Viser resultater 1 til 13 af 13
    Guest avatar
    Nissepigen Gæst

Standard Kommentarer til Nissepigens Julekalender :-)

Nissepigens mor skrev:

Nissepigen som har skrevet julekalenderen er en ganske almindelig pige på 12 år med ALT hvad der hører til i den alder, som elsker at læse og skrive historier. Hun elsker ALT hvad der hører til en god jul, og har virkelig haft glæde af at få lov at skrive en julehistorie hvor hun helt selv har været forfatter:

Hun vil meget gerne have respons på historien. Hun har skrevet af lyst og håber at I får glæde af hendes lille julefortælling.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: Kommentarer til Nissepigens Julekalender :-)

Hallo, hallo....

Det bliver her, at der må kommenteres på Nissepigens Julekalender 2007.

Julekalenderen er låst for at bevare den ubrudt og kontinuerlig.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Dejlig lille nissepige du har, Helle! Og hvor er hun dygtig til at skrive.

Giv hende et stort bamsekram fra mig!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

En lille hilsen til den gæve nissepige. Jeg synes det er så dejligt at vi har en pige som dig i blandt os. Tusind tak for din flotte historie.

Nissekram fra Bea

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Hej Helle og Nissepige..

God historie jeg har været lidt fraværende men har lige siddet og læst den og hold da op den er godt skrevet, jeg glæder mig til at læse den højt for min datter, hun har et helt specielt forhold til ånden i glasset så jeg er spændt på hvad hun siger til den her fortælling ,men med mit kendskab til hende vil hun syntes den er meget spændene glæder mig til næste afsnit

Kærlig hilsen
    Hejdien

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Hej søde nissepige

Det var dog helt fantastisk så dygtig du er til at skrive. Din historie er så flot fortalt, og jeg glæder mig hver dag til at læse næste afsnit.

Godt gået - med det talent kan du nå langt! Respekt!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Hej Nissepige , rigtig god historie du har gang i der, nyder at læse den, kan næsten forestille mig at du også kan lide faget dansk når der er stil på programmet

Guest avatar
    Bea Gæst

Hej Nissepige

Jeg nyder at læse din historie og jeg synes det er godt gået, at du har skrevet historie, med så meget fantasi og spænding. Jeg tror lige som Hejdien, at du er glad for at skrive stile, selv om det jo ikke altid er fri fantasi.

Du er rigitg god til at forfatte. Håber du bliver ved med det, hvem ved hvad det engang kan blive til? Hvis jeg skal sige min mening, så kan det kun blive noget rigtig godt.

Nu er det spændende om Mette har mistet hukommelsen når hun har sovet eller?...........

Knus og julehilsner fra Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Hej Allesammen.
    Nu har Lea læst jeres søde hilsner, og hun er meget glad for at læse dem, hun har bedt mig printe dem ud så hun kan sætte dem sammen med historien.
    (Hun er utrolig stolt over at have fået lov at skrive her)

Og mor her er jo også en smule stolt
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Vi er noget mindre "på" i år end vi var sidste år. Det kan der være mange gode grunde til.... men Nissepigens Julekalender skal vi bare følge med i

Du må hilse og sige, at "man" kan lige så godt begynde at tænke, på næste års Julekalender allerede..... om nogle dage, he, he..... d. 1. januar . Sådan kan det gå, når man er dygtig.... folk vil bare have mere af det gode igen og igen

Gode julehistorier er også en mangelvare, har jeg hørt fra Bibliotekaren... så her er der også lidt at tage fat på, for en skriveglad Nissepige, når og hvis....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien Se indlæg
    Hej Helle og Nissepige..

God historie jeg har været lidt fraværende men har lige siddet og læst den og hold da op den er godt skrevet, jeg glæder mig til at læse den højt for min datter, hun har et helt specielt forhold til ånden i glasset så jeg er spændt på hvad hun siger til den her fortælling ,men med mit kendskab til hende vil hun syntes den er meget spændene glæder mig til næste afsnit

Kærlig hilsen
    Hejdien
    Jeg har længere i tråden foreslået Nissepigen, at hun lige så godt kan begynde at nedskrive gode ideèr til næste års Julekalender...

Men det kunne jo også gælde din pige.... Man kan ikke få for mange gode Julekalendere eller... hvis det passer bedre - hvad med at skrive deciderede julehistorier og få dem på her, til næste år? Den slags kan man skrive selv når fuglene kvidrer i sommerlyset og der er lang til til både Nisserne og Julemanden
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Søde dygtige Nissepige

Jeg glæder mig allerede til næste år, hvis altså du igen har tid og lyst til at skrive. Hvis ikke der kommer en ny historie fra dig, så vil jeg gemmer denne i min "erindringsbox". Julekalender - historien er bare så dejlig. Den er på en og samme tid et eventyr og et kig ind i den rigtige verden. Det er ikke alle forundt at kunne skrive som du. Bliv ved min pige. Det at kunne skrive kan måske en dag blive noget af det vigtigste i dit liv. Det er altid rart at være god til noget og uanset hvad der sker senere i dit kan du ALTID finde dine skriveevner frem. Skriveevnerne er noget du har indeni dig, noget det ikke koster penge og noget som ingen kan tage fra dig.

Knus og mange tanker til vores alle sammens Nissepige

Bea

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Hej Nissepige jeg vil bare fortælle dig at vi har nydt din historie rigtigt meget herhjemme Stine og hendes veninder har også læst med og syntes det er alletiders job du har lavet der (de er faktisk lidt misundelige på dig )

Jeg håber at du har lyst til at skrive en til , næste år og i hvertfald skal du blive ved at skrive for du har et rigtig godt talent for det ...

Hejdien

Bookmarks

Regler for indlæg