesker, ikke have tid til snak og for forståelse? (selvom mange demente til tider overhovedet ikke forstår vores "budskab"). Det, at have tid omkring dem!!!

Vi er alle ligeværdige - men ikke ligestillede. Beboerne har krav, fordi deres ressourcer ikke slår til, og det er dem, som vi skal opfylde. Vi har viden og uddannelse til dette.

Så lad os se om plejepersonalet i Holstebro fortsætter strejken? Men det kan pis.. mig af, at kommunen hellere vil bygge nye flotte sygehuse - selvom der i forvejen ikke er tid til pt. Det at byen skal se flot og attraktiv ud - ski.. være med de ældres velbefindende.

Men jeg tror, at jeg er igang med et projekt omkring de ældre. Jeg har observeret, at mange får Eltroxin, så jeg vil forhøre mig blandt lægerne, om de vil sende mig kopi af lab. sedlerne. Noge er diagnosticeret mano-depressive o.lign.''

Endnu ved jeg ikke, hvad det ender med. : : :

Men som tidligere omtalt, er jeg stadig "kampberdt". Vi bliver jo nød til at være "forskere", så vi kan lære fra os, så vores dejlige endokrinologer kan "lære", at det at være stofskiftepatient, bliver de nød til, at tage alvorligt. Vi klager jo ikke over gener som ikke er til stede. :twisted: :twisted:

Knus og godt mod til alle jer. Fra Annemarie