Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard 2 stk garderobeskabe

Gerderobeskabe - 2 styk bortgives

Hej alle

I forbindelse med en igangværende sanering af rod i min bolig - har jeg snart ikke brug for så meget skabsplads som hidtil....

Jeg vil derfor bortgive 2 garderobeskabe, der ser ud som på billedet, dog lidt lysere i farven (end på billedet)....

2 styk garderobeskabe ahorn melamin m/skydedøre. Hvert: 3 døre. H. 220 x B. 150 x D. 60 cm. Nypris/stk.: Kr. 1799,00

I de dele af skabene, hvor man normalt har gerderobestænger - er der i stedet monteret gode hylder, men disse kan selvfølgelig afmonteres når og hvis....

Begge skabe er anskaffet samtidigt for omkring 1,5 år siden og trænger bare til at blive skilt af og pudset udvendigt for at blive klar til (gen)brug.

Jeg skal ikke have noget for dem, bare der er nogen der vil komme, hjælpe med at skille dem ad og tage dem med sig.... please
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard

Jeg har også noe lignende stående i kjelleren....i 22 år. Ikke utpakket ennå. Ubrukt. Hvitt...men hvordan evt frakte det til Danmark??
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette
    Jeg har også noe lignende stående i kjelleren....i 22 år. Ikke utpakket ennå. Ubrukt. Hvitt...men hvordan evt frakte det til Danmark??
    Hmm... hvorfor helt til Danmark Yvette?

Hvis du ikke selv skal bruge skabet (hmm... hvorfor mon tror jeg det? Nå, ja... 22 år i kælderen - uha hvor det dog ligner mig ) - kunne du måske først tjekke, om det skab endnu er intakt (du ved... kælder-fugt-eller mangel på fugt... der kan være så meget, der kan få træet/plader til at "slå sig") og hvis det er o.k. kunne du måske selv bortgive det via en lille rubrikannonce i lokalblad eller en seddel på opslagstavlen et par steder ude i byen...
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard

Ahhh....hvilken god idè! SÅ langt har jeg ikke tenkt nei! Vel - der er ingen fukt og skapet er helt intakt..... Jeg er ingen samler. Jeg liker å bli kvitt ting og tang....så dette blir neste prosjekt JA......
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    55

Standard

Anina jeg ville elske at have det mere plads til tøj (har kun to skabe til hele familien) så forudsat at jeg kan få plads til det på repoen så vil jeg meget gerne aftage det ene , jeg har lige skrevet til min søn på arbejdet at han har glemt at følge min tommestok hjem, så jeg kan ikke lige måle nu om jeg har plads til det og hvordan jeg får det ind (skrå-loft på repoen).

Så forudsat at andre ikke kommer før mig og jeg kan få plads til det , så vil jeg meget gerne aftage det ene og transport det prøver jeg at finde ud af noget med.

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Standard

"SOLGT!"

Dvs. bortgivet

Bookmarks

Regler for indlæg