Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard Shineclub.com

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Hvis man så evt. skuffet og desillusioneret afbryder denne pågældende behandling med henvisning til at "det ikke hjælper" - gør man sig skyldig i at begå den fejl, at vurdere noget man ikke er i stand til at kende omfanget af kompleksiteten af... Alligeve kunne man sagtens være godt hjulpen mht. netop årsagen til skavanken selv om man ikke selv mærkede en bedring...
    Jeg må vel bare innrømme at jeg har gjort meg skyldig i dette gang på gang...når jeg tenker på alt jeg har prøvd av alterativt. Og det er ikke rent lite..

Det jeg lengst har holdt ut med er produkter fra denne: shineclub.com

Selv om dette handler om d-tox, så vil jeg gjerne dele med dere at jeg har spist produkter herfra i ca 2 år. Jeg startet på samme tid som hypothyreose ble oppdaget og jeg begynte på thyroxin. Jeg ble elendig av thyroxinen, men kunne allikevel trene like mye som før...og mon tro om det ikke er pga disse + d-tox + akupunktur + fotsoneterapi + magnettrommelterapi + lymfedrenasje + akupunktur/akupunkturmedisin + diverse utrenskingskurer + kosttilskudd vedrørende hårmineralanalyse...?? Jeg måtte begynne å oppsummerer for meg selv, og poster det like godt.

Alt dette i løpet av de siste 3 årene....har kostet en formue, men er verdt det hvis jeg har hjulpet kroppen min til bedre å ta vare på seg selv. Jeg har jo hele tiden følt meg friskere enn mange andre stoffskiftesyke som jeg både leser om på forumet, men også kjenner personlig...så mon ikke det hjelper å gjøre noe for seg selv....

Hva tror dere om denne? shineclub.com/webshop/products/healthfoods/Multichi%20energy%20950ml.aspx

Se på ingrediensene. Jeg har hatt utallige runder med denne, men har tatt et opphold da jeg spiser andre kosttilskudd.

Ble et lite sidespor fra d-tox`en dette, men jeg begynner å forstå litt bedre hvordan behandle og betrakte kroppen holistisk....og dette er altså mine erfaringer...

The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Yette

Jeg føler mig altså også skyldig, når vi tænker på den måde. Måske har alle disse forsøg også i sidste ende hjulpet mig?

Jeg kender en pige, der også har prøvet alt muligt og bliver ved med det. Hun har en auto - immun sygdom, der hedder myasteni. Hun klarer sig også meget bedre med hensyn til sin sygdom end de andre der har den her i landet, (eller også er det Jylland). Det er meget få der får konstateret sygdommen og lider af den, så derfor har hun mulighed for at følge mange af tilfældene. De har en forening som hun er med i og hun siger selv, at hun er heldig at klare den så godt. Hun kommer og får massage og jeg har altid synes at hun har en flot kropsfornemmelse. Hun havde også nogle kræftceller på det øverste af lungen som de skrabte væk på samme tid som de fjernede hendes brissel. det er tilsyneladende også forsvundet.

Jeg har den samme fornemmelse af Anina og af dig. I handler selv, og det er som om i på den måde tager ansvaret for jeres eget liv.

Jeg tror også vi alle skal blive ved med at forsøge. Jeg holder heller ikke selv op med at interessere mig for det altenative. Jeg har nok selv været i den situation de sidste år, at jeg slet ikke har turdet reflektere over mit eget helbred. De ting der er sket i mit liv, har lige som gjort mig handlingslammet et stykke tid. Jeg har slet ikke turdet tænke for meget, for gjorde jeg det, ville psyken briste.

Nu skal jeg ikke klage, for jeg har rejst mig og er på vej fremad igen. Måske fordi jeg i sin tid har købt, gjort og prøvet en masse?J eg er også tykhudet på mange måder, så jeg ser lyst på fremtiden. jeg er god til at distancere til mine problemer. Jeg tror faktisk jeg er blevet stærkere af det.

Nå, jeg kom vist også vidt omkring, men det vare lige hvad der faldt mig ind efter jeg læste dit indlæg.

Knus Bea

Bookmarks

Regler for indlæg