Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Reklamebannere på Netdoktor

Citer Oprindeligt indsendt af admin
    Jeg vil derfor fremover rette min fokus på NetDoktor A/S`s reklamekunder og for egen regning vil jeg hermed erklære, at jeg vil fremover omhyggelig notere mig hvilke virksomheder reklamerer på NetDoktor A/S og efterfølgende vil jeg omhyggelig UNDGÅ at købe deres varer, så længe NetDoktor A/S de facto billiger misbrug af NetDoktors debatter og har ikke etableret en klar "bruger-beskyttelse-politik" således, at chikane af enhver art, en gang for alle hindres effektivt på NetDoktors egen hjemmeside. Personlig vil jeg i egen husholdning opretholde en "blokade" af produkter fra firmaer, der reklamerer på NetDoktor A/S indtil NetDoktor A/S anerkender sit ansvar og etablerer effektive foranstaltninger for en brugerbeskyttelse - hjemmesiden NetDoktor i en horribel grad mangler i dag.

http://www.overgangsalderen.net/kvin...pic.php?t=4270
    Her vil jeg, hen ad vejen indeksere firmaer, der reklamerer for deres produkter på Netdoktor

Fortegnelsen vil jeg benytte udelukkende til selv at undgå at handle de pågældende firmaers produkter til min private husholdning.... uanset om det er en receptpligtig medicin eller almindelige forbrugsvarer....

Jeg er udmærket klar over, at det forslår som dråbe i havet.... men.... det er min dråbe... og der er mange dråber i havet
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard

Jeg vil gerne støtte dig i ikke at handle de steder, men kunne man ikke også skrive til de steder at der nu gøres opmærksom på de problemer der husere på Netdoktor.dk og at man har valgt ikke at handle med dem der støtter et sted som Netdoktor.dk og at man vil opfodre alle andre man kommer i nærheden af til heller ikke at handle de steder ?

Selv har jeg ikke oplevet meget derover, jeg tror jeg kom ud med en salut om kors hvor er i indskrænket og så ellers takke andre der bakkede op om mig, det var om min datter der var overvægtig grundet sygdom, og det jeg skulle var at høre om der var andre i samme situation, det jeg fik var respons om hvor dårlig en mor jeg var, hvor ond jeg var at fodre mit barn med lagkage og sodavand og at jeg ødelagde hendes liv, og at det var sådan nogen som mig der skulle have fjernet sine børn...

Det er et par år siden, så jeg kan ikke engang huske det i detaljer, og mig tog det ikke så hårdt på, jeg var mere vantro og havde den indstilling til de værste af dem, at de da måtte have en skrue løs, men mit tempremant er ikke til en saglig diskussion til sådanne mennesker som dem...

Så jeg støtter helt op om din kamp for at få noget pli og nogle regler ind på den side, de kunne starte med at man skulle være registreret bruger for at kunne skrive der og at man skulle give sit navn og adresse til netdoktor allerede med sådan et tiltag kunne de rydde gevaldigt ud i tosserne

Så du har 110% min støtte

Bookmarks

Regler for indlæg